
Od februara 2025. slavna zvezda više nije prikazana u hromiranom trodimenzionalnom izdanju, već je u svim službenim komunikacijama proizvođača prikazana ravno i u beloj boji, piše Auto Bild.
Kako navodi Index.hr, ovaj novi, minimalistički dizajn se već može videti u godišnjem izveštaju, na društvenim mrežama, u e-mailovima i zvaničnim memorandumima. Ali retro entuzijasti mogu da odahnu: poznata srebrna 3D zvezda i dalje dominira poklopcima motora, volanima i naplacima.
Prema izvorima iz Mercedesa, odluka o promeni je bila svesno zadržana unutar kompanije. Cilj novog izgleda je učiniti brend modernijim, čistijim i efikasnijim. I, naravno, prilagođenijim digitalnim kanalima jer ravna verzija jednostavno bolje funkcioniše na ekranima.
"Osvežavanjem našeg korporativnog dizajna Mercedes-Benz smanjuje prisutnost crne boje kao dominantne u vizuelnom identitetu brenda. U kombinaciji s korišćenjem 2D verzije našeg logotipa, Mercedesove zvezde, za štampane i digitalne medije izgled će biti savremeniji i vizuelno dosledniji. Trodimenzionalna zvezda će i dalje krasiti naša vozila i arhitektonske elemente, a kao zaštitni znak utelovljuje bezvremensku eleganciju, inovaciju i vrhunsku izradu", rekao je portparol Mercedesa.
Trodimenzionalna zvezda inače potiče još iz 1909. godine i simbolizuje Daimlerovu viziju, motore za kopno, vodu i vazduh. Od tada je dizajn prošao brojne promene - od zlatne verzije, preko lovorovog venca, do današnjeg pročišćenog izgleda. Ali zvezda nikada nije nestala.
Izvor: Index.hr / Auto Bild
Foto: Mercedes-Benz