Vozi Golf 2 da te ceo svet razume

Preuzeto sa : Pressonline.rs
U Srbiji su samo dva modela najbitnijeg izuma čovečanstva - automobila, prevazišla svoju četvoronožnu braću - „jugo" i nadaleko čuveni „golf 2". Ovaj poslednji je, zbog svojih kultnih višenamenskih sadržaja, najbolji automobil ikada napravljen u Nemačkoj, a vožen kod nas
Svako ko je upravljao „Golfovom dvojkom", kvalifikovan je da vozi sve što je napravljeno od čelika i može da leti. Kakva je to mašina! Ima prozor pored vozačevog sedišta gde 'ladno medved može da izbaci lakat. Međutim, mi Srbi ne izbacujemo samo lakat, nego ruku do ramena. Levica je okićena pompeznim satovima, narukvicama i svime što se na ruku kači i šljašti. Jedino je frka harmonikašima koji svi redom satove nose na desnoj ruci.
U amanet naslednicima
Taj fenomen mi nije bio jasan pošto ne sviram harmoniku, ali ima bliska konekcija sa bas linijom tastature i nekim kaišem na instrumentu (možda pozovem Sašu Popovića da mi to objasni). Prozor je otvoren „do daske" bez obzira na godišnje doba i dopušta nesmetanu interakciju s drugim učesnicima u saobraćaju. Na tim istim vratima, s unutrašnje strane, postoji ležište gde se obično drže bejzbolke, kineski pendreci i neretko dizalice, pomagala koja pospešuju razgovor među ljudima na gradskim semaforima. Tu, na vratima, je i ručka za prozor, nalik onima na bunarima pomoću kojih se, iz dubine zdenca, izvlači voda u kanti. Vozačevo sedište posle nekoliko dana postaje anatomsko, pošto „bulja" sama sebi napravi mesto i ulegnuće koje prija. Od kog je to materijala napravljeno ne znam, ali mislim da su je koristili stručnjaci NASA instituta ne bi li olakšali svojim astronautima boravak i seks u svemiru.
Ono se obara, samo po sebi, laganim „cimom" leđa i nikada više ne zauzme prvobitni položaj, pa tako pozicionirano sedište ume da napravi problem u vožnji, jer teško da neko ima tako jake trbušnjake da se drži samo jednom rukom za volan za vreme vožnje dok mu je druga napolju. To jedino polazi za rukom iskusnim bubnjarima, jerbo su njima u mozgu razdvojeni udovi. Podseća malo na ono kada se okačimo na ragastov i radimo zgibove jednom rukom. Pošto su sva srpska deca uglavnom odrasla na „Bejbi-džamp" spravi (to vam je onaj „džirlo" izum kada decu okačite na neke gume na vratima i ona kao skakuću dok te gume ne puknu i ne naprave haos), nije to neki nepremostivi problem, jer se „golf 2" u Srbiji prenosi s kolena na koleno.
Vožnja na rezervi
Automobil je davnih osamdesetih napravljen u Nemačkoj kao logičan nastavak serije jedan. Tada je u Nemačkoj bio bum gastarbajtera s ovih prostora i postoji osnovana sumnja da je ciljan za naše tržište. On je san svakog đilkoša. Kakva škola, kakva šljaka? „Golf 2" je diploma. Statusni simbol. Devedesetih godina se vozač tog automobila prepoznavao po „ermaks" patikama, metalnom kaišu i duksu upasanom u farmerke. Oficijalno vozilo svih „ful-vrh-ekstra-Tito-Jovanka" gospodara gradskih i prigradskih drumova. Ko nije smuvao ribu na svog „golfa dvojku", ne zna šta je riba. Menjač je bio, verovali ili ne, samo s četiri brzine, i pokretao se silom nepojmljivom današnjim zavisnicima od kompjuterskih igrica. Njemu ni Čak Noris nije mogao bez frke da ubaci u četvrtu. Odmah iznad menjača bila je pepeljara u koju je moglo da stane na hiljade opušaka. Niko je nikada nije istresao, pošto ne postoji način da se izvadi iz ležišta a da se ne skenja pola instrument table, koja je posebna priča.
„Golf 2" je uvek „na rezervi", pošto kazaljka za pokazivanje količine goriva u rezervoaru nema snage da izađe iz crvene zone. Ma koliko čorbe sipali u njega, uvek ste na rezervi. Zato su mu mnogi naši sugrađani ugradili plinske boce i automatski se kvalifikovali za potencijalne teroriste. Toliko automobila bombi nema ni u nesrećnom Iraku. Gradske ulice nam smrde na plin i zato su vlasti i zabranile pušenje, a ne zbog zdravlja. Svaki otvoreni plamen može da izazove lančanu reakciju dizanja u vazduh pola naseljenog mesta. „Golf" po „golf", i ode sve u tri lepe! „Golf 2" je inače najneomiljenije vozilo stomatologa. Pošto ne možeš da ga voziš sa svim zubima u glavi, nije fora. Baš zbog tih plinskih boca koje se ugrađuju u bagažnike, džakovi krompira i kace za kiseli kupus su prebačeni na zadnje sedište, što doprinosi ukupnom užitku i bezbednosti u vožnji pošto stvaraju svojevrstan „erbag" kada te neko zakuca zguza.
Nabudženi cajger
Treba reći i da se u „golfu" deca voze na prednjem sedištu, a žene pozadi. Njima je (ženama) mesto u kuhinji. Sigurnosni pojasevi su ionako pravljeni za dečju konfiguraciju, pošto svakog ko je viši od metar i šezdeset „kolju" oko vrata. Cajger je nabudžen na 220 na sat. Valjda kilometara?! Ta brzina se postiže samo spustom niz Kopaonik ili neku veću strminu. Gas se daje do daske, koja je tu postavljena da ne bi proletela noga u motor. Kočnica se pumpa pre zaustavljanja da bi u'vatila. Kvačilo, pitaj boga, čemu služi? Retrovizor je veličine sobnog ogledala i na njega se kače krstovi, uglavnom pokradeni s krovova crkava. Što veći krst, to si opasniji, pošto je veličina traženog oprosta u direktnoj konekciji s učinjenim zlodelom. Pored krsta, tu je okačena i presahla „jelkica" kojoj se ne zna druga uloga osim da izaziva mučninu. Na instrument tabli postoji mesto gde se kače slike familije. To ume da napravi problem pošto su ugradni ramovi premali za glavudže zdrave i rumene dece, tako da su svi na slikama bez ušiju. Barem jedno od tih mališana je napravljeno u automobilu koji je zgodan za seks na brzaka. Dovoljno je jajima promašiti menjač i to je to. Veliki prozori su zgodni za voajere jer čine enterijer automobila preglednim. Motor je napred pod haubom koju niko nikada ne otvara, pošto se ovaj automobil ne kvari, a i ako nešto slučajno zataji, rezervni delovi su jeftiniji od plastičnih upaljača s pijace. U stvari, niko ga i ne popravlja, bace ga u reku i kupe drugi. Samo da gume izdrže dotle. „Golf 2" je najbolji automobil ikada napravljen u Nemačkoj, a vožen u Srbiji.
Autor : Dule Nedeljković
Hahahahahahahahahahaha!!!!
Bravo, bravo, bravo! Suva istina, pravo u centar :-))
http://www.autoportal.rs/auto-vesti/strane-vesti/skoda-priprema-iznenadjenja-za-zenevu/slika1/
a jesam ga voleo kad sam bio mali,zelja mi bila da imam crnog metalik gti-ja ili g60
možete se šaliti, ali je golf dvojka u svoje vreme bila jako dobar i kvalitetan auto. Tu ističem TD intercooler model sa 80 KS (kojeg sam imao) i koji je išao kao metak!
Ja sam polagao u Golf 2. dizel 385000km preso i nije imao naslon za glavu tako kad izadjes posle sat i po voznje ne mozes se ispraviti sledecih 15min. Al se jako bro privikens na nega ko da ga vozis citav zivot. Ipak je Golf 2 najzastupljeniji u mom gradu i to bez konkurencije a kako cijene i gorivo idu gore mislim da ce tek sad doziveti ekspanziju kakvu nije imao ni u istoriji.
Takođe i da pričaju i za peticu i šesticu za 20 god.. :D Milane, probao sam taj tdi interkuler pre 10-ak godina, ludilo kako ide.. :)Bio je brži nego Golf 3 tdi
Za to vreme dobar auto! I vise od toga, natprosecno izdrzljiv i trajan. Sto se uostalom vidi i danas. Samo... I tad je bilo boljih. I Audija, i Bmw-a, i naravno Merc. Tako da golfic je bio i ostao sredina, mozda za nijansu iznad.
Moj techa je '92 uzeo novog Golfa 2 1.6 dizel,i dan danas ga ima,presao silu,ni on sam ne zna koliko,minimum 12-13 puta na more sa njim i plus uvek vukao kamp kucicu,pored toga dosta puta za Tursku,po Srbiji itd...Nije hteo da ga proda,niti ce ga prodati iako sada ima jos jedan automobil,Golf se cuva :D Ja ga obozavam,na njemu sam se ucio,posle kratke voznje ga vozis kao da ga vozis ko zna koliko dugo.
odlican tekst! imao sam sluzbenog dizela, "tek uradjena generalna", nije mogao preko 130, ali je zato cupao do stotke :)
Svaka cast na tekstu. Sve je lepo obuhvatio. Kvalitet, kult i navike koje idu uz ovaj auto.
Verujem kada bi ne proizvodjac trazio licencu da opet pocne proizvoditi Golf2, VW ga nikada ne bi ni prodao. Prvi sam ja koji bi se dvoumio izmedju modernizovanog Golfa 2 i neke nove Skodice.
Toooo Srbija do ludilaaa! Marko Kraljevic, Milos Obilic i Golf 2 - nisu mrtvi! p.s. Ko ne voli dvojku nije Srbijanac.
moj prvi auto ... isti ovakav samo troja vrata 16 D majko isusova kakvog li haj tek vozila.imam osecaj da sad zanam kako mu se tresu volan i tabla kad upali ladan da me vrate u njega u mrklom mraku bi pogodio iz prve sve i jedan prekidac koji postoji na njemu,kako smo se nekad druzili....
Ma ljudi, neunistiv auto, imao sam 2 dvojke, Razbija koliko je tvrd, neudoban, ali niti se kvari niti ga stedis po losim putevima, trosi kao upaljac, a sa malo sminke i dan danas izgleda dobro!
Autor je zavrsio fakultet i postao kompleksas beogradski! Ne vozi se g2 sto se hoce,vec sto se mora! Slikaj care svoj auto da vidimo kakav si ti evropljanin spram nas seljaka!
golf 2 je u svoje vrijeme bio najbolji u klasi!Astra,renault 19(megane),mu nisu bili ni do koljena.golf 2 još uvijek ide,a konkurencija se raspala!! :)
golf je najbolji u klasi! to govore prodajni rezultati.golf najbolje drži cijenu,najlakše ga prodati,najmanje troši,najviše kilometara može napravit....
Ja imam golfa dvojku koji je kupljen nov 90 godine, od 96 sluzi iskljucivo za rad i presao je 640000km od toga vise od pola pod teretom. Nema sanse da ishta moze ovo da izdrzi sem vw-a. A inace, ne uklapam vam se u opis ni malo. Ismevajte neki drugi auto (jugo najbolje), a golfa ostavite na miru.
ja ga imam i rado bi ga otudjio, koliko je to lose za voznju je neobjasnjivo, svaka cast za tekst
Ja vozim trenutno golf 2 TD intercooler,i nemam namjeru da ga mijenjam,auto je ekstra brz,ne trosi a sa sadasnjim cijenama goriva najbolje se isplati.
Autor malo više karikira. I pola od toga nije tačno. Sa mojim "golfom 2" sam prešao 420000km. I dalje funkcioniše. Kupio sam nov auto. Ali golf ne prodajem. Jednom golf uvek golf!
"Dovoljno je jajima promašiti menjač i to je to." - sta je autor time hteo reci??! gluposti...