home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Tesla Model S

Studija konsultantske firme Uscale, u kojoj je ispitano gotovo 5000 vlasnika i korisnika električnih automobila iz Nemačke, Austrije i Švajcarske, pokazala je da su vlasnici električnih automobila Tesla, Porsche i BMW-a najzadovoljniji.

Da li biste preporučili svoj automobil drugima?

    Tesla - 71% da, 5% ne

    Porsche - 64% da, 5% ne

    BMW - 62% da, 10% ne

    Fiat - 42% da, 20% ne

    Dacia - 31% da, 18% ne

Na drugom kraju lestvice su modeli Stellantis grupe.

Koliko vlasnika bi svoje automobile preporučilo drugima?

    Peugeot - 3% da, 62% ne

    Citroen - 4% da, 59% ne

    Opel - 10% da, 54% ne

    MG - 17% da, 35% ne

Impresionirani Teslom

U zavisnosti od marke, ispitanici vide različite prednosti i nedostatke. Tesla impresionira u svim aspektima specifičnim za električni automobil kao što su domet, potrošnja i performanse punjenja, ali takođe osvaja bodove kada je u pitanju softver, piše Auto Klub.

Međutim, postoje problemi s kvalitetom izrade, karakteristikama i kvalitetom zvuka. Hyundai, Kia i Genesis impresioniraju svojim visokim performansama punjenja, ali još uvek pokazuju slabosti kada je u pitanju planiranje rute.

Kako navodi Index.hr, BMW i Mercedes su ubedljivi u smislu softvera, povezivosti i rada, ali imaju slabosti u pogledu dometa i performansi punjenja. Novi modeli i5 i i7 imaju posebno dobre rezultate, ali korisnici su manje zadovoljni manjim modelima.

Kako prolazi BYD?

Polestar i Volvo prednjače u planiranju ruta i navigaciji zahvaljujući Google Maps, ali je stav vlasnika da je njihova potrošnja prevelika. Novi EX30 takođe stvara probleme zbog softverskih nedostataka. Početkom leta svi primerci električnog SUV-a morali su na opoziv jer se ekran osetljiv na dodir prebacio u testni način rada prilikom pokretanja.

Marke Volkswagen grupe (Audi, VW, Škoda, Cupra, Porsche) prema navodima korisnika imaju problema sa softverom i nedovoljnom snagom punjenja, u potonjem slučaju, s izuzetkom Porschea, za čiji Taycan se zna da ima arhitekturu od 800 V. Volkswagen je impresionirao s novim ID.7, ali Audi se pokazao lošim: 37 posto vozača ne bi preporučilo njihov model.

Novi učesnik BYD nudi premalo snage punjenja, ali impresionira svojom aplikacijom Connect. Vozači Renaulta i Dacie se žale da je punjenje osetno preslabo, što dovodi do dugog zadržavanja na punjaču. Vozači MG-a su zadovoljni dometom, ali se žale na značajne nedostatke u softveru i planiranju rute. Marke Stellantisa Citroen, Peugeot, Opel i Fiat pate od značajnih problema sa softverom i povezivanjem.

Izvor: Index.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Tesla



čitanja : 323



Komentari