home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Prošle godine je u Srbiji prodato preko 56.000 novih putničkih i lakih komercijalnih vozila (tačnije 56.203 ili 18,57% više nego 2006.), a od tog broja najviše je naravno Zastavinih automobila, koja sa 14.782 vozila drži 26,3 odsto domaćeg tržišta novih automobila. Na drugom mestu je Opel sa prodatih 5107 automobila (od toga na Astru Classic II otpada 2342 vozila), dok je treće mesto zauzeo Volkswagen sa 4435 vozila. Preko 1000 vozila su plasirali i sledeći proizvođači : Škoda (3589), Peugeot (2982), Fiat (2938), Chevrolet (2385), Dacia (2225), Renault (2199), Ford (2005), Toyota (1923), Citroen (1690), Hyundai (1600), Mercedes (1317) i Honda sa 1266 vozila. Lista deset najprodavanijih automobila u 2007. izgleda ovako : na prvom mestu nema iznenađenja, to je Zastavin Koral (prodat u 5668 primeraka), sledi Zastava 10 (4111), Zastava Skala (3360), Opel Astra Classic II (2342), Dacia Logan (2225), Opel Corsa (1349), Volkswagen Polo (1289), Chevrolet Spark (1156), Škoda Fabia I (1042) i Volkswagen Golf sa 978 plasiranih primeraka. Najviše prodatih automobila je iz niže srednje klase (29,17%), sledi niža klasa (28,18%), mali automobili imaju učešće od 13,65%, srednja klasa 4,75%, viša srednja klasa (0,74%), visoka klasa (0,19%), kabrioleti (0,19%), kupe i sportski automobili (0,16%), terenska i SUV vozila (5,89%), laka komercijalna i pick-up vozila (12,52%), van (3,58%) i ostali 0,98%. Najviše automobila je inače prodato u decembru mesecu (5785 vozila), a najmanje u januaru, kada je plasirano 3230 automobila.



čitanja : 2593



Komentari