Alfa Romeo MiTo u Srbiji za 17.950 evra
Alfin najmanji model MiTo (ime predstavlja kombinaciju prva dva slova italijanskih gradova Milano i Torino) je stigao i na naše tržište i to posredstvom domaćeg uvoznika, kompanije Delta Automoto (www.deltaauto.rs).
Osnovni agregat je 1.4 16v benzinac sa 58kW/78KS pri 6000 o/min. i 125 Nm obrtnog momenta pri 4250 o/min., sa kojim MiTo postiže maksimalnih 165 km/h, od 0 do 100 km/h ubrzava za 12,3 sekunde, a prosečno troši 5,9 litara na 100 km. Jači benzinac 1.4 T-JET ima 114kW/155KS pri 5500 o/min. i 230 Nm, može do 215 km/h, do stotke mu treba 8 sekundi, a troši 6,5 litara benzina. Dizelaš je 1.6 JTDM sa 88kW/120KS i 320 Nm, sa njim MiTo od 0 do 100 km/h ubrzava za 9,9 sekundi, postiže najveću brzinu od 198 km/h, a po fabričkim podacima troši 4,8 litara dizela na 100 km.
Nova mala Alfa inače koristi platformu Fiata Grande Punto, a i dimenzije su im slične, odnosno MiTo je dugačak 406 cm, širok 172 cm, visok 144 cm, dok je inspiracija za dizajn očigledno došla iz najatraktivnijeg automobila ove italijanske kuće – modela 8C Competizione (to se pre svega odnosi na izgled prednjeg dela i zadnjih LED svetala). Ovde i podatak da zapremina prtljažnika u osnovnoj konfiguraciji iznosi 270 litara, a količnik otpora vazduhu Cd je 0,29.
Najjeftinija Alfa MiTo (model 1.4 sa 78 konja) u Srbiji staje 17.950 evra sa PDV-om, verzija 1.4 T-JET sa 155KS ima cenu od 18.750 evra, a 1,6 litarski dizelaš 19.750 evra.
VIDEO I : Alfa MiTo
VIDEO II : Alfa MiTo
Ne mogu da verujem!
Pa ko je pao sa Marsa da im ostavi 18000EUR za nasminkanog FIAT-a?!
@Jonie
Decko molim te da ne pises gluposti !!! Ja sam vec 10 godina intezivno bavim prodajom automobila kod nas !!! Price o losem kvalitetu marke fiat mozes da cujes samo kod nas , i to su obicne nebuloze !!! Nikad u zivotu nisam vozio auto sa boljim motorom kao sto je stilo 1.9 JTD (116 ks) , a sto se tice alfe ona ima veoma kvalitetne automobile (vozio sam alfu 147 1.6 twin spark motor 120ks ,2god. fantastican auto ) , a za ovaj novi Mi.To sam cuo samo pohvale ljudi iz Italije !!! Prica da su italijanska kola losa su samo neznanje nasih "majstora" koji nista drugo osim golfa (koji nema ni servo volan ) ne znaju da poprave !!!
Ha, zanimljiv komentar!
Ja znam za majstora koji svake nedelje radi 2-3 generalne na puntićima koji su prešli po 100.000 km!
Porediti nemačka kola i italijanska je smešno!
Pogledaj na autoscoutu u nemačkoj koliko ima nemačkih a koliko italijanskih automobila koji su prešli 400.000 do 600.000 km!
Alfa MiTo je uradjena koristeci platformu od Fiat Grande Punta.
Sto i nije lose, motori su odlicni i pouzdani (tako barem cujem od raznih majstora).
Konkretno vise problema je imao BMW 320D zadnje generacije sa motorom nego Fiat sa njegovim 1.9 JTD.
MiTo je dobar automobil odlicnog izgleda kojem zameram sto ima obican McFerson vesanje umesto multi-linka.
A koliko ja mogu da primetim nemacki automobili po statistici uopste nisu naj pouzdaniji nego japanski.
generalne na puntićima koji su prešli po 100 000???
Veruj mi većina tih puntića su uvezeni od preko, a tamo su bili poštanski, securitu, kurirska služba...., i veruj mi nije se izlazilo iz njih, tako za 4,5 ili 6 godina pregazili su mnogo više i nije se baš korektno ophodilo prema njima. A ovde promeniš volan, ručicu menjača, gumice na papučicama i vratiš sat na oko 100 000 i eto ga punto kao čaša.
Na svim listama pouzdanosti japanska vozila su u vrhu,zatim nemačka,pa italijanska i na dnu su francuska (tu ih dovidi megan kao rekorder po kvarovima u zadnjih 10 godina)!
Ali pogledaj na autoscoutu u nemačkoj koliko ima nemačkih a koliko italijanskih automobila koji su prešli 400.000 i više km! Videćeš da su to ubedljivo namački automobili!
Što se tiče stila on nema problema sa motorom ali elektronika je propast!Elektroniku su usavršili japanci, zato su i najpouzdaniji,!Sa mehanikom više niko nema problema, tu su i koreanci napredovali, njima još samo fali završna obrada i "feeling"!
@Ivan
Samo da te podsetim da je u fiat stilu boss(nemacka) elektronika !!!
Ne znam šta je u pitanju ali ta elektronika u stilu radi dosta nestabilno.
Priznajem da sam "slab" na nemačka kola (vozim bmw već 14 godina, 13 god kockicu a sad 316ti e46 uvežen iz Švajcarske) ali statistike govore u prilog japancima i nemcima!
Inače što se tiče 320d, imali su problema sa turbinom , ostalo je O.K., performanse izuzetne a potrošnja neverovatno mala, kao punto 1.3 multijet!