Volkswagen Golf R 400 concept za sajam u Pekingu

Volkswagen je i zvanično potvrdio da će na ovogodišnjem sajmu automobila u Pekingu predstaviti ekstremnu verziju Golfa R, kao deo obeležavanja 40-godišnjice prvog Golfa.
Nemci su naime sa nekoliko teaser crteža i par najosnovnijih podataka najavili Golf R 400 concept koji, u skladu sa svojim imenom, raspolaže sa svih 400KS (i 450 Nm), u kombinaciji sa DSG menjačem. Budući da je težina vozila 1420 kg, to znači da odnos težina/snaga iznosi 3,55 kg po 1KS.

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje manje od 4 sekunde (tačnije, radi se o 3,9 sec), dok je najveća brzina el. ograničena na 280 km/h.

Takođe, u paketu su i wide body kit (modifikovani branici, spojleri, set pragova, proširenja blatobrana), crni krov, retrovizori od ugljeničnih vlakana, novi alu točkov od 19 inča, pogon na sva četiri točka, jači kočioni sistem, novi izduvni sistem i izmenjeni enterijer (alkantara, koža, detalji od ugljeničnih vlakana, nova sportska sedišta...).
Volkswagen Golf R 400 concept je samo koncept vozilo i zvanično nema planova za njegovu serijsku proizvodnju.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ovaj 2.0 TSI se ozbiljno nameracio na 2.0 AMG 45-icu. Zanimljivo je da u tjuniranim verzijama oba postizu priblizno iste snage.
Optimus
Pa Brabus je odradio na 440 ili 450 ks.
Uz neki sitan chip tjuning.
Pit
Malo si preterao, evo zvanicnog linka:
http://www.brabus.com/en/raster.php?page=4&sub=5&klasse=84&modell=24718
Neki tjuneri su i iz VW-a bez narocitih modifkacija izvlacili preko 400 ks. Cinjenica je da su oba motora pribliznih mogucnosti, a ti misli sta god hoces. Nemoj da te zacudi ako se pojavi neko treci i odvali ovu dvojicu.
Optimus
Onda je bio neki drugi tjuner u pitanju.
Evo pogledah sad :
http://grip-magazin.de/news/chip-tuning-a45-amg-mit-bis-zu-450-ps.html
Pit
Otprilike, to je to sto sam i rekao. Na skoro identicnom principu su u B&B Automobiltechnik izvukli 420 ks iz TSI. MB koristi twin-scroll turbinu, pa mu je fabricka snaga veca, ali krajnje mogucnosti su im veoma bliske, kao sto rekoh. Ovaj R400 ce kod tjunera opusteno ici na 500 ks. Ne znam da li se secas, Audi je pre 7-8 godina izbacio koncept Clubsport Quattro, koji je imao 2.0 TFSI sa nesto preko 300 ks. Mene je, na primer, odusevio Maserati Ghibli Cup 2.0 V6 iz '97. Imao je 330ks!
Optimus
Da. Fabricki ima 360 a VW 300 ako se ne varam. A Maserati Ghibli 2,0 biturbo sa oko 300 ks je imao otac. : )
Plavi metalik sa krem kožom unutra. Meni se taj auto mnogo svidjao jer spolja nije previse upadao u oci, mislili ljudi Lancia. : )
A unutra lux i isao je ko djavo, za to vreme. Biturbo, kad se upale turbine slajfuje trecom. : )))
Jedini Maserati koji mi se dopada posle njega je GT.
Nisam bio te srece da se provozam u Ghibliu. Tvoj cale je verovatno imao "obicnu" 2.0 verziju sa 306 ks. Cup je bio pojacan na 330. I meni se bas svidjao sto je izgledao kao Lancia. Mislili ljudi da je neka malo doterana Thema. Pre 15-ak godina, jednom prilikom sam pomagao mom dobrom drugaru mehanicaru dok je popravljao Biturbo iz '90. Mislim da je bio 420s ili 424. Kad smo zavrsili popravku (punio interkulere benzinom), poslao me je da pobam kako ide. Secam se da je prva brzina levo-dole, kao na nekim kamionicima. Kad sam stisnuo gas, imao sam utisak da volan hoce da mi se otme iz ruku, a zeludac mi se zalepio za kicmu! :)))
Optimus
Ta je bila. Ali i ona je bila sasvim dovoljna i divlja. : )
Bas to sto kazes, otimao se. Meni se isto svidjao iz tog razloga sto je bio tako neupadljiv, osim 4 izduvne cevi pozadi. : )
Unutra krem koža, fina i lux, kao sto mi se svidja i u Kvatroporteu ona njihova topla kajsija. Secam se da je negde na oko 2 000 obrtaja menjao cud i eksplodirao bukvalno. Pali turbine i kao da si odjednom u drugom autu. Bas je taj "prelaz" nimalo diskretan. : )
Svidja mi se sto nije "bo" oči, a vozis se u dobrom i prilicno brzom autu za to vreme.