Toyota Yaris Van je "Lako komercijalno vozilo 2010"

Projekat Yaris N1, tj. Yaris Van razvijen je u okviru Toyote Srbija. Po prvi put na našem tržištu u ponudi je privredno vozilo u ovom segmentu.
Po uzoru na sličan projekat koji sprovodi Toyota u Poljskoj, Toyota Srbija je prepoznala mogućnost da na jednostavan način obogati svoju ponudu i uđe u segment malih dostavnih vozila. Adaptaciju vozila vrši ovlašćeni partner Toyote, firma "BROKER" d.o.o. iz Bogatića, sa delovima domaće proizvodnje.
Yaris N1 je kreiran na principu montaže i demontaže. Zadnja sedišta se vade iz vozila i zaštitna mreža i svi potrebni delovi jednostavno se montiraju principom "šraf na šraf". Prednost je i u tome što kupac zajedno sa autom dobija i sedišta i u svakom trenutku može da izvrši promenu namene vozila iz komercijalnog u putničko.
Yaris N1 je dostupan u svim verzijama motora koje su u ponudi kod Yarisa, sa određenim paketima opreme. U varijanti Yaris Van 1.0 Terra+, cena je 9.999 evra bez uračunatog pdv-a, Yaris Van 1.33 Luna košta 10.800 evra dok je cena Yarisa Van 1.4 D-4D Luna 11.950 evra bez pdv-a. Pored standardne opreme, kupcima poklanjamo i protivpožarni aparat koji je obavezan u ovakvom tipu vozila. Ova ponuda podrazumeva Toyotinu fabričku garanciju od 3 godine ili 100.000 pređenih kilometara, a takođe se podrazumeva i Eurocare, Toyotina besplatna pomoć na putu. Vozila su u prodaji od oktobra prošle godine.

Značajan broj domaćih firmi već je prepoznao prednosti ovog modela uvrstivši ga u flote svojih vozila. Toyotina reputacija vrhunskog kvaliteta, izdržljivosti i pouzdanosti, kao i proveren kvalitet Yarisa kao najprodavanijeg Toyotinog vozila na našem tržištu, daje ovom vozilu prave predispozicije da postane lider na tržištu malih dostavnih vozila.
PR Toyota Srbija
Bezobrazluk, preko 700 Evra za metalnu pregradu u kabini i parče folije na zadnjim bočnim staklima yarisa.
Volela bih da temu komentarisu ljudi koji poznaju materiju a ne laici....Ljubitelj sam TOYOTE i pratim sve sto se desava u vezi nje,i niko da zakljuci da Ameri treba da proguraju Teslu na trziste kao i da Fiat otvara 2 fabrike u Americi od koji jedna za vozila na el. pogon.Papucica gasa?? Kako da ne?! A sto tice Van-a, gde je atest, PP-aparat, usluga tehnicog pregleda i ko zna sta jos... i plus sedista, nije to samo pregrada i folija!!!! Dajte, ljudi....niste toliko glupi!!!
Čim vidim da neko piše velikim slovima TOYOTA, odmah znam da radi za istu, naročito kad se potpisuje tako kako se potpisuje. Što reče onaj novinar, ako je IQ budućnost automobilizma, prelazim na bicikle. Uglavnom, Toyota je priznala da je muljala i to debelo i o nikakvoj zaveri nema govora.