home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Primenjujući nove propise oko smanjenja carinskih stopa za uvoz automobila u našu zemlju koji su stupili na snagu, zvanični distributer za vozila Subaru u Srbiji, kompanija „Nikos C. Kattamis Serbia and Montenegro" od 1. februara primenjuje nove, snižene cene za sve modele ovog japanskog proizvođača.

Osim sniženja carinske stope, najpopularniji model Subarua - Impreza, dobila je i dodatni popust za vozila na lageru. Tako će cena Impreze sa motorom 1.5l, manuelnim menjačem i osnovnim paketom opreme u koji ulazi klima i radio sa CD-om, sa PDV-om koštati 15.990 evra u dinarskoj protivvrednosti.

Novi Forester treće generacije i benzinskim motorom od 2 litra sa osnovnim paketom opreme koštaće 25.690 evra, a sa novim bokser dizel motorom iste kubikaže 28.690 evra. Ne treba posebno podsećati da svi subaruovi modeli raspolažu jedinstvenim simetričnim pogonom na sve točkove u kombinaciji sa motorima u tzv. „bokser" konfiguraciji što garantuje vrhunsku bezbednost i stabilnost na putu.

Za momentalnu isporuku obezbeđeni su i ostali modeli iz subaruove game, a najzanimljiviji su Legasi i Autbek sa bokser dizel motorima i cenama u osnovnoj opremi od 30.690 i 33.690 evra. 

Nove, snižene cene važiće dok traju zalihe, a svi automobili su za 2009. modelsku godinu.

Za više informacija, obratite se ovlašćenom dileru.

Izvor: Subaru Srbija PR

Foto : Subaru



čitanja : 2672



Komentari

Sta se desilo sa ovim Subaruom pa je on preko noci poskupeo?

Zar ta 1.5L Impreza nije kostala nesto tipa €14000 kad se pojavila na trzistu??

Ja sam zaprepascen kako auto industrija i dalje drzi neverovatno jake cene, akukaju na gubitke i otpustaju radnike, obustavljaju proizvodnju i salju na prinudne odmore, a ne rade apsolutno nista da bi uticale na povecanje potraznje!!

Rekao bih da je kriza samo tom jadnom narodu k oji radi u tim fabrikama! Direktorima nije kriza!

Autor Nedjo 30 Jan 2009, 22:47

Ovi nasi uvoznici su neverovatni.Kosta je pre samo 2 meseca, dok je carina bila 20 %, mnogo manje od 16.000 evra, a sada sa snizavanjem carine za 10 % i nekim dodatnim " popustom " ispadne skuplji!!!!Nista ne razumem

Autor Jovan 31 Jan 2009, 11:56

Ovi su i dalje nezajažljivi.
Pogledajte samo Američke cene i uporedite.Tamo je osnovni Forester 2,5L,a cena niža u dolarskom iznosu nego u evrima kod nas za 2,oL.
Sve je to normalno kad je sve ovo ko zna koja ruka prodaje.Prvo cena fabrike,pa onda Subaru-Europe,pa onda kiprani,pa onda dileri(razni Ćurčiči & co)i ko zna još koja "bratija"i eto cene od koje boli glava,dok se svi oni "namire".
Oni se ne snalaze u vremenu i prostoru.Tako se ne vrši prodaja,tako se gubi zastupstvo(NADAM SE DA ĆE NEKO OVO PRENETI SUBARU-U).
Šteta,dobra kola,ali pogrešna prodajna politika.
PS.Pažnja,ista "družina"vas tek "čeka"na sevisu(lošem)i rezervnim delovima(skupim)!

Autor Zoki,Beograd 01 Feb 2009, 01:36

Zoki, razlika je tako sto u Evropi drzava mnogo uzima nego u Americi. Zato su auti i gorivo skuplji dosta u Evropi nego u Americi.
Chrysler prodaje identican 300C sa 3.5L motorom u Evropi za 45,000 evra, a u Americi za $28,000 (21,000 evra), ali Chrysler ima identicnu zaradu i u Evropi i u Americi. Razlika u ceni ne ide kompaniji vec drzavi.
Zato dosta Evropskih auto kompanija ne prodaje aute u Americi jer je jednostavno preskupo proizvoditi auto u Evropi i prodavati u Americi. Zato je Fiat i odlucio da saradjuje sa Chryslerom jer sada lako moze da koristi neke od Chryslerovih fabrika u Americi ili Meksiku ili Kanadi za proizvodnju vozila gde je naravno daleko jeftinije.

Autor F-150 01 Feb 2009, 04:10

Odgovor za F-150.
A.Nisam ni pokušao da tvrdim da velika razlika ide proizvodjaču(u ovom slučaju Subaru-u,čija je cena fiksna)već uvozniku i čitavom lancu prodaje-posrednika.Ukoliko vam nije poznato to se sve iskazuje u osnovnoj(baznoj)ceni vozila(proizvodjačka cena+zarada svih posrednika),na koju se dodaju tzv.zavisni troškovi(transport,šped.troškovi,čak i nultog servisa)i to je kod nas tz.osnovna cena(osnovica za sve ostalo).
E,tek tu stupa država sa carinom,car.evidentiranjem i na kraju PDV-om.
Ja kritikujem onu tzv.osnovnu cenu i smatram da je ona neopravdano visoka,jer je državni deo nepromenljiva konstanta.Na sve one zarade uvoznika,posrednika i sl.koji su povećali proizvodjačku cenu se plaćaju Državi dažbine,pa sračunajte koliko to nepotrebno(za kupca) povećava konačnu cenu.
Po mojoj slobodnoj proceni prodaja iz "prve"ruke,uz eliminaciju svih ovih posrednika i tzv."troškova" bi po mojoj slobodnoj proceni smanjila konačnu cenu vozila za cca.10-15%.Matematika je egzaktna nauka,verujte mi!
B.Koliko mi je poznato Subaru proizvodi vozila na dve lokacije:u Japanu i SAD.Cena rada u auto industriji SAD je vrlo visoka(to je i osnovni problem dugogodišnje i sadašnje krize u toj oblasti i njihove nekonkurentnosti),naime auto industrija u SAD i radnici u njoj su sindikalno dobro organizovani i njihove zarade su vrlo visoke.
C.Brand Fiat ne dolazi u SAD zbog jeftine radne snage,već zbog skupe infrastrukture prodaje,servisa i eleminisanja visokih transportnih troškova koje na ovaj način automatski dobijaju u "braku"sa Chryslerom.
To isto je Fiat(sa Alfom)već jednom pokušao(pre dvadesetak godina)samostalno i nikad u tome nije uspeo(zbog visokih troškova)i od tada nije prisutan na ovom tržištu.
U pravu ste da će zajednička proizvodnja verovatno biti u Meksiku(pošto je tu druga priča sa cenom rada).
PS.Naravno da su troškovi carine i poreza mnogo veći u Evropi u odnosu na SAD,ali to je već druga tema.

Autor Zoki,Beograd 02 Feb 2009, 00:54

cena radne snage (u americi) je duplo skuplja u fordu,chrysleru i chevroletu nego u subaru ,toyota, honda

Autor neso 03 Feb 2009, 18:04

Prvi komentar je sasvim tacan. Osnovna verzija impreze je bila u promotivnom periodu ispod 14.000 evra (istina bez klime i sl.) a Forestera oko 23.000 evra. Koliko se meni cini, dileri ovde imaju malu zaradu, a svu marzu uzima generalni uvoznik za Srbiju i okolne zemlje (Katamis)-koji verovatno i diktira ovu nerazumnu politiku: prvo jeftino pa onda sve skuplje za isti model?! valjda da pokaze koliko zaradjuje?! Mogu da zamislim kad kupi 500-tinak imprezi koliko njega to kosta (nije vise od 10 hiljada sigurno). Pogotovo mi nije jasno kako zamisljaju sa legacy-jem da ozbiljno udju na trziste sa cenom od 30,000 i vise (pored npr.HONDE ACCORD koja je par hiljada jeftinija, a kvalitet mozda i bolji + servisna mreza). PRAVA STETA ZA SUBARU

Autor Gale 19 Feb 2009, 21:55