
U takvoj situaciji, vlasnici električnih vozila moraju da biraju između brzog nastavljanja putovanja i skraćivanja trajnosti baterije ili dužeg punjenja i povećanja trajnosti baterije, javlja CarNewsChina.
Novije baterije imaju poboljšane karakteristike za sprečavanje degradacije baterije, ali bolje politike garancije bi takođe mogle pomoći u zaštiti potrošača. Međutim, takvi pristupi takođe dolaze sa svojim ograničenjima. Proizvođači garancije povezuju sa strogim uslovima kao što su vlasništvo vozila (jedan vlasnik), pravovremene usluge održavanja i zabrana komercijalne upotrebe vozila. U takvom scenariju, taksiji za prevoz putnika kojima je potrebno ultrabrzo punjenje ostaju bez garancijske zaštite, navodi Revija HAK.
Problem nije ograničen samo na vozače koji nameravaju da koriste vozilo isključivo u komercijalne svrhe. Vlasnici privatnih automobila mogli bi da se suoče sa sličnim problemima ili pogrešno shvate uslove garancije i šta je sve pokriveno.
Proizvođači mogu uvesti novije punjače i karakteristike punjenja koji smanjuju degradaciju baterije. Čak i vlasnici mogu biti oprezni i okrenuti se brzim punjačima samo kada je to hitno potrebno, a ne za rutinske cikluse punjenja, predlažu stručnjaci.
Izvor: Revijahak.hr / CarNewsChina
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Xpeng