home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ponekad marketinški stručnjaci svoj rad ni sami me mogu logično da objasne. Verovatno je tako i sa posednjom štampanom reklamom koju je naručila Škoda kako bi pažnju kupaca usmerila na novo ambijentno osvetljenje koje je dobio model Superb.

Superb je sada dobio i ambijentno osvetljenje smešteno ispod vrata i spoljašnjih retrovizora koje bi trebalo da vam spase cipele od neočekivanih lokvi vode. Isto vredi i za gospodina sa reklame koji neće uprljati svoje nove crvene štikle pri izlasku iz ovako opremljene Škode Superb...

Izvor: Automotoportal.hr



čitanja : 1512



Komentari

plakat je odlican.
ALuzija je na orlani sex, a ne gospodina koji oblaci zenske cipele, za ime hrista!

Autor krle 21 Nov 2011, 17:52

@krle

A slogan ove reklame je: "Da se sve vidi" :)))))))

Autor Dragan 21 Nov 2011, 18:04

@krle,
Uz duzno postovanje, mislim da gresish. Nekako anatomski nije logican polozaj zenske noge za tako neki poduhvat. :D Mislim da je vise fazon "ocekuj neocekivano" buduci da sada i Skoda ima pomenutu opciju. Bukvalno tipa "Sada se sve vidi".

Autor Uros Cuore Sportivo 21 Nov 2011, 18:23

Ona "šapa" dole više mi ide uz neku sumo-rvačicu nego uz onog lepog "gospodina".
Inače, još na prethodnom superbu je ovo "ambijentalno" osvetljenje iz spoljih retrovizora bilo jače nego oborena svetla kod nekih drugih vozila, tako da im svaka čast

Autor Moron 21 Nov 2011, 19:36

Po meni je "kvaka" ove fotografije upravo u tome da se moze tumaciti na vise nacina od kojih svaki ima logike i da izazove komentare, polemike i samim tim paznju "publike" a to je ono osnovno sto reklama i treba da postigne...

Autor Intruder 21 Nov 2011, 19:48

Dobra reklama i još bolja Škoda. Nadam se da će i naredna (ili ona tamo) generacija Superba biti ovako dobra, taman da se poklopi sa mojim budućim potrebama.

Autor Predrag 22 Nov 2011, 00:15