home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

U prostorijama Vitro Group u Beogradu je održana redovna konferencija za štampu, na kojoj je direktor marketinga Vojislav Lekić istakao da u okviru nove prodajne akcije “Budi i ti kao Sebastian Loeb-vozi C4”, Vitro Group nudi Citroen C4 sa SX paketom opreme i pouzdanim benzinskim motorom 1.4i za 12.880 evra.

Sledeći novu politiku kompanije u već drugoj prodajnoj akciji ove godine (u prvoj je rasprodat model C3) Vitro Group ne izlazi sa cenom za najjeftiniji i “ogoljeni” model, već svojim kupcima nudi prave cene za automobil koji se reklamira. Taj potez je naišao na odobravanje kupaca, koji su najzad u situaciji da se zainteresuju i da kupuju vozilo koje nema istaknutu najnižu, već pravu cenu za paket opreme i motor koji se nudi.

Takođe, od ovog meseca Vitro Group počinje seriju prodajnih akcija Open day. Do kraja godine, tokom poslednjeg vikenda u mesecu otvoriće svoja vrata i onima koji ne mogu da kupe novo vozilo, a žele dobar, malo korišćen i uredno servisiran automobil. Tokom Open day vikenda moći će da se kupe i test vozila u vlasništvu ove kompanije, prosečne starosti jednu do dve godine u perfektnom stanju.

Koliko je interesovanje potencijalnih kupaca najbolje je potvrdio ispunjen salon tokom februarske akcije, što je samo dalo signal zaposlenima u Vitro Group da su usaglasili mogućnosti i želje kupaca sa svojom ponudom.

Na predstojećoj izložbi BG car show na Beogradskom sajmu, Vitro Group i Citroen premijerno će prikazati novi Citroen C3, koji u Evropi već beleži odličnu prodaju. Sledeći svoju dugogodišnju viziju Citroen ponovo pravi korak dalje i predstavlja vozilo koje ostavlja poseban utisak, a koje svojom pojavom i karakteristikama, kao i opremom s pravom pretenduje na lidersku poziciju u klasi rekao je Vojislav Lekić i završavajući konferenciju pozvao sve prisutne na premijerno prikazivanje novog Citroena C3 prvog dana sajma u 13 časova u Hali 1 kako bi mogli da se uvere u istinitost njegovih reči.

PR Vitro Group



čitanja : 2056



Komentari

Svaka čast za pristup u vezi sa cenama, opremom i reklamom. Auto nije neka sitnica u supermarketu pa da izvataš kupca na brzinu. Svaki pravi popust i akcija sigurno daju rezultate a ne vrtenje jedne iste cene u različitim akcijama cele godine.

Autor Darkko 18 Feb 2010, 11:04