home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Land Rover Defender
 
Land Rover voli da podseti da je stari Defender još uvek dostupan. Iako je proizvodnja originalnog britanskog terenca završena pre deset godina, odeljenje kompanije Classic i dalje prodaje ove klasične modele putem svog programa Works Bespoke.

Reč je o potpuno restauriranim vozilima originalno proizvedenim između 2012. i 2016. godine, opremljenim snažnim V8 motorom od 400 konjskih snaga.

Land Rover Defender

Sada kupci mogu da usklade boju svog Classic Defendera s bojom najsnažnijeg modernog Land Roverovog Defendera, Octe. Svako vozilo provodi otprilike 300 sati u lakirnici da bi dobilo jednu od sledećih završnih obrada: Petra bakrena, Faroe zelena, Sargasso plava ili Narvik crna. Alternativno, Carpathian siva i Charente siva ostaju deo palete. Sve nijanse su dostupne u sjajnoj ili satenskoj varijanti za one koji preferiraju mat izgled.

Land Rover Defender

Land Rover će takođe ofarbati masku hladnjaka u sjajno crno da bi podsećala na moderni model Octa, dok je naziv modela na haubi napravljen od "seckanih karbonskih vlakana". Opcije felni uključuju pet dizajna, 11 završnih obrada i dve veličine: 16 i 18 inča.

Veza sa današnjim Defenderom Octa se nastavlja i u unutrašnjosti, gde se Classic može naručiti s istim izborom tkanine i kožne presvlake. Zavisno od odabranog materijala, boje uključuju Khaki Green, Light Cloud, Lunar, Burnt Sienna i Ebony. Ove nijanse mogu da se prošire i izvan sedišta da bi prekrile oblogu krova, obloge vrata, instrument ploču, ručice menjača i volan.

Land Rover Defender

Land Rover kaže da je ideja o primeni opcija s Octa modela na Classic Defenderu potekla od samih kupaca. Primetili su da neki kupci naručuju modernu verziju, a istovremeno naručuju i odgovarajući klasični pandan. Dok cene za moderni Defender Octa kreću od oko 168 hiljada evra bez opcija, ovo klasično i posebno obrađeno izdanje je znatno skuplje i košta od oko 215.000 evra.

V8 motor u Classic Defenderu nije pozajmljen od BMW-a, za razliku od Octa-inog twin-turbo 4,4 litarskog motora. Umesto toga, tu je Land Roverov atmosferski 5,0 litarski motor koji proizvodi 400 KS i 515 Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi na točkove putem osmostepenog automatskog menjača od ZF-a, kao što je slučaj kod Octe.

Za ovu cenu, Land Rover Classic će poboljšati i kočnice, podesiti upravljački mehanizam i ugrađuje novo oslanjanje.

Izvor: Klix.ba / Motor1.com

Foto: Land Rover Classic



čitanja : 179



Komentari