Suzuki X-Head, Suzuki Kizashi 2, Suzuki PIXY+SSC i Suzuki Palette
Ovo
su novi koncept automobili, koje je japanski Suzuki pripremio za
predstojeći
salon automobila u Tokiju (27.10.-11.11.2007.), a sve pod motom :
"small
car, big future". Na prvoj slici je Suzuki X-Head, koga fabrika kratko
opisuje
kao lifestyle utility vehicle, koji može poslužiti i kao kampersko
vozilo za
dve osobe. Prema navodima Suzukija, X-Head sadrži DNK već poznatih
modela
Jimny i Grand Vitara, a karakterišu ga visoki klirens, veliki točkovi i
napadan
izgled u stilu Mercedesovog Unimoga. Njegove dimenzije izgledaju ovako
: dužina/širina/visina/međuosovinsko
rastojanje : 3750 mm/1695 mm/1860 mm/2250 mm, a pokreće ga
4-cilindrični 1,4
litarski motor sa 16 ventila. Pogon je naravno na sva četiri točka. Na
drugoj
slici se nalazi Suzuki Kizashi 2, a već prema imenu i izgledu je jasno
da se
ovde radi o novoj verziji Suzukija Kizashi, koga je japanska fabrika
izložila
na proteklom salonu u Frankfurtu. Kizashi 2 je više proterenska
varijanta, pa
tako ima viši klirens, veće točkove i nešto robusniji izgled u odnosu
na
Kizashi iz Frankfurta (između ostalog, promene su doživeli gril
hladnjaka,
prednja svetla, blatobrani i pragovi). Za pogon je odabran 3,6 litarski
V6
motor sa 24 ventila (Kizashi iz Frankfurta je imao 2,0 litarski dizel),
a uparen je sa 6-stepenim automatskim menjačem. Dugačak je
4650 mm, širok 1950 mm, visok 1500 mm, dok mu međuosovinsko rastojanje
iznosi
2850 mm. I ovde je pogon na sva četiri točka. Treća slika prikazuje
možda i
najzanimljivije eksponate Suzukija za salon u Tokiju. Naime, Suzuki
PIXY je
malo gradsko vozilo na tri točka za samo jednu osobu i sa malom
emisijom
štetnih gasova, dok Suzuki SSC (Suzuki Shared Coach) praktično
predstavlja transportnu
jedinicu, koja može da primi dva PIXY-ija i koje ih zatim zajedno
transportuje
na drugu lokaciju. PIXY je dugačak samo 1300 mm, širok 875 mm, visok
1500 mm,
dok dužina SSC-a iznosi 3395 mm, širina 1475 mm, a visina 1880 mm. I
konačno,
tu je i Suzuki Palette, koji će tokom 2008. godine prerasti u serijski
model.
Dizajn je tipično japanski (liči na Daihatsu Tanto), a radi se malom
MPV
automobilu sa četiri sedišta i praktičnim zadnjim bočnim kliznim
vratima.
Pokreće ga maleni 3-cilindrični agregat sa samo 658 kubika zapremine, a
snaga
se na prednje točkove prenosi preko automatske 4-stepene transmisije. I
još
dimenzije za kraj : dužina/širina/visina/međuosovinsko rastojanje :
3395
mm/1475 mm/1735 mm/2400 mm.