home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BYD Shark 6
 
Hibridni pick-up BYD Shark 6 stiže uskoro na evropsko tlo s namerom da postane ozbiljna konkurencija pick-up ikonama Ford Rangeru i Toyoti Hilux.

Kinezi su najmasivniji plug-in hibridni model, onaj u pick-up verziji premijerno predstavili prošle godine u Meksiku, čime je postao prvi proizvod kompanije lansiran izvan Kine. Zanimljivo je da se Shark 6 ne prodaje na domaćem, kineskom tržištu, ali je dostupan u Australiji, Brazilu i Južnoj Africi.

BYD Shark 6

Kako navodi Index.hr, tačan datum dolaska na Stari kontinent još nije definisan. Očekuje se da će BYD Shark 6 biti cenovno povoljniji od svog ključnog rivala, nedavno predstavljenog Ford Rangera PHEV.

BYD Shark 6

BYD Shark 6 se nudi isključivo kao pick-up s dvostrukom kabinom i plug-in hibridnim pogonom, koji marka naziva DMO (Dual Mode Off-Road). S dužinom od 5.457 mm i širinom od 1.971 mm, nešto je veći od najnovijeg Ford Rangera. Međutim, Ranger PHEV nudi veću nosivost i kapacitet vuče. Ford može da vuče do 3.500 kg, dok je Shark ograničen na 2.500 kg. Takođe, Fordov tovarni prostor može da primi do 1.000 kg tereta, u poređenju sa 790 kg kod BYD-a.

S druge strane, plug-in hibridni sistem u BYD Sharku 6 nudi impresivan donet isključivo na struju do 100 km, zahvaljujući velikoj bateriji od 29,58 kWh i ukupnoj snazi od 435 KS. Ranger PHEV, za poređenje, isporučuje 275 KS i ima električni domet od samo 43 km. 

Sharkova vožnja bez emisija, u kombinaciji s emisijom CO2 od 46 g/km, trebali bi da ga učini privlačnim izborom za vozače službenih vozila. Evropskim tržištem pick-up modela dominira Ranger i Ford radi neverovatan posao. Ipak, za očekivati je da će i ovaj tip vozila uskoro biti na udaru sve strožih normi. Zato ne čudi što je Toyota izbacila novi Hilux kao hibrid, a Ford plug-in verziju Rangera.

Izvor: Index.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / BYD



čitanja : 74



Komentari