home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Toyota Srbija je objavila da je od početka godine prodato 1.293 Toyota vozila, a sa planiranom prodajom za decembar ukupna prodaja u 2009. godini iznosiće oko 1.400 vozila.

Lider u prodaji je već tradicionalno Yaris (sa ukupnom prodajom od 339 vozila), Auris je drugi model po broju prodatih vozila (316), na trećem mestu se nalazi RAV 4 (186 vozila), sledi novi Avensis sa 124 prodata vozila itd.

Toyota je u ovoj godini u uslovima poslovanja otežanim finansijskom krizom, zabeležila pad ukupne prodaje ali i ostvarila povećanje udela na tržištu uvoznih automobila sa 4% na 5%.

U toku godine plasirani su potpuno novi modeli - Urban Cruiser i iQ, zatim nova "izdanja" modela Avensis, Verso i Prius. Restilizovani su Yaris, Aygo i Rav4, a od danas počinje prodaja i sasvim novog Land Cruisera.

U toku ove godine mreža Toyota partnera u Srbiji proširena je na Niš i Kragujevac, a u Čačku je novi partner - Toyota Čačak, otvorio prodajno – servisni centar. Novi centar Toyota partnera GO.TA Car u Novom Sadu, otpočeo je sa radom, a svečano će biti otvoren 15. decembra.

Cilj koji je Toyota postavila kao jedan od prioriteta do 2010. godine jeste prvo mesto po zadovoljstvu stranaka u svim evropskim državama. Toyota Srbija se od 2007. godine pridružila Toyotinom evropskom istraživanju zadovoljstva stranaka. Ovlašćeni partner GO.TA Car je po drugi put ove godine primio nagradu Ichiban za postignuto zadovoljstvo kupaca. Takođe, ostvaren je odličan rezutat Toyota partnera iz naše mreže u zadovoljstvu klijenata uslugom servisa. Naša mreža postigla je najbolji rezultat u letnjim mesecima u ovom istraživanju.

Toyotinu posvećenost zaštiti životne sredine, najbolje demonstriraju razvoj i primena naprednih tehnologija, koje značajno smanjuju uticaj automobila na životnu sredinu. Treća generacija Priusa, sa unapređenim HSD (Hybrid Sinergy Drive) sistemom, predvodi gamu hibridnih automobila koja će sledeće godine dobiti drugog člana - Auris HSD. On će biti lansiran sredinom godine, a vozilo će biti bazirano na platformi restilizovanog Aurisa, koji će biti promovisan u martu 2010. Auris HSD će pokretati poznati pogonski sklop iz Priusa.

Toyota PR



čitanja : 1224



Komentari

Pola od ovoga što su prodali je realizovano dok su rasprodavali zalihe na proleće. Sećate li se popusta od 14.000 za LC 120, 6.200 za RAV4...
Odrekli su se zarade za svoja precenjena, preskupa i po mom mišljenju ružna vozila.

Ove godine su dopunili gamu sa dva preskupa promašaja: IQ i Urban Cruiser. Kome i u koju svrhu su ih namenili?

Valjda su se ljudi u Srbiji malo otreznili, pa više cene svoj novac.

Autor Dimitrije 04 Dec 2009, 21:33

Dimitrije, u pravu si 100%

Autor Mikelangelo 05 Dec 2009, 00:10

Ih... sada ispade Toyota najgora, a sta ostali rade?!
Reci mi da je prodaja Renaulta zbog kvaliteta i usluge, a ne zbog dosta snizenih cena, koje idu dole, i dole... (veruj mi oni nemaju postprodaju)
A i svi distributeri to sada rade.
Ispravite me ako gresim, jer me zanima sta mislite.

Sto se tice IQ-a on ima svoju namenu, samo ko hoce da je razume. To kazem jer smo zaista u njega stali nas cetvorica od 190cm,(naspram Golf IV, gde se lomimo svaki dan do faxa ili gde god da idemo), a sto se tice voznje, auto je izuzetno zabavan. Potvrdjujem iz licnog iskustva.
Sto se tice Urban Cruiser-a, nista ne mogu da kazem, jer nisam imao priliku da ga propustim kroz sake. Mada se slazem da je malo ruznjikav.
Ali o ukusima se ne raspravlja!!!
MOj ortak je odlepio na taj auto kada ga je video.

Autor Dejan 05 Dec 2009, 10:47

@Dejan,
tvoja priča stoji, što se tiče "zadovoljstva kupaca" jedan sam od njih a i poznajem nekolicinu istih.
PS.(cene jesu jake za ove nove "male" modele ali mislim da je i kvalitet tu negde)

Autor Ðenka 05 Dec 2009, 17:04

Moram se dodati na cene za male automobile, konketno IQ.
Puno je ulozeno u njega da se smanji i upotrebljeno je brdo nove tehnologije, da bi bio tako malecki. Kazu da je ta nova tehnologija skupa, pa je zbog toga cena visoka. Kao to je potpuno novi revolucionarni auto... i mora dosta da kosta...
Kontam kada budu i ostali proizvodjaci krocili ozbiljno na ovo trziste, tada ce i cene biti ispeglane. Za sada se moze reci da je Toyota monopolista na trzistu, nazovimo ga, "mini-cetvoroseda".

Pa uostalom slozicete se da ni Smart nije bas pristupacan auto, iako je izuzetno mali i za vise od dvoje ljudi neupotrebljiv.

Autor Dejan 05 Dec 2009, 21:38

Bravo Dimitrije, dodao bih i ne bas kvalitetna vozila, Toyota odavno nije ono sto je bila u kvalitetu.

Autor Marko 06 Dec 2009, 12:17