Škoda Fabia RS+ i Škoda Octavia RS+

Sem nekoliko različitih verzija Audija A1, Seat Ibize ST Bocanegra i specijalnih VW Golfova GTI (Adidas i Excessive), posetioci ovogodišnjeg, 29. skupa tjunera Wörthersee Tour u Austriji mogu da vide i dva koncepta iz češke Škode.
Prvi je Fabia RS+, inspirisan trkačkim S2000 modelom, koji pažnju privlači aerodinamičkim kitom (prednji branik sa spojlerom i velikim otvorom za vazduh,
set pragova, zadnji difuzor), novom haubom sa otvorima za vazduh, kombinacijama
boja, crnim grilom i kućištima prednjih svetala, kao i modifikovanim
enterijerom sa sportskim sedištima.


U kratkom saopštenju se ne pominje povećanje snage 1.4 TSI benzinca, koji u standardnoj Fabiji RS raspolaže sa 132kW/180KS.

I Octavia RS+ je prošla sličan tretman kao i Fabia RS+, odnosno i ovde deo paketa čine aero body kit, ista boja eksterijera, crni gril i kućišta prednjih svetala i doterana unutrašnjost.

Takođe, ni ovde se ne pominje pojačanje snage motora (fabrička Octavia RS ima 2.0 TFSI sa 200KS i 2.0 TDI sa 170KS).

@blitzman
Pozdrav !!!
S' obzirom na to da su u pitanju Škodite, bojama bih progledao kroz prste, inače ne nikako :))
@Predrag
Mislim da ovi TSI 1.4 imaju najsavremenije prehranjivanje od svih malih motora. 1.4 TSI (twincharger), snage 125 KW. U opsegu do 2.400 obrtaja aktivan je kompresor, a potom se aktivira turbopunjač koji u sadejstvu sa kompresorom radi sve do 3.500 o/min. U ostatku opsega do 7.000 o/min aktivan je samo turbo punjač. Kompresor spregnut sa radilicom proizvodi 1,9 bara već na „ler“ gasu, a daje maksimalnih 2,5 bara na 1.500 obraja.
A što se fabije tiče probaj čip tjuning ali samo kod dobro proverenih i sa mogućnošću da ga vrate na početnu konfiguraciju.
Nije skupo a ne boli!
Predraže, haha evo kod Oktavije su stavili napokon LEd svetla!
blitzman, gde si bre!
Ja sam imao feliciju, 1. momacki auto, to je limuzincina, a kamoli ovo, ovo jede asvalt
Bila nekad Škoda 1000mb a zvali su je:
Što kudite tako dobar auto i 1000 malih briga!
Prednji branik me podseca na branik od Mercedesa CL sa AMG Paketom
http://www.motorward.com/wp-content/uploads/2009/04/cl500-anniversary-edition-1.jpg
Kad pogledam ovu Oktaviju i setim se sta je Skoda bila pre 15 godina...prosto da covek ne poveruje
@Laik
Sa prvim delom poruke se potpuno slažem!!
Išao sam u Digi tune, i koliko se sećam traže mi oko 300 eura. To "čipovanje" vrše tako što smanje ugao pretpaljenja, i povećavaju pritisak u cilindru. To može da izazove i detonantno sagorevanje, tako da se ja ne bih igrao sa tim. Škodita mi se lepo razradila, tako da sam sada sasvim zadovoljan.
TNG je dodatno poboljšao njene performanse :))
Inače, ne smem ništa da diram na motoru, jer je još uvek u garanciji. Škoditu najverovatnije sledeće godine prepuštam mojima, kao zamenu za Floridu In L, a ja kupujem neku od Škoda (najverovatnije Yeti) sa nekim TSI motorom (najverovatnije 1.4 TSI) :)
Predrag
Onda to nije dobro. Ima konfiguracija koja menja ekološke standarde, to jeste brži odziv gasa. Vozilo ide neverovatno bolje uz manju potrošnju kao euro2.
@carobnjak
Škodita će na taj način još dugo biti u mojoj blizini :)
@Laik
To što predlažeš nije loše :)) Ko to radi?