home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Namera Šveđana nije da naokolo prolaze prašnjavi četvorotočkaši. Cilj akcije je mnogo dublji i praktičniji.

Sunčana Kalifornija predstavljena je kao raj putem malih ekrana. Beskrajne plaže i mnogo sunca prosto gone čoveka na razmišljanje da jednog dana poseti te krajeve. Međutim, sa toliko sunca javljaju se i problemi, konkretno - suše. Predstavništvo Volvoa u San Dijegu predstavilo je ideju uštede tečnosti koja život znači.

"Driving dirty" je akcija, koja se oslanja na brojke. U Volvou su izračunali da ako mesec dana niko ne opere automobil u tom sunčanom delu planete, ušteda će biti, verovali ili ne - oko 70 miliona litara vode!

Volvo San Diego čak nudi i kupone za suvo pranje, ili za čišćenje ljubimaca na točkovima recikliranom vodom. Svaka čast.

Izvor: Cdm.me

Foto: Volvo



čitanja : 1204



Komentari