home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Nova generacija Mitsubishijevog Lancera posle premijernog predstavljanja na Novosadskom salonu automobila krajem oktobra, sada i zvanično kreće u prodaju na našem tržištu. Za daleko atraktivniji i privlačniji izgled (nizak profil, dugačka hauba i relativno kratak zadnji deo, velika prednja maska i "opaki" farovi), zaslužan je Mitsubishijev Evropski dizajn studio u Treburu, blizu Frankfurta, a kao osnova su poslužili uspešni studijski automobili Concept-Sportback (predstavljen u Frankfurtu 2005.) i Concept –X (salon u Tokiju iste 2005.). Ukratko, ovo je mnogo bolje rešenje u odnosu na konzervativnog i dizajnerski beznadežno dosadnog prethodnika, koji sada izgleda još više zastarelo. U novi Lancer ugarđuju se benzinski motori zapremine 1,5 i 1,8 litara (sa 80kW/109, odnosno 106kW/144KS), kao i Volkswagenov 2,0 litarski dizel agregat sa 103kW/140 konja i 310Nm obrtnog momenta (pri 1750 o/min.). Ovaj dizelaš postiže najveću brzinu od 207 km/h, do 100 km/h ubrzava za 9,6 sekundi, a troši 6,1 litar goriva na 100 km. Benzinci se standardno opremaju petostepenim manuelnim menjačem, a dizelaš šestostepenim. Zahvaljujući povećanim dimenzijama (dužina/širina/visina – 4570 mm/1760 mm/1490 mm) i međuosovinskom rastojanju od 2635 mm, i putnici na sedištima pozadi imaju dovoljno mesta i za glavu i za kolena, dok prvi utisci novinara koji su vozili novi Lancer, govore da ogibljenje predstavlja skoro idealan kompromis između komforne i sportske vožnje. Novinari su takođe ocenili da je upravljač precizan, kokpit funkcionalan, a da ručica menjača lako pronalazi stepene prenosa. Od zamerki se izdvajaju bučniji rad dizel motora i slabija završna obradu detalja, kao i činjenica da volan može da se podešava samo po visini. Da pomenemo i da zapremina prtljažnika iznosi 400 litara. Podrazumeva se da je bezbednost podignuta na još viši nivo, a u zavisnosti od paketa opreme, Lancer se oprema elektronskim sistemima ABS, EBD (elektronska distribucija kočione sile), ESP (elektronska kontrola stabilnosti), MATC (Traction Control), kao i disk kočnicama na sva četiri točka i do devet vazdušnih jastuka. Cene za Lancer u Srbiji kreću od 17.990 evra (sa PDV-om) za model sa 1,5 litarskim benzincem i osnovnim Inform paketom opreme (ima ABS, klimu, servo, el.paket), osnovni Lancer sa 1,8 litarskim benzincem staje 19.421 evro, dok najjeftiniji dizelaš 2,0 D-ID košta 23.124 evra. Najskuplja je inače verzija Lancer 2,0 D-ID sa najbogatijim paketom Instyle, koga treba platiti 28.908 evra sa PDV-om. U svakom slučaju, novi Lancer će tražiti kupce među ljudima, koji od svog automobila zahtevaju dinamičnost, pouzdanost i kvalitet, a da pri tom odnos plaćeno/dobijeno bude i više nego zadovoljavajući. Mitsubishi u Srbiji prodaje beogradska firma Velauto Investment, Đuje i Dragoljuba bb, tel. 011/2321-055, internet : www.velauto.co.yu




čitanja : 4710



Komentari

Neverovatno je koliko je Mitsubishi iskopirao Alfu 156 facelift, kada je u pitanju zadnji deo Lancera. Inace, ogroman napredak u odnosu na zaista bezlicnog prethodnika.

Autor Milos 29 Nov 2007, 19:22

Satrace ce ga cenovno SUBARU sa IMPREZOM. Ne verujem da je LANCER kvalitetniji automobil od pomenutog Subaruovog aduta.

Autor Veternik-Adelaide 30 Nov 2007, 00:04

[img]http://auto.blog.co.yu/gallery/108/mitsubishi%20lancer%202008%20europe.jpg[/img]

Autor kesa 30 Nov 2008, 11:26