
Prema planovima Volkswagena, serijska verzija neće silaziti s proizvodne trake u Nemačkoj, nego će se proizvodnja obavljati u postrojenju Autoeuropa u Setubalu u Portugalu.
Ovaj model će se verovatno zvati ID.1 i biće veoma važan za Volkswagen, jer će služiti kao ulazni električni model s cenom od oko 20.000 evra. Biće rival modelu BYD Seagull, koji će se takođe prodavati na Starom kontinentu, navodi Klix.ba.

S obzirom na činjenicu da će proizvoditi i prodavati mali "jeftini" električni automobil, izbor postrojenja u Portugalu ima smisla zbog jeftinije radne snage i energije.
Šef VW-a Thomas Schaefer je izjavio da je Autoeuropa jedno od najefikasnijih postrojenja u Evropi kada je reč o troškovima te veruje da će ID.1 igrati važnu ulogu u privlačenju novih kupaca ovom brendu. Za Autonews je rekao da bi VW mogao da koristi kineske dobavljače za različite delove, čime bi se smanjili troškovi u poređenju s lokalno proizvedenim komponentama.
ID.1 će veličinom biti između modela Polo i Up!, ali unutrašnjost bi trebalo da više parira većem Polu. Za razliku od koncepta, drumski model će biti baziran na Volkswagenovoj MEB platformi s prednjim pogonom, a pokretaće ga elektromotor od 95 KS. Koju će bateriju koristiti, za sada nije poznato.
Prema rečima direktora finansija VW Grupe Arnoa Antlitza, kompaniji će biti teško postići pozitivne marže s modelom ID.1, ali smatra da će to ublažiti pritisak na neke Volkswagenove profitabilnije električne modele kao što je ID.2.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Volkswagen