BMW i8 Spyder

BMW je prošle godine objavio ime svog novog podbrenda koji je nazvan kratko BMW i (i za innovation), a zatim su predstavljena i prva dva modela u predserijskoj formi: BMW i3 i BMW i8.
Nakon što je prošle godine prvo predstavljen i8 Coupe, na red je stigao i i8 Spyder čija se premijera u formi koncepta očekuje na nekom od predstojećih Salona autombila (najverovatnije u Pekingu). Dok se to ne desi, evo i prvih zvaničnih slika koje su pre vremena procurele u javnost.

BMW i8 Spyder kombinuje 1,5 litarski trocilindrični turbo benzinac sa direktnim ubrizgavanjem koji razvija 164 kW/220KS, elektromotor od 96 kW/130KS i litijum-jonske baterije. i8 Spyder može da se kreće i samo na elektropogon, a tada može da pređe 30 km.

BMW i8 Spyder (težina 1630 kg) od 0-100 km/h ubrzava za oko 5 sekundi, najveća brzina je ograničena na 250 km/h, a potrošnja iznosi oko 3 l/100 km.
Ovde i podaci o dimenzijama: i8 Spyder je naime dugačak 4480 mm, širok 1922 mm, visok 1208 mm, a međuosovinsko rastojanje je 2650 mm.
Serijski i8 Coupe se očekuje u prodaji 2014. godine, a godinu dana kasnije i ovaj i8 Spyder.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto via Autoforum.cz
A jel mu radi akumulator?
Dizajn je dobar po meni, nije loše, dosta mi deluje aerodinamičan.
Ali 30 kilometara samo domet na elektro motor! Slabo to. Dobro, za po grad naših veličina i može da prođe. Nisu napomenuli koja je maksimalna brzina ako se vozi elektromotorom.
A standardni motor i mrzina su mu besprekorni.
Cemu kabrio? Da cujete velicanstveni zvuk baterije koji se srodio sa 1500 kubika... :))))
Dizajn odlican!
Samo mogao bi posle toliko najavljivanja da konacno udje u proizvodnju...
Pre 2 dana su kritikovali kako A8 L hibrid ima autonomiju od 30km na baterije!
A ovaj i8 ZAMISLITE, koliko lakši i aerodinamičniji, ima istu takvu autonomiju.
SVAKA ČAST, al' za Audi
Aj neka ove NEZNALICE (dodao bih i vrhunske) navedu jedan hibrid na ovom svetu koji samo na baterije moze da ide vise od 30km. A sa otvorenim krovom treba da se slusa motor koji ce se vrteti na barem 1500 obrtaja vise od famoznih 4800 obrtaja:))) Hybrid, sama rec kaze, ide na kombinaciju dva pogona (malo edukacije). Postoji kod BMW-a elektricni auto koji ide 200 km na baterije.....aaauuuuu pa ja kao fino i uljudno odgovaram na prozivke, a nisam skapirao sta se krije iza njih - KOMPLEKSI batoooo!!!!:))) Veliiiika bol!! Jad!!! MiZerijaaaa!!!:)))
Inace ovo je jedna od 4 svetske premijere BMW-a u Pekingu. Na restilizovanoj seriji 7 mi se posebno dopada potpuno nova instrument tabla:)
@toma
Pa moraju da je odvoje od serije 5, ljute se kupci. :)) Kupis sedmicu a da lici na mlakonju, ne moze to. :)
Lepo izgleda, jedinstven izgled u autoindustriji.
@Dejan L
A8 Hybrid na baterije moze da predje samo 3 (tri) kilometra (i to malom brzinom) a ne 30.
nekome je isto 3..i 30..nekome je isto dobar i los auto..lep i gadan..
@Uros Cuore Sportivo
http://www.autoforum.cz/tmp/magazin/bf/BMW_7_2013_LCI_facelift_spy_Praha_24_800_600.jpg
inace ako se uzme u verziji sa LED svetlima pokazivaci pravca ce biti iznad farova, kao obrve...sudeci po spijunskim slikama.
toma, samo jedna reč za tebe TESLA!
Oni su svi na struju i to super automobili.
Premda, ja više volim lično automobile sa standardnim motorom nego električnim. Valjda navika, neznam.
@MasterHaosis
Tesla je elektro automobil, ovo je hibrid. Hibridi su napravljeni da se prvenstveno krecu na dva izvora energije, elektro automobili se krecu iskljucivo na struju. U Tesli ima mnogo vise baterija da bi imala iskoristiv radijus kretanja. Kad bi u i8 izbacili OTO motor i sve sto ide uz njega i taj prostor napunili baterijama i on bi prelazio par stotina km samo na struju.
p.s.
Ne govori da je Tesla superautomobil, zvuci smesno. Mozda ima dobar sprint do 100, kasnije mnogo slabije ubrzava, top speed je "samo" 200km/h, a dinamika mu je veoma losa za automobil koji se bazira na Lotusu.
http://fastestlaps.com/comparisons/renault_megane_rs_mk_iii-vs-tesla_roadster.html
@loshmi
i8 vise dodje kao elektromobil sa produzenim dometom jer prakticno elektro motor pokrece tockove a SUS motor dodje kao generator energije i dopunu baterija...mislim jeste hibrid zato sto ima oba motora ali je primaran elektro a ne SUS motor koji je karakteristican kod ostalih hibrida na trzistu.
@Orlo
Gresis, i8 je hibrid. SUS motor u njemu pokrece zadnju osovinu, i to mu je primarna namena.
@Orlo
Kako moze da bude primaran motor od 130ks, a sekundaran od 230ks? Benzinac pokrece zadnje, a elektro motor prednje tockove. Ovde ce elektromotor vise biti neka vrsta KERS-a, mada nije ni to u pitanju, vec bi se najtacnije moglo reci da ce oba motora biti ravnopravna. Elektorautomobil sa produzenim dometom ce biti i3 kad mu kao opciju ugrade dvocilindricni motor iz motocikla, koji nece biti pogonski, vec ce sluziti samo za dopunu baterija.
Sto se tice MasterHaosisa, njemu je bolje da se prvo informise o stvarima o kojima prica, tj. pise, a ne da LUPA. To je moja jedna rec za njega - LUPA! Kako je to neverovatno kako ljudi vise mrze BMW nego sto vole svoje omiljene brendove, pa pokusavaju uvek da nadju nesto tamo gde ga nema. Ali to samo pojacava snagu i moc BMW brenda...