home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Marketinška služba Fiata se dosetila kako da motiviše radnike da na posao dolaze samo u Fiatovim automobilima. Na parkingu su zamotali u foliju sva vozila stranih brendova.

Međutim, nisu svi zaposleni bili srećni, bilo je i onih, razumljivo, veoma iznerviranih.

Inače, svaki radnik u Fiatu ima pravo, u zavisnosti od modela, na popust od 12 do 26 posto, uz dodatnih 1.000 evra popusta ako zamene automobil stranog brenda za Fiatov.

Izvor: Autoportal.hr



čitanja : 1318



Komentari

Logicno, ako ne cenis automobile i kompaniju za koju radis, kako ce ih drugi ceniti. Kada je prodata Zastava, prvi direktor Italijan Djovani De Filipis vozio je Floridu, a dotle se bivši Generalni direktor Grupe "Zastava vozila" Zoran Radojević vozio u službenom opel signumu.

Autor B.M. 18 Apr 2014, 08:18

Onda je jasno kakav je Fiat automobil kad njihovi zaposleni ni pored tolikog popusta ne žele Fiat automobil.

Autor Jonie 18 Apr 2014, 09:53

tako i treba

Autor drazen 18 Apr 2014, 11:22

Ovom sto su zamotali hondu accord iz 2001 je pametan covek, zna covek sta valja.

Autor nesa 18 Apr 2014, 12:01

Ovaj postupak je porotivustavan.
Neka Fiat izvoli da značajno smanji cene vozila za radnike, pa će kupovati. Ovako, oni najbolje znaju koliko Fiat vredi ili ne vredi.

Autor roker 18 Apr 2014, 14:10

I logicno i razumljivo i sasvim normalno i nije Fiat jedini proizvodjac automobila koji pokusava pridobiti svoje radnike da voze ono sto proizvode.

Autor Vojvoda 18 Apr 2014, 20:04

Mozda je pogresno pitanje od mene u ovom trenutku, ali...je l' ova devojka levo ima neku fizicku anomaliju ili je samo takav ugao. Njena desna noga deluje bitno kraca od leve. Izvinjavam se zbog OFFTOPIC-a ali me strasno kopka...

Autor Uroš Cuore Sportivo 18 Apr 2014, 20:50