Groblje automobila u Kini

Luksuzni automobili vredni milione dolara, leže napušteni u nekadašnjem auto-parku, zaboravljeni od svojih vlasnika.
Priroda uvek pronađe način da pobedi sve izazove koje joj postavimo. Kada su vlasnici ovih luksuznih automobila zaboravili na svoje zaplenjene ljubimce, desilo se pravo čudo prirode. Nekadašnji auto-park, sada je postao džungla u kojoj nema zveri, već čistog luksuza, koji je prekriven slojem prašine. Ovaj park se nalazi u Kini, u Čengduu, i trenutno sadrži oko 200 nekada luksuznih automobila, koji su ostavljeni i zaboravljeni, pa su sada postali deo celokupne scenografije.

Ako se sećate groblja luksuznih automobila u Dubaiju, jasno vam je da Kina nije prva i jedina zemlja u kojoj se nešto ovako dešava. Bogati vlasnici ovih skupocenih četovrotočkaša koje je zaplenila policija nikada se nisu pojavili na sudu, ili pak nisu imali svu potrebnu dokumentaciju kako bi ih preuzeli, pa su oni ostali zauvek zarobljeni.
Ovde možemo videti brojne Mercedese, Audije, Range Rovere i druge modele, ušuškane u prirodu. Inherentna indiferentnost bogataša koju možemo videti ovde je svakako alarmantna. Dok oni svoja kola vredna stotine hiljada dolara jednostavno ostavljaju da satrule, neko bi dao sve da se barem jednom provoza u njima.
Naravno, kineske vlasti su mogle da iskoriste ove automobile u bolje svrhe. Mogli su da ih restauriraju i poprave, kako bi ih dodelili ustanovama kojima su oni zaista potrebni, ili pak aukcijski proda i dopuni svoj državni budžet. S obzirom na to koliko vremena su ovi automobili proveli u napuštenom parku, oni verovatno ne odgovaraju današnjim propisima i performansama, ali, sve se to da srediti.
Izvor i više slika na sajtu Autoexclusive.rs
".. neko bi dao sve da se barem jednom provoza u njima."
Novinarska "sloboda"?
@Priapus
то нису новинари, то је Аутоексклузив ... поглед на аутомобиле из угла српских старлета
Столе
Nisam pojma imao šta je Autoekskluziv. Sad sam ih posetio, suvoparni testovi koji to nisu, prepuno tehničkih informacija, klasika. Ne sumnjam da će imati svoju "klijentelu", ako je već imaju Kurir, Informer i ostali etaloni nezavisnog, a nadasve profesionalnog novinarstva..
Ostaje moja "žal" za slovenačkim Avto magazinom, srpsko izdanje. Uvek je bio bolji od naše Auto-moto revije. Sad kad naletim na ovako nešto, praktično u sekundi zaboravim šta sam pročitao. A i dan danas se sećam npr. Sbarro koncepta i u kom broju Avto magazina sam ga video, Ženeva 1985, npr. Pregazilo me vreme, jbg..
@Priapus
Ауто магазин, их па тамо је писао један Мартин Чесењ, а његови текстови су стварали утисак физичког присуства тестирању, све онако преведени са словеначког ... Није време прегазило тебе, већ је прегазило стандарде, зато данас и имамо овакве површне естрадне приступе свему и свачему, па и ауто новинарству ... још ако негде можеш да убациш термине попут ВИП, ексклузивно или лукс, Бог те видо ...
"Ubica iPhone-a na prestoničkom splavu zapalio internet".. Ovo mi je all-time favorit, lepo je videti to istraživačko novinarstvo..
Inače, Avto magazin elektronski format postoji, po logo-u zaključujući može biti da je deo grupacije kao i Auto Motor und Sport. Inače sam se pored Auto Magazina "obrazovao" putem pomenutog AMS i Auto Zeitung. To je izgledalo ovako: kupim, i čitam 10.000 puta dok se ne izližu slova. Bilo je tu i francuskih, engleskih, italijanskih, pa sam kupovao AMS na buvljaku u Pančevu, nije ga jedno vreme bilo lako naći. Pored AZ i AMS sam skoro bio pa naučio i nemački. Takvu posvećenost vidim danas kod "milenijalaca", ali prema digitalnim nosačima..
Mislim da sam poslednje brojeve AM kupio negde pred rat. Posle toga me više nisu zanimali štampani mediji. Onda se nažalost navukao na Auto Bild. Testovi katastrofalni, sve je bilo sumnjive upotrebne vrednosti. Držim da je trenutno, hteli ne hteli, i dalje najbolji Sat plus. Koji nema internet verziju. Moguće da im je strategija pametna.
па ваљда земља у којој постоји публика за Снагу Октана и није за боље од наведеног :)
"Mogli su da ih restauriraju i poprave, kako bi ih dodelili ustanovama kojima su oni zaista potrebni"
sigurno je potrebno da se restauriraju 5-10 godina stari auti. a jos vise postoje "ustanove" kojima su takvi automobili ZAISTA POTREBNI.
a slozicu se sa komentarima za autoexclusive. jos uvek pamtim njihov tekst gde su se cudili kako je neko dao veliku sumu novca za klasicni restaurani vw bus, njihovo cudjenje je bilo "zato bi neko dao 80,000 evra za tako star POLOVNI auto"