Od 1.aprila 24-časovna pomoć na putu za Chrysler, Dodge i Jeep
Od 1. aprila DaimlerChrysler SCG i u našoj zemlji nudi uslugu nazvanu Privilege Service, koja podrazumeva 24-časovnu pomoć kupcima Chrysler, Dodge i Jeep automobila za vreme trajanja garancije vozila. Evo šta se kaže u saopštenju DaimlerChrysler-a SCG:
"Usluga se može iskoristiti ako se desi : ili kvar na vozilu (mehanički i električni kvarovi), nestanak goriva ili kvar pneumatika ili vlasnik izgubi ključ i/ili ostane zaključan u svom automobilu. Tada je potrebno da nazove broj 011/3019 055 (ako je u Srbiji i Crnoj Gori) ili + 43-1525-03-6518 (ako je u inostranstvu) i naš odgovor će biti umirujuće brz i efikasan.
-Ukoliko je moguće, vozilo će biti popravljeno direktno na licu mesta, kako bismo omogućili završetak putovanja sa minimalnim gubicima vremena. U suprotnom, vozilo će biti odšlepano do najbližeg autorizovanog dilera radi popravke. U slučaju da vozilo ne može da se popravi istog dana, prevoz do kuće je obezbeđen ili po želji, stranka može putovanje da nastavi uz neku od sledećih besplatnih usluga:
-taksi prevoz do 50 km
-prevoz vozom prvom klasom ili avio prevoz ekonomskom klasom ako prevoz vozom traje duže od 6 sati
-kada je i gde je moguće, zamensko vozilo slične kategorije za vreme popravke- maksimalno 5 dana.
-hotelski smeštaj. Ukoliko vozilo ne može biti popravljeno istog dana, a stranka boravi na lokaciji koja je udaljena više od 50 km, pokrivamo boravak u hotelu za jednu ili više noći. Usluga „Privilege Service“ plaća boravak u lokalnom hotelu (ekvivalentno kvalitetu smeštaja sa 3 zvezdice) i doručak za maksimalnih 5 noći.
-Ukoliko popravka vozila ne može biti gotova do završetka započetog putovanja, a stranka stanuje na lokaciji koja je udaljena više od 50 km od mesta popravke, obezbeđujemo prevoz vozom prvom klasom ili avio prevoz ekonomskom klasom ako prevoz vozom traje duže od 6 sati. Alternativno, možemo isporučiti vozilo ili na tačnu adresu ili do najbližeg autorizovanog dilera uz pokrivanje troškova goriva i putarine koje vi pokrivate."
DaimlerChrysler SCG (prodaja vozila : Palata Beograd, Masarikova 5, servis : Omladinskih brigada 33, Novi Beograd, telefoni : 011/3019 350, 3019 351)
prosto da covek ne poveruje da i u srbiji ima takvih stvari. ne da se odnose sa paznjom i postovanjem prema kupcu dodge-a vec o njima brinu i kasnije.zanima me samo da li to zaista ifunkcionise u drzavi srbiji? vrlo ozbiljno razmisljam o kupovini dodge caliber-a!!!! svaka cast