home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Ferrari SF90

U Ferrariju znaju da, ukoliko žele da budu korak ispred, moraju da se pobrinu za imućne klijente na način na koji retki mogu. Ipak, neki kupci superautomobila imaju mnogo više novca nego ukusa, zbog čega kompanija iz Maranela radi na tome da onemogući prilagođavanje koje nije u skladu s vizijom brenda.

Telegraph piše da Ferrari pravi plan kojim će potencijalno sprečiti vozače da biraju boje ili šeme boja koje bi mogle da naškode brendu. U izveštaju se navodi izjava direktora Benedeta Vinje, koji je nagovestio da bi Ferrari mogao da preduzme mere za sprečavanje određenih konfiguracija.

"Interno smo razmišljali da možda unapred definišemo konfiguracije boja. Treba da obratimo pažnju, jer moramo da branimo vrednosti i identitet brenda. Nećemo praviti čudan automobil", rekao je Vinja.

Ovim kompanija iz Maranela zadržava pravo da klijentima kaže "ne". Vinja nije potvrdio da Ferrari razmatra stavljanje kupaca na crnu listu kako govore glasine, nego je umesto toga jasno stavio do znanja da bi brend mogao da ograniči određene opcije, navodi Klix.ba.

"Postoje kombinacije koje se drugom potencijalnom kupcu neće svideti ili ih jednostavno ne voli", dodao je on.

Ferrari je ranije stavljao kupce na crnu listu iz različitih razloga. Kompanija je poslala pismo DJ-u Džoelu Cimermanu zbog načina na koji je "ukrasio" svoj Ferrari, ali postoji razlika između rešavanja stvari "tiho iza zatvorenih vrata" i otvorenog priznanja postojanja zabrane za kupce.

Brend je poznat po svom programu personalizacije te ističe da svojim kupcima uvek pruža "ogromnu slobodu izbora". Da li će Ferrari zaista reći bogatom kupcu da "ne želi nešto da učini" kada on ponudi sedmocifreni iznos, vreme će pokazati.

Izvor: Klix.ba / Carscoops.com

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Ferrari



čitanja : 243



Komentari