home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kinez Ćingdao iz provincije Šandong upregao je kravu da vuče njegov skupoceni automobil po gradu u znak protesta jer lokalni zastupnik BMW nikako nije znao da mu popravi automobil.

Da bi pokazao koliko je ogorčen što ne može da vozi svog limenog ljubimca, iznajmio je kravu i tako se voza po gradu.

Naime, u manjim kineskim gradovima jednostavno nemaju znanja ni stručnosti da poprave skupocene marke automobila.

Izvor: Kurir-info.rs



čitanja : 3104



Komentari

KS- Kravlja snaga :)

Autor Bagzi 23 Feb 2013, 13:44

Nije sve u ubrzanju, kako auto svladava krivine, jel mu je volan vise ili manje direktan, kozi i slicno. Mogucnost odrzavanja je mozda i najvaznija, jer bez toga mozes samo da se vozas kao ovaj kinez.

Autor Jtd 23 Feb 2013, 13:47

Jel radi na metan?
Jel opoziv zbog afla toksina?

Autor L Dejan 23 Feb 2013, 14:06

Bmw ima novu meru za snagu COW POWER ili CP.Mnogo nisko padaju u poslednje vreme,iako sam fan bmw-a.

Autor Mare 23 Feb 2013, 14:24

Nije BMW za selo.

Autor trojka 23 Feb 2013, 14:39

Nije rec o selu, a oni svakako igraju na skorojevice kao glavnu target grupu... rec je o postovanju musterije. Ne samo bmw, vec vecian zapdnih premijum brendova haraju kinom sa 4 puta visim cenama nego na doamce m trzisut, pritom proizvode vozila sa 50 odsto ulaganja kineske vlade, sa jeftinom radnosm snagom...

Autor Fordovac 23 Feb 2013, 17:10

Sta reci, a da bude u korist BMW-a?

Autor Quattrone 23 Feb 2013, 19:26

U korist BMWa je da to nije jedan covek, i da ni jedan firma nije jedan covek, a kolo srece se okrece.

Autor Fordovac 23 Feb 2013, 22:40

@ Fordovac
Stvarno ne razumem zasto si na strani BMW-a.
Koliko vidim, ovo je stari model (jer nova serija 3 Kabrio i nece postojati, pa sigurno ne gresim), i bilo je dovoljno vremena da svi serviseri nauce kako se odrzava ovaj model. Bez obzira da li je servis u Pekingu ili negde na Tibetu. Bruka je posebno veca da se to dogodilo u zemlji u kojoj treba da, po prodaji, prestignu Audi, na primer, i sto je ta zemlja jedno od najjacih trzista na svetu, i odrzava mnoge proizvodjace automobila "u zivotu". Sto predstavlja jos vecu bruku.
Jedino ako nije u pitanju neovlasceni servis, u sta cisto sumnjam, jer ne verujem da ce vlasnik ovakvog automobila dozvoliti da ga popravlja neki Kovach ili Bravar.

Autor Quattrone 24 Feb 2013, 07:51