Nezadovoljni kupac Land Rovera se oglasio

Kako to izgleda kada zastupnik jednog cenjenog brenda ne radi svoj posao u skladu sa standardima, sasvim adekvatno ilustruje sledeći slučaj.
Očigledno isprovociran krajnjom bahatošću i neažurnošću uvoznika i servisera Land Rovera za Hrvatsku jedan od klijenata se obratio javnosti zakupom cele oglasne stranice u novinama Glas Slavonije.
Koje njega muke muče saznaćete u sadržaju plaćenog oglasa!
Po svoj prilici odabrao je interesantan i efikasan način za jurišanje na vetrenjače!
Izvor: Vrelegume.rs
LR je poznat kao kvarljiv i nepouzdan, ali zato papren za popravku.
Ono što je kod mene najviše ostavljalo utisak kod Range Rovera kada sam bio dete, bila je ogromna korozija. Rupa do rupe. Te slike su mi i danas pred očima.
Dok tadašnja npr. G klasa u verziji sa motorom 240D, ni truna korozije nije imala.
LR Range Rover je Bentley među terencima. Taj kvalitet izrade ostali mogu da sanjaju. Možda je najpribližnija Toyota Land Cruiser 200 ali ona nije fenserski simbol, i bogataši je neće ni pogledati...
RR Autobiography sa dvobojnim enterijerom je bukvalno 2 klase iznad bilo kog SUV ili terenca...
Poz
Istina je to sto kazes, ali je kljucna rec bio.
Range ima tradiciju iz vremena kada ni ML ni X5 a ni Q7 nisu postojali.
Range je rodonacelnik luxuznog terenca.
Ali uz GL i Designo varijantu mercedesa, naravno da nema previse mesta razgovoru. :)
Na kraju, sada kada je u vlasnistvu Tata grupacije.. sta reci.
Enterijer GL=ML
Što će reći manje-više enterijer kvaliteta E klase razvučen u veće karoserije...
Uz dvobojni Autobiography, individualni zadnji red, produženu verzije... Ne znam, ne bih rekao.
Odlično je što je dopao u ruke Indusima. Kamo sreće kada nije nemcima, sada bi gledali Range s motorima iz Škode.
Sledeću gen bi verovatno "postavili" na neki Touareg, GLE i slično.
Ovako, Land Roveri nikada bolje izgledaju, prodaja nikada bolja, celi svet poludeo za njima...
Pa čak je i "smešni" Beograd pun RR da ne pričam dalje.
Poz
Ocigledno je i da postoje ljudi koji ne znaju da voze a samim tim ni da se ophode kako treba prema vozilu... tako da to sto je imao para da kupi skup i npr brz automobil ne znaci da se u iste razume, vec mu je mozda bitan samo "magnet"... isto tako je i klise da svi bogatasi vole automobile...
@ Orlo
Ne kažem da ovaj koji je objavio oglas zna da vozi, i možda i jeste njegova krivica, ali zašto odmah napadati kupca? Osim ako nisi u vlasničkoj strukturi nekog od uvoznika, vrlo lako bi se mogao naći u njegovoj situaciji, pa je onda uljudno barem ga saslušati.
Drugo, mom veoma bliskom prijatelju je Grand Motors odbio da zameni vozilo iako ga je preko 10 puta vozio u servis zbog različitih kvarova (od DPF filtera preko elektronike, da bi na kraju menjač bukvalno crkao). Na kraju čak ni nalaz sudskog veštaka da vozilo ne odgovara saobraznosti (ne ispunjava očekivanu funkciju) nije bio dovoljno da umilostivi uvoznika da zameni vozilo ili vrati novac, nego je morao da vodi parnični postupak tri godine.
Slažem se da ima vozača koji "siluju" automobile, ali mislim da je procentualno daleko više firmi koje posluju nekorektno i prave od kupaca budale.
Raziel
Džaba mu koža i fin enterijer kad je ispod "truo".
Prijatelj ima Frilendera, 2,o dizel, rupa bez dna, uložio u njega više nego što auto vredi.
Neka hvala, ne bi da prodjem kao kupac ovog auta i to ovde se radi o novom automobilu !
A o polovnjacima ne treba trošiti reči.
Spolja gladac iznutra jadac.
Prava iz garancije su jedno, a njihovo eventualno ostvarenje je nešto sasvim drugo.
Nebo i zemlja. Često.
@ Raziel & moron
u pravu ste. I RR i Jaguar su procvetali od kada su pod Indusima.
Orlo
Znači kupac kriv što ga je vozio ? :)
Nema tu šta da se zna, nov auto, automatik, nema prostije za vožnju.
Kvarovi koje je naveo nemaju ama baš nikakve veze sa vozačem, do auta je a servis neće da mu sredi ili da drugi ako ne mogu da poprave.
Valjda se nov auto i uzima izmedju ostalog i zbog toga što imaš garanciju i ne moraš da brineš, barem ne bi trebalo, u teoriji...
Džaba fini materijali, koža i enterijer ako je auto djubre...
@Nino & MB
Ti si skroz u pravu, ovo je drzava gde je mnogo tesko doci do prava koja su ti zagarantovana zakonima, ne verujem da je i kod nasih komsija drugacije... uopsteno sam govorio...
@MB
Ne znam druze da li je veca verovatnoca da je za ovo kriv samo proizvodjac, za kojega si u pravu da ne vazi za najpouzdanijeg ili i vozac svojim nemarom... seti se onih samozapaljujucih automobila, i to cesto skupljih no Range Rover Sport, a mi ne saznamo uvek sta je posledica toga, ali uvek okrivimo proizvodjaca po automatizmu... i za njih isto vazi "dzabe ime, koza, lamperija, manufaktura"... ;)
Orlo
Rendz nije visokoturažna mašina, ovo je dizel. ( mada ne opravdavam i gorepomenute, nek naprave da nemere da se zapali ).
Rendz zapravo kupuje sasvim suprotna klijentela od Ferrarija, Lamba itd.
-Eksplozija bloka motora i samozapaljujuće podvozje, blokada volana na autoputu, kakve veze tu ima vozač, koja je njegova krivica ?
Još servis odbija da popravi, uvalili mu vuć krompir pa sad on nek vadi oči sa autom.
Iovako "dobar" renome još dodatno srozavaju.
Nije problem i da se ovo sve desi, eto može da se desi, medjutim kad neće nov auto pod garancijom da ti srede, to je baš gadno.
Vidiš da je čovek bez auta od "travnja"...
Rendž prati jako loša reputacija, to kupuju ljudi ili koji se ne razumeju, pa se prime na pakovanje, ili oni koji su spremni na ovakve stvari, plaćanje preskupih popravki a kvarljiv, nepouzdan, nekvalitetan.
Kao što rekoh, džaba fina koža kad je auto smeće.
I nije to usamljen slučaj, svaki LR muči muku sa pouzdanošću, kvalitetom...
Jedno je na papiru, a drugo praksa.
Kad sam čuo šta je sve menjano na onom Frilenderu, koliko je para uloženo, zastrašujuće, ne bi ga uzeo na poklon. 7 000e do sad uložio u njega, a auto manje vredi od te cifre...
Pitanje je kad će opet nešto novo da se "javi".
Kupi Nemca i ne brini.
Ili Tojotu, koja je sušta suprotnost Rendža, što se tiče pouzdanosti i kvaliteta samo nije toliko fensi i našminkana.
Ali pre bi vozio i onu ružnu V8 Land Cruiser, a da ne brinem gde će da me ostavi ili da prodjem kao ovaj, ili da uložiš Boga oca u nju.
I Jeep je sasvim ok, iz mog iskustva pouzdan, nisam druge čuo da se žale, ako nešto i treba da se sredi, nije skup.
Kao što rekoh, LR će kupiti neko ko se ne razume nego gleda slike i papir, ili što bi reko jedan moj prijatelj, "pijani milijarder" koji je spreman na ovakve stvari, preskupe popravke itd.
Što je najtužnije od svega, novog auta !
Zamisli tek kakav će biti ko polovnjak.
@MB
Vidi ne bi stao ni na ciju stranu, jer ne znamo sta je razlog uvoznika, odnosno da li je samo kupac/vlasnik u pravu, da bi imali celu sliku, slozices se vec... kvarovi koje navodi su stvarno ozbiljni, i mene bi odbili, no opet ima i onih (kao sto sam i gore rekao) koji ne znaju da se ponasaju prema automobilu, bez obzira na finansijsko stanje, godine, pol itd...
Sto se tice Jeep-a ima i on bubice, drug radi kod njih pa mi prenosi, da i novi imaju probleme, doduse svi su reseni u garantnom roku... vec sam ti pisao o tome... inace rece mi podatak da GC kosta 29.000 eura a da se ostalo (bez malo toliko koliko vredi da se napravi) ugradi proizvodjac, a zatim i prodavac na cenu... kaze Renegade ide lepo, 15-ak prodato u Srbiji, lakse "progutaju" njegovu cenu no 500X...
Orlo
Pa to ti pričam, treba rešiti probleme.
GC 29 jel to Laredo ili Summit ?
Nije tu samo njihova marža, zaboravio si i dažbine, porez, troškove transporta.
Nego, zaboravih na još jedan primer za Rendža, ima prijatelj starog, onog 2,5d , O.P.-ov komšija. :)
Isto je uložio "brdo" u njega...
Ja sam mojim Jeepom zadovoljan, a uzet sa 70 000km od prvog vlasnika ovde, ovde kupljen, nisam imao nikakvih problema sa njim, nijedan kvar, samo redovno održavanje.
A korektne su cene, nije dranje.
Šta kaže on za novi GC, kako se pokazao ?
Orlo
Izmedju Renegade i 500X ja se ne bih ni sekunda dvoumio, posebno zbog mojih "proporcija". Uz to, solidno opremljen renegade 1,6 dizel sa 120 ks može da se uzme za 19.900. Jeste da je "kocka", ali to je najpraktičnija forma.
Ali, tu može da se "javi problem", jer bazni Tu(p)son dizel košta 19.900. A "za broj je veći" od oba vozila. I dobro opremljen čak i kao bazni, ima, recimo dual klimu, klimatizaciju pozadi u centralnom tunelu ili podešavanje nagiba naslona zadnjih sedišta ( doduše, nema park. senzore pozadi za te pare, a ni rezervni točak ).
@MB
Spomenuo je krajnju sumu od 60 hiljada eura, a tih 29k je onoliko koliko kosta kada dodje kod njih, ali bez PDV-a... koliko se secam nije spomenuo neke posebne kvarove, problematicniji je Cherokee...
@moron
Ne bih se ni ja dvoumio, Tucson je moj favorit, bas sam jedan napucan opremom (bez oznacene cene) imao prilike u BIG Cee u NS da zagledam detaljno, pre neki dan... bombona... i po gradu i auto-putu nekoliko sam video...
Orlo
To je onda za Overlend.
Slazem se sa vama za Tupson, najpametnija kupovina.
Ali Tupson ima ingeniozan "sustav nadogradnje" osnovnog paketa, tj. čudne "stepenike". Kod benzinca je PRVI "naredni stepenik" težak dodatnih 900 eura, a kod dizela 1.700, pri čemu ti za tih 1.700 kod dizela izostave neke elemente koje kod benzinca dodju za onih 900 ( npr. grejači prednjih i zadnjih sedišta, prozor vozača sa senzorom protiv uklještenja ili tempomat ... ).
I tako "očas posla" odu novci ...
Nisam to znao, a i slabo ljudi obracaju paznju na to, uglavnom je fokus na dizel vs benzin.
Na te nelogicnosti treba ukazati, ne bi li bili primorani da prestanu da rade to.
Kakve veze imaju grejaci sedista sa benz vs d agregatom.
MB
Po mom mišljenju, prodavci prosto nalaze način da te "čežnjom" za odredjenim "pojedinačnim pozicijama" opreme dovedu do "pravoga paketa", koji "košta"! Pri čemu polaze od pretpostavke da je onaj, ko je spreman da "u startu" plati više za dizel, spreman da DOplati više i da bi došao do željene opreme.
No, taj naizgled "non-sense" su kod Tupsona napravili samo kod "prvog stepenika" iznad baznog.
Bar to tako sledi iz cenovnika.
Ja sam Tupsona video samo u tržnom centru izloženog za sada. Baš moderno i fancy izgleda... Znam da je komša iz Swiss išao u DE da ga kupi jer je kaže našao za 4,000€ jeftinije no kod njega.
MB,
http://www.toyota.com/content/gallery/photos-videos/2016/landcruiser/mlp/full/LND_MY16_0003_V001.jpg?interpolation=lanczos-none&output-quality=90&downsize=1228px:*
http://www.toyota.com/content/gallery/photos-videos/2016/landcruiser/mlp/full/LND_MY16_0006_V001.jpg?interpolation=lanczos-none&output-quality=90&downsize=1228px:*
http://www.toyota.com/content/gallery/photos-videos/2016/landcruiser/mlp/full/LND_MY16_0031_V001.jpg?interpolation=lanczos-none&output-quality=90&downsize=1228px:*
Meni poslednja verzoja LC 200 odlična.
Nije lepotan ali izgleda moćno, robustno i odaje utisak da je pravljena da se koristi 50g
Slažem se da nije lepa kao Korejci, ali ovo nije fancy-modern auto...
Poz