
Efektan detalj ipak neće odlikovati baš sve modele jer ova, za mnoge zanimljiva opcija, broji poslednje dane. Novi BYD Atto 2 na tržište stiže sa ekranom fiksiranim u vodoravnom položaju, piše Index.hr.
Potpredsednica BYD-a, Stela Li, potvrdila je da, iako su kupci voleli rotirajući ekran, on predstavlja ograničenje za neke ključne aplikacije, posebno Apple CarPlay i Android Auto. Zbog toga je proizvođač odlučio da izbaci ovu karakteristiku iz novog modela Atto 2, a isto će učiniti i s ostalim modelima u budućnosti. Svi novi ekrani biće fiksirani isključivo u vodoravnom položaju.
„Počinjemo da se povezujemo s mnogo aplikacija“, izjavila je Li za Autocar. „Atto 2 biće prvi model s Googleom i Apple CarPlayom. A ako žele da pruže najbolje iskustvo, tada će rotirajući ekran ograničiti njihove aplikacije. I drugo, videli smo povratne informacije na tržištu. Ljudi vole rotirajuće ekrane, ali je njihova upotreba vrlo mala.“
Prema navodima iz BYD-a, ekran je u portretnom načinu rada bio zamišljen kao lakši za korišćenje dok vozilo stoji ili za navigaciju. Ipak, problem je što popularne aplikacije za povezivanje pametnih telefona, Apple CarPlay i Android Auto, funkcionišu isključivo u vodoravnom načinu rada, što je i orijentacija ekrana u velikoj većini modernih automobila.
Tokom istog intervjua, Li je dodala da će BYD ubrzati svoja partnerstva s tehnološkim firmama poput Applea i Googlea, zbog čega je prelazak na jednostavniji interfejs logičan korak.
BYD ima velike planove za 2026. godinu, posebno na evropskom tržištu. Nedavno je regionalni izvršni direktor najavio je da će sledeće godine udvostručiti svoju maloprodajnu mrežu u Evropi, s ciljem dostizanja otprilike 1.000 prodajnih mesta.
Izvor: Index.hr / Carscoops.com
Foto: Arhiva Autoblog.rs / BYD