home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Izvesni portorikanski reper iz grupe Calle 13 našao nam se na radaru nakon što je za svoj poslednji spot odlučio da uništi Maseratijev Quattroporte

Rene Perez Joglar tvrdi da je automobil kupio kao žrtva stereotipa. Mislio je da će lepa kuća i lepi automobil biti najbolji pokazatelj njegovog uspeha u muzičkoj industriji, Ipak, kako se pokazalo, za upravljačem Maseratija osećao se neugodno. Quattroporte je bio simbol svega onog što je Joglar smatrao lošim u današnjem društvu. Materijalna dobra, tvrdi, ne čine život vrednim življenja.

Zato ga je razbio bejzbol palicom i gurnuo u provaliju i sve snimio za svoj novi spot, kao poruku protiv materijalizma.

Ne znamo odakle dolazi fascinacija repera prema bezumnom razbijanju automobila, ali nekako nam se čini da bi prodaja tog istog automobila i donacija novca u humanitarne svrhe poslužilo kao mnogo bolja antimaterijalistička poruka.

Ipak, taj spot verovatno ne bi pogledalo dva miliona korisnika za svega četiri dana.

Izvor: Tportal.hr



čitanja : 1230



Komentari

Njegov spot je poruka da materijalna dobra ne cine zivot vrednim zivljenja, on je unistio Maserati kao simbol vremena, sigurno bi i davanje novca u humanitarne svrhe, zaradjenog od prodaje ovog auta bilo humanije i pomoglo bi nekome, ali nisam ubedjen da bi poruka bila jednako snazna kao ova.Skidam mu kapu.

Autor Bobo 10 Mar 2014, 12:24

@Bobo
Covek sa svojim parama ima pravo da radi sta god hoce, to se sigurno slazemo :) Iskreno, ne bih mogao da gledam uzivo kako ide niz liticu ovakav Maserati, jos da je moj... Mozda zbog toga sto volim automobile, mozda on nije neki ljubitelj nego je uzimao zbog statusa tako da mu nista ne predstavlja. Uglavnom svaka mu cast, kada bi se na njega ugledali americki reperi, sila Vejrona, Porsea, Ferarija, Lamboa bi otislo niz liticu, ali se nece crnci tek tako odvojiti od toga :)

Autor dusan 10 Mar 2014, 13:13

Ima I onih koji veruji u ovu pricu. Cist marketing, da se spot sto vise gleda, proda vise diskova...pa posle da kupi avion, auto mu je sigurno dosadio....

Autor neko 10 Mar 2014, 14:37

@dusan: Odlično si primetio, ljubitelji vs "žrtve stereotipa".

Autor dzigi 10 Mar 2014, 21:57

ma kakva borba protiv materijalizma nismo u predškolskoj klupi...čovek je razbio auto da napravi reklamu sebi, ...šta vam je ljudi

Autor ilija 10 Mar 2014, 22:23

A to kao nije znao pre kupovine?
E svasta!

Autor carobnjak 10 Mar 2014, 22:45

ovo se moze nazvati globalni marketing :)

Autor sysfan 10 Mar 2014, 23:51

Koliko antikvirano izgleda "stari" kvatroportre s preda.

Autor Fordovac 11 Mar 2014, 00:21