
Smelo obećanje koje je Alfa Romeo dao svojim fanovima širom sveta je ispoštovano. Prva od 33 jedinice novog Alfa Romea 33 Stradale je sišla sa proizvodnih traka i spremna je za prvog uzbuđenog kupca.
Ovaj izvanredan projekat ne samo da slavi povratak Alfa Romea u prestižni svet automobila napravljenih po narudžbini, već takođe obeležava trijumf italijanskog znanja i stila širom sveta. Zanatski procesi, ekstremne performanse, jedinstvena prilagođavanja: ovo su neki od sastojaka koji proces proizvodnje automobila napravljenog po narudžbini čine tako ekskluzivnim i složenim. Projekat „izuzetne” veličine, koji se ostvaruje u rekordnom roku, prema obećanju brenda.
On takođe slavi nasleđe ikone koja nastavlja da očarava ljubitelje čistog sportskog duha i bezvremenske lepote.

Napravljen u samo 33 ekskluzivne jedinice, novi 33 Stradale sa dva sedišta kombinuje nasleđe i budućnost. To je pravo, jedinstveno umetničko delo proizvedeno prema tehnološkim inovacijama i željama kupaca. Njegov cilj je da pruži najuzbudljivije iskustvo vožnje i besmrtni šarm ikone veoma malom krugu entuzijasta, koji su verovali u projekat od samog početka. Baš kao i prvi kupac, član prestižnog Cluba 33 – iz razloga poverljivosti, ne mogu se dati nikakve lične informacije ili informacije o konfiguraciji automobila – koji je prihvatio ovaj san od njegovog zvaničnog objavljivanja, koje se održalo tokom VN Monce u septembru 2022.
Novi 33 Stradale je kreiran u novom Alfa Romeu „Bottega“, gde su se dizajneri, inženjeri i istoričari brenda prvi put sreli sa 33 kupca kako bi doneli zajedničku odluku o njihovoj idealnoj konfiguraciji, na potpuno isti način kao u renesansnim zanatskim buticima.
Kompanija je koristila stazu Nardo da potvrdi maksimalnu brzinu automobila od 333 km/h i vreme od 0-100 km/h za manje od tri sekunde. To su impresivne brojke koje je omogućio 3,0 litarski twin-turbo V6 motor koji razvija 462 kW/629 KS. Povezan je sa osmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom, koji šalje snagu na zadnje točkove preko elektronskog diferencijala sa ograničenim proklizavanjem.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs