Još jedan Audi TT Clubsport Quattro

Posle špijunskih slika koje su proteklih dana preplavile internet, Audi je danas objavio prve zvanične fotografije i detalje o novoj, drugoj verziji njihovog atraktivnog prototipa TT Clubsport Quattro (bez obzira što se i ovaj TT Clubsport Qauttro zvanično još uvek vodi kao koncept, jasno je da će ovakav ući u serijsku proizvodnju). Kao i istoimeni prošlogodišnji koncept, i ovaj TT Clubsport Quattro ima premijeru na skupu Wörthersee Tour, koji je danas počeo u Austriji. Pomenuti koncept je tada privukao veliku pažnju javnosti pa očigledno ljudima iz Audija zaista nije bilo teško da popuste i da na tržište lansiraju njegovu serijsku verziju (prodaja bi trebalo da počne u drugoj polovini ove godine). Međutim, ovde odmah i napomena da će TT Clubsport Quattro biti proizveden u veoma, veoma limitiranoj seriji. Mada za sada nije zvanično poznato koliko primeraka će tačno biti napravljeno, govori se o seriji od samo 50 do 100 komada. U svakom slučaju, ovaj TT Clubsport Quattro se od prošlogodišnjeg prototipa razlikuje po većem vetrobranskom staklu (ali i dalje malih dimenzija), izmenjenom prednjem "single-frame" grilu (sada sa znakom Audija, koji je kod koncepta bio na haubi), nešto redizajniranom zadnjem braniku, većim retrovizorima i kvakama na vratima sa standardnog Audija TT. Od ostalih detalja pažnju privlače i zaštitni lukovi iza glava vozača i suvozača, LED dnevna prednja svetla, veliki otvori za vazduh u prednjem braniku, aluminijumski točkovi od 19 inča, dva završetka izduvnog sistema i dvobojni, kožni interijer sa sportskim sedištima, sportskim volanom (sa zaravnjenim donjim delom) i elementina od aluminijuma. Za pogon je izabran četvorocilindrični 2.0 TFSI turbo agregat sa preko 300KS, u paru sa Audijevom S tronic transmisijom sa duplim kvačilom. Pogon je naravno quattro na sva četiri točka, dok je kočioni sistem preuzet sa nedavno predstavljenog Audija TTS (diskovi od 340 mm napred, a 310 mm pozadi). Takođe, trag točkova je kod novog TT Clubsporta Quattra širi za 66 mm u odnosu na standardni TT.