Mitsubishi Outlander PHEV Concept-S

Mitsubishi je još ranije ovog meseca sa dva teaser crteža i kratkim saopštenjem najavio da će početkom oktobra na sajmu automobila u Parizu promovisati svoje novo koncept vozilo, a danas su objavljene i njegove prve zvanične fotografije.

U pitanju je Outlander PHEV Concept-S koji se u odnosu na sadašnji hibridni Outlander PHEV (predstavljen pre dve godine takođe u Parizu) razlikuje po izmenjenom stajlingu eksterijera i enterijera.


Pogonski sistem je po sadašnjim najavama isti kao i kod običnog Outlandera PHEV. To podrazumeva kombinaciju 2,0 litarskog četvorocilindričnog benzinca, dva elektromotora i litijum-jonskih baterija (12 kWh), sa kombinovanom snagom sistema od 149 kW/200KS i 337 Nm.

Podsećanja radi, serijski Outlander PHEV od 0 do 100 km/h ubrzava za 11 sekundi, može do 170 km/h, prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi samo 1,6 l/100 km, u elektro modu može da pređe do 55 km, a ukupna autonomija iznosi do 800 km.

U svakom slučaju, više detalja o Mitsubishiju Outlander PHEV Concept-S će biti poznato 2. oktobra, tokom prvog press dana sajma u u Parizu.

Lovci na auto novitete su inače još pre nekoliko meseci snimili nekoliko maskiranih test primeraka obnovljenog Mitsubishija Outlander, pa se pretpostavlja da ovaj Outlander PHEV Concept-S najavljuje i buduću, redizajniranu verziju serijskog modela.

Aktuelni Outlander je u Evropi predstavljen u martu 2012. godine da bi početkom ove godine doživeo i manje doterivanje. Ipak, Outlander tek očekuju veće izmene, a sudeći po ovom koncept vozilu velike promene će doživeti na prednjem delu, a to važi i za zadnja svetla i doteranu unutrašnjost.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Opa! Iako je ocigledno u pitanju osvezeni aktualni model, ovo je zaista kompetitivno!
Sad se vec moze porediti sa CR-V i Rav4. Jedini problem je sto su oni pred pocetak razvoja sledece gernacije. Ali, bolje ikad nego nikad.
Mnogo lepši nego aktuelni. Outlander je inače među udobnijim terencima.
Pozz
Branik Lada Vesta.
Inace da li je Outlander karavan, krosover ili suv?
Zasto lepo ne plate dizajnera
Sve sam čuo u svom životu sa ovom tezom gde Mitsubishi kopira Ladu. Majko mila hahahahahahaha
Na komentarima ovde sam stekao janiju sliku o tome ko sta voli.Mani je ovo nakaza, grdoba, potpuno neskladna, sa kabinom ravnom kao camac,sa predugackim prepustima podignutim na gore kao da je rec o rasnom terncu, a to nije.Uzak trag tockova i prekratak WB kao da su stavili veliki auto na malu platformu.Inace sve deluje jako kvalitetno, ali ovi x-evi sa Lade,Toyote,ovaj hrom...prvi put se slazem sa Masrerom.Prodajni rezultati sve govore...i dalje ce.
@ Bobo
Ja auta ne posmatram kroz ruzicaste naocare. Neki sklad i proporcije bi trebalo ispostovati.
Elem, Mitsubishi izgleda ubi glupav beskarakteran dizajn. Lancer Evo mi lici na vozila s pocetka devedesetih.
Isto mislim i o vecini Subaru vozila
Mitsubishi uporno kao da kalemi maske i guze na automobile iz devedesetih.Propade dobar brend zbog toga.
Ne baratate pravim informacijama,samo hejtujete. Prodajni rezultati-pa u Srbiji nisu bajni,ali u Srbiji se i ne prodaje Outlander PHEV.Dotični je najprodavanjiji na svetu u svom segmentu SUV hibrida. Ako ne verujete,pročitajte o tome. X na masci koji spominjete, Mitsubishi je predstavio na svoja 3 koncepta daleko pre Lade ili Toyote,a ako hoćete da sitničarimo,taj dizajn je prvi furao Opel sa svojom Amperom. Što se tiče Evo-a,taj dizajn je vanvremenski kao što je slučaj sa BMW ili Audi sedanima. Nikada neće zastariti u uvek će biti klasičan a moderan.
Najbolji je u klasi, dizajn je diskutabilan ali kad se već raspravlja, lepši je i od Rava i od Crva, nije samo od CX5.
Vozne i tehničke karakteristike daleko bolje od konkurencije.
http://www.iihs.org/iihs/ratings/v/class-summary/small-suvs
Honda, ne hejtujem, mitsubishi nema vanvremenski dizajn, njegov dizajn je pojelo vreme, odnosno,zahvaljujuci tom dizajnu, Lancer je od svetskog konkurenta Golfu i Koroli postao auto sa margina koji su ljudi prestali da kupuju.Prosto.Evo je fenomenalna reli masina i ja takve automobile postujem, ali obicne verzije Lancera su zaostajale za konkurencijom u svakom pogledu.Jedna od najboljih tehnickih industrija na svetu je nakada pravila i prelepe automobile i onda im se devedesetih verovatno uvalio i ne mogu da ga oteraju.Ista je prica i sa Pajerom i sa ovim cudom.Istina da je najprodavaniji SUV plug/in hibrid zahvaljujuci pre svega cinjenici da su ove tehnicke novotarije omiljene i subvencionisane od strane Japanaca,Holandjana i Norvezana kao i cinjenici da mu konkurencija prakticno i ne postoji.Outlander kao SUV se prodaje jednako dobro kao ASX, dakle egzotika.Isto je i sa malim Mirazom/spejsstarom.I uopste ne izgledaju vanvremenski, osim maske, sve cista konfekcija iz devedesteih.Hitno dizajnera.
Bobo, mora malo argumentovanije da se razgovara, a ne samo paušalno.
Lancer je bio miljama ispred konkurencije kad se pojavio, a i danas je ispred dosta njih. Bas bih voleo da cujem u kojim to pogledima zaostaje za konkurencijom?
Osim ako nisi Karl Lagerfeld lično nisi kompetentan da ocenjuješ dizajn. Može da se tebi lično ne sviđa i to je sve.
Trenutno, za 15.000 € ne postoji bolja kupovina u C segmentu od Lancera 1.6 benzin Invite, a ako te zanima mogu detaljno (ne paušalno) da ti objasnim i zašto.
@carobnjak
Od kad je broj prodatih vozila merilo kvaliteta i pouzdanosti?
A ko je rekao da jeste???
Sustina je da Lancer nije po ukusu evropskih kupaca...