home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi nas auto magazin Vrele gume ( www.vrelegume.co.yu ), restilizovani Porsche Cayenne dolazi zvanicno na nase trziste 25. februara ove godine. Prvi modeli, odnosno takozvani "introduction cars" su pusteni u pretprodaju i bice isporucivani do 25. februara. Ljubitelji Porschea ce biti u prilici da novog Cayennea vide na predstojecem Salonu automobila u Beogradu u Hali 14. Ne radi se o potpuno novom automobilu vec o detaljno redizajniranoj verziji aktuelnog Cayenna sa velikim promenama ispod koze. Izgled je sada agresivniji i daleko vise pristaje pravom Porscheu a to se pre svega odnosi na promenjeni izgled svetala, maske, haube, prednjeg branika sa vecim otvorima za vazduh i svetlima za maglu kao i nove tockove i krovne nosace. Pozadi je nemcima ponestalo inspiracije pa se promene svode na doteranu grafiku zadnjih svetala i robusnije branike. Vece se razlike kriju pod karoserijom i to kod motora. Osnovni motor je sada 3,6 litarski sa 290KS umesto 3,2 V6 i 250KS. Sledi verzija Cayenne S sa motorom 4,8 V8 sa 385 KS umesto 4,5 litarskog sa 340KS i 500Nm umesto 420Nm. Turbo varijanta raspolaze sa 500KS (pre 450) i 700Nm umesto 620Nm. Sledice Turbo S sa 521KS i maksimalnom brzinom od 275km/h i ubrzanjem do stotke za 5,1 sekundu. Ono sto je interesantno da se Porsche hvali smanjenjem potrosnje za 10% pa tako Cayenne S umesto 15,8 sada guta 14,1 litrara goriva na 100km puta. Svetska premijera bila je pocetkom januara 2007.godine na salonu u Detroitu a evropska u martu na salonu u Zenevi.I cene. Najjeftiniji, dakle osnovni Cayenne sa 280KS kosta 61900 evra sa PDV-om, sledi S sa 380KS i cenom od 77000 evra pa Turbo varijanta sa 500KS i etiketom od 127300 evra a najskuplji je Turbo S sa 521KS i 142500 evra. Inace od 1. januara Porsche SCG je omogucio vlasnicima Cayennea kao i ostalih modela da svoj automobil menjaju po principu staro za novo.  



čitanja : 1856



Komentari