Zabavan način reklamiranja Škodinog ambijentalnog osvetljenja u Škodi Superb

Ponekad marketinški stručnjaci svoj rad ni sami me mogu logično da objasne. Verovatno je tako i sa posednjom štampanom reklamom koju je naručila Škoda kako bi pažnju kupaca usmerila na novo ambijentno osvetljenje koje je dobio model Superb.
Superb je sada dobio i ambijentno osvetljenje smešteno ispod vrata i spoljašnjih retrovizora koje bi trebalo da vam spase cipele od neočekivanih lokvi vode. Isto vredi i za gospodina sa reklame koji neće uprljati svoje nove crvene štikle pri izlasku iz ovako opremljene Škode Superb...
Izvor: Automotoportal.hr
plakat je odlican.
ALuzija je na orlani sex, a ne gospodina koji oblaci zenske cipele, za ime hrista!
@krle,
Uz duzno postovanje, mislim da gresish. Nekako anatomski nije logican polozaj zenske noge za tako neki poduhvat. :D Mislim da je vise fazon "ocekuj neocekivano" buduci da sada i Skoda ima pomenutu opciju. Bukvalno tipa "Sada se sve vidi".
Ona "šapa" dole više mi ide uz neku sumo-rvačicu nego uz onog lepog "gospodina".
Inače, još na prethodnom superbu je ovo "ambijentalno" osvetljenje iz spoljih retrovizora bilo jače nego oborena svetla kod nekih drugih vozila, tako da im svaka čast