home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Alfa Romeo 33 Stradale

Smelo obećanje koje je Alfa Romeo dao svojim fanovima širom sveta je ispoštovano. Prva od 33 jedinice novog Alfa Romea 33 Stradale je sišla sa proizvodnih traka i spremna je za prvog uzbuđenog kupca.

Ovaj izvanredan projekat ne samo da slavi povratak Alfa Romea u prestižni svet automobila napravljenih po narudžbini, već takođe obeležava trijumf italijanskog znanja i stila širom sveta. Zanatski procesi, ekstremne performanse, jedinstvena prilagođavanja: ovo su neki od sastojaka koji proces proizvodnje automobila napravljenog po narudžbini čine tako ekskluzivnim i složenim. Projekat „izuzetne” veličine, koji se ostvaruje u rekordnom roku, prema obećanju brenda.

On takođe slavi nasleđe ikone koja nastavlja da očarava ljubitelje čistog sportskog duha i bezvremenske lepote.

Alfa Romeo 33 Stradale

Napravljen u samo 33 ekskluzivne jedinice, novi 33 Stradale sa dva sedišta kombinuje nasleđe i budućnost. To je pravo, jedinstveno umetničko delo proizvedeno prema tehnološkim inovacijama i željama kupaca. Njegov cilj je da pruži najuzbudljivije iskustvo vožnje i besmrtni šarm ikone veoma malom krugu entuzijasta, koji su verovali u projekat od samog početka. Baš kao i prvi kupac, član prestižnog Cluba 33 – iz razloga poverljivosti, ne mogu se dati nikakve lične informacije ili informacije o konfiguraciji automobila – koji je prihvatio ovaj san od njegovog zvaničnog objavljivanja, koje se održalo tokom VN Monce u septembru 2022.

Novi 33 Stradale je kreiran u novom Alfa Romeu „Bottega“, gde su se dizajneri, inženjeri i istoričari brenda prvi put sreli sa 33 kupca kako bi doneli zajedničku odluku o njihovoj idealnoj konfiguraciji, na potpuno isti način kao u renesansnim zanatskim buticima.

Kompanija je koristila stazu Nardo da potvrdi maksimalnu brzinu automobila od 333 km/h i vreme od 0-100 km/h za manje od tri sekunde. To su impresivne brojke koje je omogućio 3,0 litarski twin-turbo V6 motor koji razvija 462 kW/629 KS. Povezan je sa osmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom, koji šalje snagu na zadnje točkove preko elektronskog diferencijala sa ograničenim proklizavanjem.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 372



Komentari