home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
čitanja : 915



Komentari

Većina nikad nije ni čula za turbine sa varijabilnom geometrojim.
Još je gore što niko neće da objasni šta to znači. Generalno svi objašnjavaju da ona smanjuje turbo rupu, odnosno turbina se aktivira na nižim obrtajima, zahvaljujući duplim krilcima turbine koja menjaju svoj položaj i ugao u odnosu na krilca turbine.

https://www.youtube.com/watch?v=CbdY1rymBJg

Autor LAcity 15 Avg 2016, 21:19

Bolje da naprave neku brosuru o tome kako da covek ne postane korisnik njihovih usluga :)

Nego, sta sa savremenim, turbinama integrisanim u izduvnu granu? Da li ce tu biti remonta?

Autor moron 15 Avg 2016, 23:04

moron
To bi bio "sukob interesa". :)
Elem, nikada ne gasiti auto odmah nakon forsiranja, uvek ostaviti malo da odradi da ohladi ulje.
U suprotnom vrelo ulje se naglo hladi, "zapekne", ostavljajući naslage i skraćuje se vek turbini.

Autor P1 15 Avg 2016, 23:16

LAcity@
Turbina varijabilne geometrije u suštini je najefikasnija verzija prisilnog dovoda vazduha u motor , jer u potpunosti koristi energiju izduvnih gasova tj. pametno je usmjerava i time je omogućeno izbacivanje waste-gate i bespotrebno izbacivanje energije izduvnih gasova u atmosferu uslijed prepunjavanja.

Autor Đorđe 15 Avg 2016, 23:56