Seat Ibiza Lady i Ibiza Gentleman

Domaći uvoznik španskog Seata u ponudi ima dve posebne verzije modela Ibiza, koji inače ove godine slavi svoj 25. rođendan.
Ibiza Lady i Ibiza sa Gentleman paketom opreme imaju dosta zajedničkih dobrih strana: alu felne od 15 inča, klima, ABS, CD/MP3 radio, audio komande na volanu, servo, centralna brava sa daljinskim zaključavanjem, maglenke, el. podizači prednjih stakala.
Ali postoje i specijalni dodaci koji paket za vatrene dame razlikuju od onog napravljenog za snažne muškarce.
Spisak ovlašćenih Seat dilera može naći na zvaničnom sajtu uvoznika.
Izvor : Seat.rs
Bio u Asta Group.
Ova trovratna Ibiza SC je rasprodana i pre nego što je krenula akcija ljudima koji su znali unapred za akciju :-). Srbija brale :-)). Nimalo se ne čudim, jer šta sve ide od opreme je bruka. E sad, zašto Porsche reklamira nešto što je unapred prodato (čitajte razgrabljeno), nemam pojma.
Ibiza za 11.998€ je petovratna 1,4 Style. Imaju na lageru relativno skroman broj. Bela i crvena su odmah dostupne (plati i vozi), a imaju sa još neke tri boje, ali se čeka 72 sata da dođe iz BG-a iz Porschea.
Ne samo što ide Style paket koji je perverzija sam po sebi, već dolazi još dodatnih stvari (ovo sigurno):
- Ingenia alu. felne (195/55)
- unutr. retrovizor sa automatskim zatamnjivanjem
Ovo na dokumentu koji sam dobio ne piše da ima, ali u salonu ispred auta stoji da ima što mi je i potvrđeno:
- ESP + EBA + senzor za kontrolu pritiska u pneumaticima + "hill hold" asistencija
- standardni rezervni točak (pogledao sam i deluje mi da je standardni)
- zimski paket (grejane brizgaljke + pranje farova)
Koga interesuje, pneumatici su Dunlop Sport, a dalje ne znam oznaku.
Auto je čista perverzija. Masivna vrata, završna obrada je prvoklasna, a motor, mehanika i ostalo punokrvni Nemac. Otvorite haubu i na sve strane zalepljeno VW AG, sve je na nemačkom (tu i tamo na španskom i još manje na engleskom), akumulator ima ogromnu etiketu sa brdo teksta koji je jedino na nemačkom, menjač ide k'o puter. Sedišta su odlična (leže i štof je dosta dobar), četvoro mogu sedeti bez problema, plastika je za dva koplja ispred Fabije, a za tri ispred prethodne generacije Ibice i Kordobe. KOžni volan je fantazija, sviđa mi se putni kompjuter, a o automatskoj klimi i odličnom fabričkoj muzici neću ni kucati.
Auto vredi svaki evro, jer ima sve žive - dobro, sem perverzije tipa bixenon farova sa AFS :-)).
Toliko od mene ;-).