Kymco RKS 150 predstavljen na salonu u Pekingu

Kymco je na sajmu u Pekingu predstavio svoj novi skuter u maksi stilu, koji nosi naziv RKS 150.
Snimljen Ferrari F171

U Ferrariju pripremaju još jedan hibridni sportski model koji je trenutno poznat pod fabričkom kodnom oznakom F171.
AutoČačak i Škoda: 25 sjajnih razloga za slavlje

› Kompanija AutoČačak u junu 1996. godine započinje saradnju sa ŠKODA AUTO a.s.
› Prodajna mreža od 16 salona i 25 servisa na teritoriji Srbije i Crne Gore
› Pokloni za kupce ŠKODA automobila u junu
Beograd, 1. jun 2021 – Slavimo srebrnu svadbu! Kompanija ŠKODA AUTO u junu 1996. godine potpisuje ugovor kojim AutoČačak postaje uvoznik brenda ŠKODA za tadašnju Jugoslaviju. Danas ŠKODA prodajnu mrežu čini 16 prodajnih salona i 25 servisa na teritoriji Srbije i Crne Gore. AutoČačak ima puno razloga za slavlje i zato u junu svakom kupcu ŠKODA automobila poklanja mali znak pažnje.

Italijanski Touring Superleggera je duže vreme najavljivao novi sportski model kojim će proslaviti svoju 95-godišnjicu (osnovali su ga 1926. godine Felice Bianchi Anderloni i Gaetano Ponzoni).
Električni Porsche Cajun protiv BMW-a i4

U Porscheu razmatraju mogućnost da svoju gamu prošire još jednim električnim modelom. Takvim električnim modelom, manjim od Taycana, Porsche bi konkurisao Teslinom Modelu 3 i novom BMW-u i4.

Nikada u istoriji nije postojao automobil poput Rimac Nevere, potpuno električnog hiperautomobila sledeće generacije od dva miliona evra koji otvara nove dimenzije u drumskim performansama. Sa 1914 konjskih snaga iz četiri elektromotora, Nevera može da ubrza do 100 km/h za 1,85 sekundi, a do 100 milja na sat (160,9 km/h) za samo 4,3 sekunde. Zapanjujuće ubrzavanje zadržava tokom celog ciklusa punog gasa i dostiže 300 km/h od starta za 9,3 sekunde.
Novi BMW M2 dolazi s više snage i zadnjim pogonom?

Mada još uvek nismo videli novi BMW serije 2 Coupe, u međuvremenu je mnogo toga napisano u vezi s vodećom verzijom. Treba da debituje negde u toku sledeće godine, kao model za 2023. M2 mnogi smatraju (mi takođe) poslednjim bastionom istinske „M“ filozofije i onoga što automobili s ovom oznakom treba da reprezentuju. Nema hibridizacije, nema preteranog upliva tehnoloških „štaka“ za (ruku na srce) loše vozače, i nema automatskog menjača.