home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Renault 4EVER Trophy

Iako je proizvodnja Renaulta 4L zaustavljena pre više od 30 godina, njegovo ime i dalje privlači pažnju. To se potvrdilo i prošle godine kad je francuska marka na Pariskom salonu automobila predstavila konceptni automobil Renault 4EVER Trophy.

Nadahnut originalom, Renaultom 4, ovaj konceptni automobil pokazuje put budućem potpuno električnom kompaktnom B-SUV modelu, a biće predstavlje publici na teniskom turniru French Open 2023.

Renault 4EVER Trophy

Njegov retro šarm, koji je naišao na sjajan odjek među publikom, naglašen je bojom izvedenom iz one u kojoj je 1962. predstavljen i originalni 4L: plavom Ile-de-France. Dizajn je nadahnut tehnologijom i dodatno je istaknut fluorescentno žutim elementima na krovnim nosačima, logotipu prednje maske, amortizerima i oznakama na naplacima.

Renault 4EVER Trophy

Renault 4Ever Trophy je posveta legendarnim teniskim lopticama kakvima se igra na French Openu i kombinuje terenski karakter ovog modela sa baznim karakteristikama izvornog modela.

Svoju potpuno novu boju karoserije 4EVER Trophy predstaviće 22. maja 2023. godine, kad u Parizu počinje prvo kolo French Opena.

Renault 4EVER Trophy

Donji deo vozila je dizajniran za korišćenje na otvorenom. Masivni štitnici su 20 cm iznad lukova točkova, uzdignuta karoserija omogućava izlete i po teškom terenu, a takođe naglašava širinu zaštite točkova 255/55R19.

Studija 4EVER Trophy nudi uvid u karakter budućeg električnog 4L: novo izdanje kultnog klasika biće svestrano i univerzalno primjenjivo kao i istorijski model iz 1962. S dužinom od 4,06 metara, 4EVER Trophy otprilike odgovara formatu sestrinskog modela Clio (4,05 metara). Sa svojih 1,9 m uzdiže se ukupno 46 cm više. Njegova širina je 2,1 m, a međuosovinsko rastojanje 2,57 m.

Pogoni ga elektromotor snage 100 kW (136 KS), a baterija mu je litijum-jonska kapaciteta 42 kWh.

Buduće serijsko vozilo će biti 'made in France'. Kao i kod svih vozila baziranih na novoj platformi CMF BEV, proizvodnja će se odvijati u centru za proizvodnju električnih vozila ElectriCity u severnoj Francuskoj.

Izvor: Renault / Tportal.hr



čitanja : 877



Komentari