Novi Volkswagen Scirocco u Srbiji od 24.276 evra
Domaći uvoznik nemačkog Volkswagena (www.volkswagen.co.yu) je nakon promocije na nedavnom Sajmu automobila u Novom Sadu, sada objavio i zvanične srpske cene za novi Volkswagen Scirocco.
Najznačajniji novitet, koji je Volkswagen prikazao na ovogodišnjem Salonu automobila u Ženevi je, bez ikakve sumnje, potpuno nova generacija legendarnog kupea Scirocco, čija je prodaja u Nemačkoj i Velikoj Britaniji startovala 29. avgusta (u ostatku Evrope od novembra, a od maja 2009. i u Japanu). Ovde i podsećanje da je i prvi Scirocco svoju premijeru imao takođe na Salonu u Ženevi, i to 1974. godine, a da je ova nemačka fabrika do 1992. godine proizvela ukupno 800.000 primeraka Sciroccoa I i II. Sada, posle dugih 16 godina pauze, na scenu stupa njegova treća generacija.
Najavu izgleda novog Sciroccoa mogli smo inače da vidimo kroz studiju Iroc, predstavljenu 2006. godine na Salonu u Parizu, kada su Volkswagenovi čelnici najavili da će novi Scirocco ličiti na Iroc, koji je izazvao pozitivne reakcije i novinara i potencijalnih kupaca. Ipak, uprkos privlačnom izgledu, serijski Scirocco nije toliko stilski atraktivan kao VW Iroc, budući da su dizajneri morali da "spuste loptu" i ublaže agresivnost kojom se odlikovao Iroc. To se pre svega odnosi na izostanak karakterističnog okvira maske hladnjaka i drugačije rešenog izgleda otvora za vazduh u prednjem braniku, kao i konvencionalnog duplog završetka izduvnog sistema, umesto daleko privlačnijeg rešenja na Irocu (po jedan trapezoidni završetak sa obe strane automobila).
Još veći "rezovi" su napravljeni u enterijeru, gde od izuzetnog izgleda Iroca nije ostalo ništa, pa bez obzira na sav kvalitet materijala, sportska sedišta i visok nivo završne obrade, unutrašnjost Sciroccoa u poređenju sa Irocom izgleda previše konvencionalno.
Što se motorizacije tiče, Scirocco će pokretati sledeći motori: 1.4 TSI sa 90kW/122KS i 200 Nm (ubrzanje do 100 km/h je 9,7 sekundi, maksimalna brzina 200 km/h, potrošnja 6,1 litar), sledi 1,4 TSI sa 118kW/160KS i 240 Nm (ubrzanje 8 sekundi, 217 km/h, potrošnja 6,5 litara), 2,0 TFSI od 147kW/200KS i 280 Nm (postiže 235 km/h, do 100 km/h mu treba 7,2 sekunde i troši 7,7 litara), kao i 2,0 TDI dizelaš sa 103kW/140KS i 320 Nm (do 100 km/h ubrzava za 9,3 sekunde, može do 207 km/h i troši 5,4 litre na 100 km). Kasnije će paletu dopuniti i TDI sa 125kW/170KS.
Novi Scirocco je inače dugačak 4256 mm, širok 1810, visok 1404 mm (međuosovinsko rastojanje je 2578 mm), dok zapremina prtljažnika u osnovnoj konfiguraciji iznosi 292 litre (sa oborenim zadnjim sedištima raste na 755 litara).
U standardnoj opremi se (između ostalog) nalaze i ESP elektronska kontrola stabilnosti, ABS, 6 vazdušnih jastuka, aluminijumski točkovi od 17 inča, klima uređaj...
Proizvodnja se inače odvija u VW-ovoj fabrici "Volkswagen Autoeuropa – Automóveis Ltda." u Palmeli (Portugal), a osnovni Scirocco sa 1.4 TSI benzincem od 122KS i manuelnim šestostepenim menjačem u Srbiji košta 24.276 evra sa PDV-om. Model sa 160 konja je skuplji za 752 evra, Scirocco 2.0 TFSI sa 200KS i DSG menječem od šest stepeni staje 29.830 evra, dok 2.0 TDI dizelaš od 140 konja staje 26.915 evra (u verziji sa manuelnim menjačem), odnosno 28.847 evra sa DSG menjačem.
VIDEO I : Volkswagen Scirocco
VIDEO II : Volkswagen Scirocco
Uf,nikako ne moze da mi se svidi,jer me izuzetno podseca na Renault Megane.
Bila je uobicajena maska sa znakom VW, a sad cak i to lici na Megana,jer su stavili znak na haubu.
U ceni lezi odgovor propadanja auto industrije Evrope
Ljudi-to je 50 000AU$
za taj novac se ovde moze kupiti automobil bar tri puta bolji i jaci od VWa a to znaci da radnik VWa ostaje bez posla jer mu proizvod ne nalazi kupca u dovoljnoj meri
Bolji i lepsi auto koji se moze kupiti za te pare je Alfa Romeo Mito 1.4 i 155 konjskih snaga. Ovaj auto je lep i predpostavljam odlican ali Alfa je Alfa!
A jesi povampirio temu, ali dobro. Evo samo pogledaj sta od opreme nudi ta najjeftinija verzija od 24K i samo baci pogled na npr. Type R ili recimo Clio RS, koji su za razliku od Scirocca dokazana i pouzdana kola i osim isticanja u gomili, mogu i da posluze necemu nekad, osim gazenju gasa.
Type R- HONDA, Clio-Renault, Mito-Alfa.....hehehehe, ni jedan ne moze da se poredi sa nemackim automobilm, das wagen....
honda je jeftin auto shto je i ponato,pokazao se "idealno",u roku od 6 meseci pala mu je cena za 4000 evra, a clio je klasa manji auto tako da ni on ne moze da se poredi.clio ide u komparaciju sa polom.
ako scirocco lici na megana ona ti decko nisi normalan a ti uporedjujes japanca i francuza sa nemcom i to sa vw vidi se da nemate pojma tsi ti je motor najbolji u 2010 godini a i bice kozna koliko slusaj njega uporedjujes klia i scirocca smesan si klio je u klasi sa polom i losi je od pol megen rs je u klasi sa sciroccom a bolji je scirocco je je sin vw
Auto vredi svaku paru.Prvo sto je nemacki kvalitet sto je najjaci kvalitet.Tako da ne moze da se uporedi alfa,reno,honda itd... Zena moze da bude plava,crna,brineta ali auto NEMAC