
Reč je o potpuno restauriranim vozilima originalno proizvedenim između 2012. i 2016. godine, opremljenim snažnim V8 motorom od 400 konjskih snaga.

Sada kupci mogu da usklade boju svog Classic Defendera s bojom najsnažnijeg modernog Land Roverovog Defendera, Octe. Svako vozilo provodi otprilike 300 sati u lakirnici da bi dobilo jednu od sledećih završnih obrada: Petra bakrena, Faroe zelena, Sargasso plava ili Narvik crna. Alternativno, Carpathian siva i Charente siva ostaju deo palete. Sve nijanse su dostupne u sjajnoj ili satenskoj varijanti za one koji preferiraju mat izgled.

Land Rover će takođe ofarbati masku hladnjaka u sjajno crno da bi podsećala na moderni model Octa, dok je naziv modela na haubi napravljen od "seckanih karbonskih vlakana". Opcije felni uključuju pet dizajna, 11 završnih obrada i dve veličine: 16 i 18 inča.
Veza sa današnjim Defenderom Octa se nastavlja i u unutrašnjosti, gde se Classic može naručiti s istim izborom tkanine i kožne presvlake. Zavisno od odabranog materijala, boje uključuju Khaki Green, Light Cloud, Lunar, Burnt Sienna i Ebony. Ove nijanse mogu da se prošire i izvan sedišta da bi prekrile oblogu krova, obloge vrata, instrument ploču, ručice menjača i volan.

Land Rover kaže da je ideja o primeni opcija s Octa modela na Classic Defenderu potekla od samih kupaca. Primetili su da neki kupci naručuju modernu verziju, a istovremeno naručuju i odgovarajući klasični pandan. Dok cene za moderni Defender Octa kreću od oko 168 hiljada evra bez opcija, ovo klasično i posebno obrađeno izdanje je znatno skuplje i košta od oko 215.000 evra.
V8 motor u Classic Defenderu nije pozajmljen od BMW-a, za razliku od Octa-inog twin-turbo 4,4 litarskog motora. Umesto toga, tu je Land Roverov atmosferski 5,0 litarski motor koji proizvodi 400 KS i 515 Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi na točkove putem osmostepenog automatskog menjača od ZF-a, kao što je slučaj kod Octe.
Za ovu cenu, Land Rover Classic će poboljšati i kočnice, podesiti upravljački mehanizam i ugrađuje novo oslanjanje.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: Land Rover Classic