Popust za Citroen C4, na BG CAR SHOW-u premijerno novi C3

U prostorijama Vitro Group u Beogradu je održana redovna konferencija za štampu, na kojoj je direktor marketinga Vojislav Lekić istakao da u okviru nove prodajne akcije “Budi i ti kao Sebastian Loeb-vozi C4”, Vitro Group nudi Citroen C4 sa SX paketom opreme i pouzdanim benzinskim motorom 1.4i za 12.880 evra.
Sledeći novu politiku kompanije u već drugoj prodajnoj
akciji ove godine (u prvoj je rasprodat model C3) Vitro Group ne izlazi sa
cenom za najjeftiniji i “ogoljeni” model, već svojim kupcima nudi prave cene za
automobil koji se reklamira. Taj potez je naišao na odobravanje kupaca, koji su
najzad u situaciji da se zainteresuju i da kupuju vozilo koje nema istaknutu
najnižu, već pravu cenu za paket opreme i motor koji se nudi.
Takođe, od ovog meseca Vitro Group počinje seriju
prodajnih akcija Open day. Do kraja godine, tokom poslednjeg vikenda u mesecu
otvoriće svoja vrata i onima koji ne mogu da kupe novo vozilo, a žele dobar,
malo korišćen i uredno servisiran automobil. Tokom Open day vikenda moći će da
se kupe i test vozila u vlasništvu ove kompanije, prosečne starosti jednu do
dve godine u perfektnom stanju.
Koliko je interesovanje potencijalnih kupaca najbolje je
potvrdio ispunjen salon tokom februarske akcije, što je samo dalo signal
zaposlenima u Vitro Group da su usaglasili mogućnosti i želje kupaca sa svojom
ponudom.
Na predstojećoj izložbi BG car show na Beogradskom sajmu,
Vitro Group i Citroen premijerno će prikazati novi Citroen C3, koji u Evropi
već beleži odličnu prodaju. Sledeći svoju dugogodišnju viziju Citroen ponovo
pravi korak dalje i predstavlja vozilo koje ostavlja poseban utisak, a koje
svojom pojavom i karakteristikama, kao i opremom s pravom pretenduje na
lidersku poziciju u klasi rekao je Vojislav Lekić i završavajući konferenciju
pozvao sve prisutne na premijerno prikazivanje novog Citroena C3 prvog dana
sajma u 13 časova u Hali 1 kako bi mogli da se uvere u istinitost njegovih
reči.