Mazdina garancija mobilnosti i u Srbiji

Mazda u Srbiji i Crnoj Gori čini još jedan značajan korak u pravcu zadovoljstva kupaca: MES (Mazda Europe Service) – 24 sata pomoć na putu u slučaju kvara ili nezgode – od januara je dostupna i na teritoriji Srbije i Crne Gore i korisnicima Mazda vozila kojima je ta usluga aktivirana.
Mazda Europe Service (MES) brine o vozačima u slučaju raznih tehničkih
problema, mehaničkih ili elektronskih. U slučaju da je korisnik izgubio ključ,
ostao bez goriva, napunio rezervoar pogrešnim tipom goriva, ukoliko se
ispraznio akumulator ili je pukla guma… Mazda asistira i pomaže svojim
klijentima da reše probleme na najbrži mogući način. Ukoliko je neophodno, MES
pokriva i troškove hotela ili troškove za voznu ili avionsku kartu ili račun za
taksi.
MES paket je dostupan u celoj Evropi za svakog srpskog i crnogorskog kupca – 24
sata dnevno, 365 dana u godini. On ne podrazumeva nikakve dodatne troškove,
a pravo na MES dobijaju oni koji kupe novo Mazdino vozilo ili se aktivira
pri prvom godišnjem servisu.
Svim klijentima na raspolaganju 24 sata stoji MES centar za pozive, a ukoliko
kvar na vozilu nije moguće otkloniti na licu mesta, MES centar organizuje vuču
vozila do najbližeg ovlašćenog servisa.
„Filozofija Mazde ne podrazumeva samo prodaju atraktivnih modela. Ovo je brend
koji nastoji da bude pouzdan partner svojih klijenata. U tom kontekstu, Mazda
Europe Service igra veoma važnu ulogu kada je reč o našim kupcima“,
objašnjava strategiju Mazde Veljko Stojanović, generalni direktor Mazda Srbija
i Crna Gora. “Mazdin cilj je sam vrh, i kada je reč o kvalitetu vozila, i
kada je tema zadovoljstvo naših kupaca.”
Izvor : mazda-rs.com