home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
MG ZS Hybrid+

MG je uspostavio ambicioznu i riskantnu strategiju koja preti da poništi sve komercijalne brojke postignute tokom prethodnih godina. Pad prodaje najprodavanijeg kineskog automobila u Evropi pokazuje da je MG pogrešio kada je prioritet kod novog ZS-a dao elektrifikovanoj, umesto benzinskoj verziji.

Dolazak modela MG3 otkriva smer kretanja brenda Morris Garage u sadašnjosti i bližoj budućnosti. MG je time dao do znanja javnosti da sve karte stavlja na elektrifikaciju. Reč je o prvom hibridnom automobilu s tehnologijom Hybrid+ koji je MG plasirao na tržište Starog kontinenta. Međutim, problemi nastaju kada se ubrzo nakon toga pojavio novi MG ZS Hybrid+. Upravo je dolaskom novog ZS-a ta strategija, da se sve stavi na elektrifikaciju, ratifikovana na višem nivou, navodi Klix.ba.

MG ZS Hybrid+

U svojoj drugoj generaciji, ZS izbija na scenu kao hibridni SUV. Uprkos odličnim prodajnim brojkama koje je ostvario benzinski model, MG s takvom praksom nije nastavio s novom generacijom. Ispostavlja se da je to odluka koja nosi brojne rizike za interese brenda, posebno na južnoevropskim i istočnoevropskim tržištima.

MG ZS Hybrid+

Ako analiziramo prodajne brojke MG-a u Evropi, otkrićemo da se uspeh ove marke uglavnom bazira na jeftinim i neelektrifikovanim automobilima. MG je za 10 meseci u Evropi prodao više od 79.000 primeraka ZS-a i to u najvećoj meri benzinaca. To je pre svega rast od 12 posto u odnosu na prošlu godinu, ali se ona rapidno topi, jer je pad već u septembru bio 53, a u oktobru 34 posto. To će se nastaviti i u preostalim mesecima do kraja godine, jer je novi hibridni model drastično skuplji od običnog benzinca.

Brojke o prodaji ne lažu. Uspeh MG-a na većini tržišta se bazirao uglavnom na jeftinim benzinskim automobilima. Davanje prednosti hibridnom vozilu velika je greška. Međutim, činjenica je da, iako su MG-ovi novi hibridi mnogo jeftiniji od konkurencije, još uvek su skuplji od svojih neelektrifikovanih alternativa.

Sve dok se ne pojavi ZS i sa običnim 1,5 litarskim benzincem, da bi se prodajna cena smanjila ispod 20.000 evra, nekada popularni britanski, a danas pristupačni kineski brend, nema budućnost.

Mnogi se pitaju da li će u budućoj ponudi MG biti mesta za jeftine automobile s konvencionalnim, neelektrikovanim motorima? Vreme će pokazati, ali predanost brenda koju pokazuje i kojoj stremi daje drugačije "vibracije" potencijalnim kupcima.

Izvor: Klix.ba

Foto: Arhiva Autoblog.rs / MG



čitanja : 334



Komentari