home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ovde prvo podsećanje da je nova, i to treća generacija Audija TT u formi coupea premijeru imala u martu ove godine, na sajmu automobila u Ženevi. Zatim je u aprilu na sajmu u Pekingu promovisan i TT Offroad concept, a nedavno su se pojavile i prve zvanične slike novog TT-a u Roadster izdanju koji će promociju imati na sajmu u Parizu. Ali to nije i sve što Audi sprema za Pariz, a da je vezano za TT porodicu.

Nemci su naime za sajam u francuskoj prestonici pripremili još jednu karoserijsku verziju novog TT, i to TT Sportback.


TT Sportback će u Parizu biti promovisan u formi koncept vozila, ali bi serijski model mogao da se pojavi 2017. godine.

I ovaj automobil je napravljen na VW MQB paltormi, dugačak je 447 cm (međuosovinsko rastojanje iznosi 263 cm), širok 189 cm, visok 138 cm, ima mesta za četiri putnika, dok zapremina prtljažnika sa oborenim zadnjim sedištima iznosi 850 litara.

Za pogon se brine 2,0 litarski četvorocilindrični TFSI turbo benzinac sa 294 kW/400KS i 450 Nm, a pogon je na sva četiri točka (točkovi su inače od 21 inča, sa gumama 255/30).

Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3,9 sekunde, prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima je 7,0 l/100 km, dok je emisija CO2 162 grama po km.

I TT Sportback concept ima "virtuelni kokpit" koji kombinuje instrument tablu i infotainment displej u jednu jedinicu. 12.3-inčni TFT displej ima dva različita moda – klasičan izgled i infotainment izgled, čime se eliminiše potreba za sekundarnim infotainment ekranom

Ivan Mitić - Autoblog.rs




čitanja : 2122



Komentari

Moze da prodje. Svakako je elegantniji od CLA, a enteriejr je neuporedivo bolji (sve je novo, za razliku od CLA koji pozajmljuje delove sa svega od MLovih tastera za radio, B/a klasinih volana i kontrolnih tabli, obloga vrata i sedista itd, sto ne bi bilo lose da deluje skladno kao na TT).

Medjutim, to sto gepek nije odvojen od kabine je prava sramota! Mini je vec pravio ovakve gluposti sa Kantrimenom, BMW sa X6, i vreme je da se prestane.

Nek bude 4vorosed, ali gepek mora biti zatvoren, pre svega estetski i bezbednosno. Svaki put kad zakocis treba stvatri iz gepeka da prelecju celu kabinu???

Jeste ovo kao koncept, ali s obizrom da je zapravo TT=A3, a da vec imaju A3 u ponudi, ovo do sredine 2015e najkasnije moze da se ocekuje i salonima.

Autor Fordovac 01 Okt 2014, 22:26

Ja bi rekao da malo tstiraju izgled zadnje svetlosne grupe na nove limuzine u gami. A4 i A8 bi mogli pokupiti ove fazone. I sto se mene tice...samo NAPRED! Sjajno izgledaju! O kabini ne bi trosio reci, mozda i najlepsi enterijer trenutno. Boze kad uporedim enterijer TT-a i Alfa Romea 4C dodje mi da zaplacem.

Autor Uros Cuore Sportivo 01 Okt 2014, 23:24

@Uros

To je ono sto ja stalno ponavljam. Enterijer prodaje auto. Ma koliko Alfe bile lepe, kad sednes za volan, odmah se razocaras.

Recimo 3008, jeste goropadan, ali ona sedista su kao sa E klase. A fiat 500L, kao iz cekaonice.

Ako ne racunamo Polo i Cady(sto je jedno vreme bio isti auto), VW vec duze vreme ima jedne od boljih enterijera.

Autor Fordovac 02 Okt 2014, 00:14

Lijepo izgleda, nego neki dan gledam na Wheeler Dealers Audi TT prve generacije, nevjerovatno kako auto i dalje svjeze izgleda i poslije toliko godina...

Autor hh 02 Okt 2014, 00:29

@Fordovac,
Nazalost nisam imao prilike dugo da sedim u nekim novjim automobilima, na BG sajmu sam bio poslednji put pre dve godine a i nije mi nesto bio fazon da ulazim u kola jer onda se smorim kad moram da izadjem. Svoje zakljucke donosim samo na osnovu slika. Alfa Romeo 4C ima jedan od najkriminalnijih enterijera u novijoj istoriji ne samo ove marke nego i uopste autoindustrije. Narocito se pogorsava efekat kada izadjes iz auta vidis taj prelepi eksterijer i onda ti nista nije jasno. Po meni MiTo ima sasvim zadovoljavajuci enterijer a Djulijeta je donekle ispravila stvar sa novim volanom ali je i upropastila sa guvitkom onih retro dugmica na preklop.
Najbolja stvar ovog TTa su neki detalji(poput displeja za klimu u samim otvorima za ventilaciju) kao i TFT diplej ispred samog vozaca ciji je oblik sam zaklon od sunca. Svedeno a opet ovim resenjima gorepomenutim ostavljene odresene ruke za dizajnere da se pozabave ostatkom komandne table. Nemam reci, nema boljeg.
Da, slazem se da je 3008 sjajan untra, medjutim Pezo ima problem da napravi tj. da nadje jasan pravac eksterijera. Polako se pretvara u neku germanizovanu tvorevinu i meni postaje stran.
Poslednji lepi pezoi unutra/spolja su mi 206,407 i 607. Poslednji pogotovo!

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Okt 2014, 00:32

A3 mi je lepsi. Ovo mi delije nekako grbavo( kao i cla). Takodje mi se nesto posebno ni enterijer ne svidja. Konkretno oni "krugovi" za ventilaciju koje forsiraju u A3.

Autor bagzi 02 Okt 2014, 00:52

Super je! U nemackom AB je bio u zutoj boji i to mu dobro stoji...
TT mi nije na pocetku bio nesto ekstra, ali vec sada mi se mnogo svidja, i mislim da su ga super odradili... jedino za ovaj Sb su mogli ekran MMI da stave na sredinu zbog ostalih putnika jer on nudi i multimediju... i mozda taj zavrsetak na staklene povrsine da rese kao na A5 Sb ili A7, ali dobro... ima lepih detalja koji ce se sigurno pojaviti na narednom A4 kao sto rece Uros Cuore Sportivo...
U svakom slucaju Audi je krenuo stopama MB-a, a verujem da necemo dugo cekati ni BMW-ov odgovor, a kada se pojavio a CLA nekima je taj fazon bio fuj, bljak, odvratan, besmislen, a sada ce ova forma verujem biti super... :)

Autor Orlo 02 Okt 2014, 12:06

Ovo je mnogo jako!

Autor carobnjak 06 Okt 2014, 16:38