home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Fiat Pandina

Praktična, zabavna i ekonomična Panda, nepobedivi je lider A segmenta u Evropi. Model s predugim radnim vekom nema zdravu konkurenciju na evropskom tržištu. Mnogima je nejasno kako to Fiatu ili bolje rečeno modelu, koji je davno bio na zalasku karijere, uopšte polazi za rukom?

Bez obzira što njena uska kabina podrazumeva "laktanje" sa suvozačem, Fiat Panda je ostala najomiljeniji auto u matičnom A segmentu, navodi Klix.ba.

Iako se Fiat nerado oprašta od benzinskog "Fiće", moraće da povede više računa o staroj Pandi. Da, dobro ste pročitali staroj Pandi, koja će ostati na tržištu do 2027. godine pod nazivom Pandina, u paralelnoj prodaji s novom generacijom simbolično nazvanom Grande Panda, koja igra na kartu elektrifikacije i adaptaciji tržišnim trendovima.

Panda se proizvodi već 44 godine, a sve vreme postoji zbog kupaca koji žele praktičan gradski automobil s niskom potrošnjom goriva i niskim troškovima održavanja. Ne zaboravimo, Panda se nudi i uz 4x4 pogon, odličan adut za zabavnu vožnju van asfalta.

Fiat Pandina

Još uvek vizuelno dopadljiv i cenovno pristupačan model, bez obzira što se u neizmenjenom obliku prodaje od 2011. godine, Pandin šarm nije nimalo izbledeo budući da je i dalje uverljivo najprodavaniji model u A segmentu u Evropi.

Dakle, Fiat je za šest meseci isporučio više od 76.000 primeraka i podigao prodaju ovog modela za 25 posto. Ako zanemarimo Fiat 500, čije oproštajne zalihe se lagano čiste, prvi sledeći pratilac je Toyota Aygo X sa nepunih 54.000 isporuka. Toyotin mališan je, napomene radi, oko 2.500 evra skuplji u EU i to je u stvari Pandin veliki adut. Tek onda dolazi korejski duo Hyundai i10 i Kia Picanto, koji su prvo polugodište završili sa 34.400, odnosno 31.600 prodatih primeraka.

Fiat Pandina

Koliko god mali segment automobila u Evropi doživljava krah, Pandi i njenim pratiocima evidentno godi što se A segment lagano gasi i što više nema konkurencije koja je ranije okupirala tržište. Tako su sa scene nestali VW Up!, Škoda Citigo, Seat Mii, Peugeot 108, Citroen C1, Ford Ka, Smart ForFour i niz drugih mališana koji su se nešto ranije oprostili od tržišne utakmice zbog visokih troškova razvoja i nepristupačnih krajnjih cena za kupce.

Uz dugu priču o zabavi, šarmu i praktičnosti, kultna i inspirativna Fiat Panda nastaviće da predvodi evropsko tržište uz neophodne tehničke adaptacije, koje očekuju sve novoproizvedene automobile u Evropi od jula. Fiat je spreman da investira u ažuriranje svog najprodavanijeg modela, koji nakon 44 godine i više od 8 miliona prodatih primeraka još nije spreman reći poslednje zbogom.

Izvor: Klix.ba

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Fiat



čitanja : 8406



Komentari