
Život piše romane, a onaj o kineskoj autoindustriji bio bi jedan od zanimljivijih. Od proizvodnje licencnih zastarelih limuzina, koje bi u Evropi i Americi skupljale debele slojeve prašine, do hi-tech čudovišta koje preti ostatku svetske industrije (pa i sebi, preteranim širenjem) prošlo je dvadesetak godina.
Kako navodi Revija HAK, izvršni direktor Forda Džim Farli i finansijski direktor Džon Loler imali su priliku da testiraju kineska vozila i ostali su – zapanjeni.
Ford je godinama bio snažno prisutan u Kini, a Farli i Loler su odleteli u Kinu da bi isprobali električni SUV Changan Automobilea, lokalne firme s kojom Ford ima poslovnu saradnju. The Wall Street Journal piše da je Farli vozio, a Loler je bio na suvozačevom mestu. Obojica su bili impresionirani. Ne zna se o kojem se tačno modelu radi.
– Džime, ovo više nije kao pre – rekao je Loler navodno izvršnom direktoru Forda.
– Ovi momci su ispred nas.
Kineski proizvođači su nazvani egzistencijalnom pretnjom. Za sada SAD ima visoke carine na uvoz kineskih vozila, koje štite domaće proizvođače, ali u ostatku sveta kineski električni automobili su pretnja…
Izvor: Revijahak.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Changan