
Bio bi to prvi put da Ferrarijev model ima takav menjač od 2012. godine. Poslednji model koji je imao ručni menjač bio je California (na slici). Od tada, svi modeli Ferrarija, kako serijski tako i oni iz ograničenih serija, imaju samo automatske menjače, podseća Klix.ba.
U intervjuu za australijsku publikaciju Carsales, Ferrarijev šef razvoja proizvoda, Gianmaria Fulgenzi, nagovestio je da bi Ferrari mogao da vrati ručni menjač zbog kratkoročnog guranja brenda ka granicama performansi sa svojim automobilima. Najverovatnije bi ručni menjač mogao da se vrati u budućem modelu iz Icona serije.
Fulgenzi je naveo da postoji velika potražnja kupaca zainteresovanih za povratkom ručnog menjača. Ako Ferrari vrati ručni menjač, modeli koji će njime biti opremljeni imaće motore s manjim obrtnim momentom da bi vozaču olakšali život za volanom.
"Uskoro ćemo dostići granicu performansi s našim automobilima," rekao je Fulgenzi.
"U Formuli 1 potrebno je 2,3 sekunde da se ubrza od 0 do 100 km/h. Sa SF90 XX smo negde na oko 2,5 sekunde ili 2,4 sekunde, i to s pogonom na sve točkove. Za običnog vozača, takva ubrzanja zahtevaju da su fizički jači, odnosno da imaju jače vratne mišiće. Nemojte misliti da svi naši kupci žele da treniraju svako jutro samo da bi mogli da voze naše automobile", dodao je šef razvoja italijanskog brenda.
Izvor: Klix.ba / Carsales
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Ferrari