
Od osnivanja 1968. preko pripajanja Renault Grupi 1999. pa sve do danas, mala rumunska marka nezaustavljivo raste i pokorava međunarodna tržišta, a sve zahvaljujući isprobanom receptu za uspeh: ponudi jednostavnih vozila po najboljoj ceni. Dacia danas više nego ikada odgovara na savremene potrebe i sprema se da ispiše novo poglavlje vlastite priče o uspehu.
MINI Vision Urbanaut i zvanično

Podsećanja radi, MINI je električni Vision Urbanaut u formi virtuelne vizije prikazao još u novembru prošle godine, a sada je ovaj 446 cm dugački futuristički monovolumen predstavio i u fizičkoj verziji.

Porsche je sada i zvanično predstavio Cayenne Turbo GT koji je nedavno postavio rekord za serijska SUV vozila na nemačkoj stazi Nirburgring.
Možda i Škoda Superb RS

Sledeća generacija Škodinog Superba stiže 2023. godine, i to to opet u liftback i combi verzijama, a moguće je da se kupcima ponudi i sportski Superb RS ako bude dovoljno interesovanja.

Prodajni rezultati za prvih 5 meseci 2021, koje je objavio JATO, pokazuju šta je moderno, i šta kupci ne žele. Potvrđeno je da Evropljani vole hatchback i najmanje modele u asortimanu.

O efektima vožnje u alkoholisanom stanju sve se zna, ali sada se pojavila studija u kojoj se tvrdi da je to stanje slično dehidraciji, odnosno da ste posebno u letnjim mesecima u opasnosti za upravljačem. Govori se o dve litre vode dnevno koje bi trebalo da popijete, ali to je, naravno, individualno. Ne bi smeli da budete žedni, a pogotovo ne bi smeli da budete žedni dok vozite.

London EV Company (u vlasništu kineske kompanije Geely) je prvo predstavio novi taksi TX, zatim i dostavnu LCV varijantu, dok je sada svetlost dana ugledao i njihov e-Camper.

Vlasnicima četvorotočkaša dato dovoljno vremena da prilagode svoja vozila zahtevnim popisima
Iako je dugo najavljivano da će u Srbiji od 5. jula početi puna primena propisa za tehnički pregled vozila, vozači putničkih automobila ipak mogu da odahnu. Pravilnik o podeli motornih i priključnih vozila i tehničkim uslovima za vozila u saobraćaju na putevima ne donosi značajnije izmene.

Na nivou Evropske unije svi proizvođači čiji ukupni prosek prodatih automobila prelazi 95 g/km CO2 moraju da plaćaju posebne kredite ili penale.