
Koliko danas košta jeftin automobil? Novi Yugo bi po svim parametrima trebalo „da udari“ na Dačiju. U tom slučaju, trebalo da bi košta koliko i novi Logan, a to je oko 15 hiljada evra.
Naravno, pod uslovom da stvarno košta 15 hiljada evra što, priznaćete, zvuči nerealno. Dačija je sa Loganom cenu spustila najniže moguće, ispod nivoa mora. Pri tome, rumunski deo je član Reno grupe i na raspolaganju ima sve što je potrebno da se automobil od stola za crtanje izvede na put. Da ne zaboravimo još nešto veoma važno – ima svoju fabriku, dilersku i servisnu mrežu... Novi Yugo 2.0 nema ništa od toga, osim skice, makete u razmeri 1:5 i dvojicu ambicioznih entuzijasta, Aleksandra Bjelića koji ima pravo na brend, i dizajnera Darka Marčetu.

Da li Jugić može da pobedi Dačiju?
U vremenu kada čak i mali gradski automobili koštaju više od 20.000 evra i preopterećeni su tehnologijom, Yugo bi mogao da napravi bum sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, manuelim menjačem i početnom cenom od 15.000 evra. Nostalgija može da nam koristi, ali i da nas prevari.
Novi Yugo će morati da dokaže da je spreman da bude mnogo više od mema pretvorenog u automobil. Ako ispuni svoje obećanje o upečatljivom dizajnu, osnovnoj, ali funkcionalnoj tehnologiji i zaista pristupačnoj ceni, mogao bi da pronađe svoje mesto na tržištu koje i dalje zahteva jednostavne, pristupačne automobile.
Izvor: Sportal.blic.rs
Foto: Arhiva / Yugo