Seat Ibiza za 9.999 evra

Uvoznik španskog Seata za našu zemlju i dalje ima zanimljivu ponudu za sve potencijalne kupce modela Ibiza.
Radi se o Ibizi 1.2 (70KS) koja, između ostalog, ima i poluautomatsku klimu, servo upravljač podesiv po visini i dubini, ABS, centralnu bravu sa daljinskom komandom i električne podizače prednjih prozora, i to sve po ceni od 9.999 evra sa PDV-om.
Za više detalja obratite se ovlašćenim Seat prodavcima u Srbiji (spisak dilera možete naći na sajtu uvoznika).
SEAT u Srbiji je u slobodnom padu već nekoliko meseci zahvaljujući Poršeu.
@Boris
sta bi pre uzeo: ovu Ibizu ili Fabiu sa istim motorom i opremom?
Dobra ponuda, al' za ove pare može da se uzme japanac, npr Colt.
Colt je zastareo model a i nije vise u ponudi barem ne kod nas...
@ carobnjak
Čaki, ja bih sada uzeo Fabiu 1.2 TSI 105 ks Ambiente za 11.735 eura. Mnogo mi je žao što je nisam sačekao, ali ko je znao da će ovako brzo da stigne ? :((( Ali, da sam do sada čekao, verovatno da bih u tom slučaju uzeo Yeti-a 1.2 TSI, iako bih voleo 1.4 TSI.
Poučen ovim iskustvom, čekam redizajniranog Yetia, koji će verovatno biti u ponudi i sa 1.4 TSI.
Čaki, uteši me :(((
@Predrag
Ma nije valjda da bi se odlucio za Skodu...
Otkud sad taj preokret :)...
Stvarno, sta moze NOVO ( i sa kakvim motorom ) da se kupi za 10.000 u B segmentu ( sa izuzetkom dacie )?
@Predrag
znao sam da ces se javiti ali ovo nije bila provokacija za tebe vec da vidim sta ce izabrati Boris kao okoreli zaludjenik WAG grupom...
U najnovijem SAT plusu pise da su na nase trziste stigli Fabia i Roomster sa novim motorima 1.2 TSI i 1.6 TDI.
Najjeftinija Fabia 1.2 TSI kosta 11222 eura, a 1.6 TDI od 90 ks 13676 eura.
@Boris
i ja bih pre uzeo Ibizu...
@Moron
o toj temi smo pisali vise puta, senilan si? :)))
@Moje ime
Fiesta je dobar automobil (na nivou pomenutih konkurenata), ali samo za zene!
Merline, sta bi ti pre uz'o - Suzuki SX4 ili ovu Fabiu? Ili bi pristedeo za i30?
@lok
Redizajn će biti verovatno krajem 2012. godine. Bilo bi lepo da do sledeće godine u ovo vreme u Yeti ubace 1.4 TSI :))
Kada ti stiže Yeti?
@kornjaca
iskreno nijedan nije po mojoj meri...
Suzuku SX4 ima odlicnu ponudu ali to je zastareo model...
@kornjaca
predstavljen jos 2006. a ovaj "update 2010." ne donosi nista novo. Popust se odnosi na staru verziju...
Uzeo bih recimo Pro ceed, ako mi ponudis...:)))
Mnogo je dobar, kao Audi A3 za duplo manje para!
Pa donosi modifikovane motore i delimicno unutrasnjost, malo veci prtljaznik... Rekao bih - i malo vise od redizajna (u odnosu na ostale). ;)
A popust se odnosi na sedan verziju (to je staro ako si na mislio - ja bas na klasican model).
Ja bih Ceed-a, tako da Pro_ceed ne nudim! Ne moze sa 3-ja vrata! :P
@kornjaca
ne sedan, petovratna verzija sa popustom kosta 11990 eura.
Ristajling nove verzije je minimalan. Trebali su da predstave potpuno novi model, mada ni ovaj nije los, i da se nadovezem na prethodnu trilemu-daleko je ispred Fabie!
Pro ceed je extra! Ja vise volim 3-vrata, uvek lepse izgledaju i sportskije, a i lakse mogu uci... :)))
Pa taj od 11.990 je iz 2010. :D
P.S. Nisam ni sumnjao, ipak mu je Sedici brat bliza! :P
@Kornjaca
Postao je knap za potrebe porodice, vec godinu dana razmisljam o zameni za veci automobil.. mislio sam Versa uzeti ili mozda cak neku limuziu (sto bi bilo krajnje sebicno s moje strane :) ali videvsi ponudu za Yeti nisam mogao da odolim :)
Kakav sex, sad ces da me bacis u nesvest... A ja sam mislio da svoje "guzvam" u SX4... :|
@kornjaca
ako je to "novi" model onda su ga stvarno "obnovili", apsolutno se ne razlikuju! :(((
U novom cenovniku 1.5 GLX kosta 12290 eura, vazi od 19.04.2010. a sedan verzije vise nema!
http://www.suzuki-srbija.rs/upload/Cenovnik/CenovnikAutomobila.pdf
Nema potrebe da mi saljes link, bio sam i licno da se uverim. ;)
A oko "obnove" se apsolutno slazem, spolja - otvarao sam slike stare i nove verzije - i apsolutno se ne vidi razlika, osim manje promene svetlosne grupe pozadi.
@kornjaca
znaci da na tu cenu ide ipak popust?
Mozda i nisu morali mnogo da menjaju kad je sve dobro, jedino je spolja malo demode...
Znaci, odgovor na tvoju trilemu je:
1. Suzuki SX 4
2. Hyundai i30
3. Skoda Fabia
Pozdrav! :)))
Ne, 11.990 je bez metalik boje, 12.290 sa metalik bojom.
Inace, bez popusta je bio 12.800 (isto cini mi se bez metalik).
Pozdrav!!
P.S.
inace ona sedan verzija na fotkama deluje ok, ali uzivo je prava karikatura! Ima jako visoku kabinu, posto je pravljena od polu-dzipa...:)
@kornjaca
u pravu si! Video sam da dole pise da je doplata 300 eura ali ne i da je vec uracunata u tabeli...
@kornjaca
Zguzvaj ih u redizajniranu Fabiu 1.2 TSI (po mogućnosti u varijantu 105 ks). Taj motor je daleko ispred motora u Suzukiju, Kii, Hyundaiu...
@carobnjak
Što da ne, kada je dobra, pardon, odlična? Sa tim motorom i po toj ceni, ona nema konkurenciju :)). Nisam očekivao da će da bude tako jeftina.
Hehe, i o tome sam razmisljao... Elem, ta Fabia bi bila tu negde sa cenom (bez popusta cini mi se i vise kako sam izracunao) ali jeste manja (u svakom smislu).
Sto se tice benzinskom motora, mozda u odnosu na Kiu i Hyundai, ali - Suzuki je Suzuki. ;)
Znam vec i sta ces reci - ubrzanje, potrosnja, elasticnost - sve je u novom motoru na strani tog TSI. Posle 100.000, saberes i oduzmes, nisam bas siguran. :)
@Predrag
znas da ne smatram da je Fabia los automobil, naprotiv, ali ipak joj nesto fali...
SX4 je puno bolji izbor!
@carobnjak
Italijani+Japanci=siguran uspeh!
Cost/benefit je odlican a kvalitet izrade vrhunski...
Jao, prolupao sam , citiram samoga sebe! :)))
Trebalo je : @kornjaca
P.S. Predrag mi usao u frekvenciju... :)))
P.S. 2
"Designed by Giorgetto Giugiaro's Italdesign studio, the SX4 replaces the Aerio (some markets called Liana). The "SX 4" designation was used by American Motors (AMC) for a sporty liftback model in its all-wheel drive AMC Eagle passenger cars."
@Predrag & @lok
Imate li predstavu koliko kostaju servisi za 1,2 TSI i koji su intervali? Pitam ozbiljno, nije provokacija. Taj motor je EURO 5 i ne moze biti jeftin za odrzavanje kao obican 1,4 16 V. Bilo bi interesantno staviti na papir "prvih" 100.000 km.
@Kornjaca
Sta vozis? Bas zelis suzuki? Moja iskustva sa ( kratkom ) vitarom ( iz daleke istorije ) su bila sasvim ok. Mislim da sam za preko 100.000 km promenio samo jednu manzetnu i to je sve. Jedan moj drugar ima novi svift i kaze da je prezadovoljan. SX4 je super, samo se bojim da ne pruzna bas veliki porodicni komfor.
@Carobnjak
Ja senilan? Ma, jok. A sta je ovde tema :)
@Moron
komentar se odnosio na tvoje pitanje -koji model uzeti do 10 000 eura? O tome smo naglabali na vise mesta u poslednjih mesec dana!
@Moron
Ne zelis da znas. ;)
Ne mora Suzuki (jednostavno sam video ovu ponudu i ucinila mi se povoljnom), ali to sto si ti naveo - cuo sam iz mnogo izvora. Stavise, ne znam nekog da se pozalio na isti. ;)
Ako imas drugi predlog (ili vise predloga), vrlo sam rad da cujem!
@carobnjak
1.2 TSI 105 ks ne može da se poredi sa baznim motorima u i30, SX4, Ceed-u. Mnoooogo je bolji po svim pitanjima! Osnovni motori u SX4, Ceedu i u i30 su veoma neelastični.
SX4 nije ništa komforniji od Fabie, naprotiv. Ceed i i30 već jesu.
@Kornjaca
Ne znam ni sam sta bih kupio kada bih sada uzimao. Po meni, ako je za porodicu, gledaj sto veci za sto manje para :)
Ako nemas problem sa "znackom" na nosu, logan je prava stvar. Ima vise postora za putnike i stvari nego vecina kola C segmenta.
Opet, ako mozes da "nategnes" za fluence, mislim da veci porodicni auto za manje para nema, pri cem je to bas prava limuzina. Ako ne to, mozda neki ceed ili i30. NIje losa ni ona astra III klasik ( sta vise, odlicna je ).
Mani se kola B segmenta ako ti je za porodicu, jer porodica samo raste i raste. Svaki dan ...
@Predrag
a sto to objasnjavas meni?!? Nigde nisam ni pominjao motore!
@carobnjak
I ja sam malo prolupao :))
Umesto @carobnjak treba da stoji @kornjaca
@Moron
u pravu si, na njega sam potpuno zaboravio, Fluence je prava stvar!
Logan ni u ludilu zbog katastrofalne limarije, ostalo je ok za te pare...
@Carobnjak
To sto danas na loganu zovemo katastrofalnom limarijom ( jer nije pocinkovano ), nekada bi bilo nadprosecno. Tacno je i da je lim mozda tanji, ali barem ce limarske usluge biti jeftinije. Nemas pojma kako je tesko naci limara koji su nekada hteli da peglaju lade :)
@Predrag
evo malog zadatka za tebe: da preporucis auto ali NE SME da bude Skoda! :)))
@Moron
Mnogo je lakše "ispeglati" deblji, nego tanji lim, jer kada se tanji zgužva kao konzerva, tu pomoći nema.
@Carobnjak
Moram da priznam da si mi dao težak zadatak, jer ne mogu da "izdržim" da nekome ne preporučim Škodu!
Pored Škode, mogu da preporučim (generalno) još i japanska i južnokorejska vozila. Ali, kada ih preporučim sa odgovarajućim motorom ili opremom, daleko preskoče škodinu cenu i zbog toga najčešće ispadnu iz igre. :))
Ceed 1.4 i i30 1.4 su dobri za kidanje živaca.
@Predrag
Znam kada je moj otac prevrnuo nivu, da smo jedva nasli majstora da je pegla ( niko nije hteo jer je "lada" ).
Uostalom, ko danas nesto pegla, uglavnom se sve menja. Meni su, recimo, prednji blatobrani i celi nos od plastnike, hauba od Al ... Nema tu peglanja!
@Predrag
"Ceed 1.4 i i30 1.4 su dobri za kidanje živaca."
Sta si time hteo da kazes?
@Carobnjak
Mislim da je Predrag hteo da kaze da su to neelastcni motori, koje samo moras da saltas "na nize" ...
osnovno pitanje: 5 ili 3 vrata?
Fiesta je za te pare sa 3 vrata!
Corsa je takodje sa 3 vrata, ali i 1000 EUR manje!
https://autoblog.rs/blog/auto/domace-trziste/2010/04/08/popusti-za-opel-astru-classic-iii-i-opel-corsu
U svakom slucaju, ako se radi o modelu sa 5 vrata, onda se za 1500 MANJE dobije VISE nego u slucaju novog Polo-a:
http://www.volkswagen.rs/saveti_kupovina/posebni_i_akcijski_modeli/?rel=statTeaser_Akcijska%20ponuda%20Volkswagen-a
Ako je rec o modelu sa 5 vrata, onda je ovo ponuda bolja i od Hyundai-eve, koja je sa ekvivalent opremom nesto skuplja:
http://i20.hyundai.co.rs/upload/document/cenovnik_04_i20.pdf
Dakle, 3 ili 5 vrata?
@Moron
Uvek se nasmejem kada vidim nekog Pežoa ili Renoa sa prednjim blatobranima (krilima) izlomljenim kao plastična kanta.
Da li možda znaš koliko košta takav plastični blatobran?
Oni se ne peglaju ali i ne korodiraju. Ne bi bilo loše da je Dacia plastičnija :))
@ svi ostali
Koliko kilometara prelazite godišnje da bi Vam se isplatilo da vozite nove automobile?
@Predrag
Ne znam za "krila", ali mogu da ti kazem koliko kosta aluminijumska hauba. Ni ona se ne pegla :)))
@Ex Italo fan
Poslednju "deceniju" godisnje prelazim ne manje od 20, ne vise od 30.000 km. Kupujem nova kola jer ne zelim "macka u dzaku". Tacnije, zelim da mi se porodica vozi bezbedno i koliko god je to moguce, da smanjim rizik od toga da nas vozilo ostavi u sred nicega. Takav "hobi" kosta i voznja novog vozila ne moze da se "isplati". Da bih to "kompenzovao", dosta vozim i bicikl. Ujutro odoh bajsom na Avalu :)))
@carobnjak
cek, jel to znaci da je ova Ibiza na akciji sa 3V?
if TRuE then JEB'GA!
Ne mogu zamisliti da mi sledeci auto bude sa manjim brojem vrata!
Inace ova Ibiza ima 3-cilindricni 1.2 70KS motor! To mi zvuci kao nesto sto se davno ugradjivalo u neku Fabiu (ispravite me ako gresim)!
Nema toliko veze sa predjenim kilometrima, nego sa tim na koje vreme kupujes auto. Ako kupujes auto na duze staze, polovnjak je dobar samo ako te ne mrzi da na 2-3 godina menjas preprodajes/kupujes auto. U tom slucaju, samo kupis neki TDI i ne razmisljas, s obzirom na mentalitet.
Ja, recimo, ne podnosim - ni mehanicare, ni preprodavce, ni prodaju bilo cega sto dovodi sa kontaktom sa gomilom "mudraca" raznoraznih psiholoskih kategorija. I za mene je, ako imas dovoljno novca, kupovina novog auta uvek bolji izbor.
@Nedjo
jos uvek se ugradjuje, nazalost. To je jedino sto ne valja u ovoj Ibizi... :(((
P.S. sa 5 vrata je, kao i na slici :)
P.S. 2
sad bas gledam na seat.rs, verzija 1.4 85 ks je samo 170 eura skuplja od osnovnog!
@Kornjaca
U pravu si. Kupis novo i nacelno miran si dugi niz godina ...
@Carobnjak
Znas i sam, u istom modelu motor 1,6 je uvek "laksi" za voznju od 1,4 jer je zbog boljeg momenta "elasticniji". Predtag je verovatno posao od cene baznih modela, a oni su ( kod C klase ) skoro uvek 1,4
@Predrag
Simbolicno... 540. Plus, da je ofarbas i namestis. Ja sam je ostavio kakva jeste, dodje mi nekako kao "zecija sapa" ...
@Carobnjak
Mislis na atmosferski 1,2 ili "turbo"?
Onaj prvi mozda u nekom vozilu A segmenta ...
A onaj drugi, kako procitasmo, cak i u passat-u. Mislim da je taj motor za fabiu fantazija, ali da ce cena njegovog odrzavnja biti gorka pilula za njene vlasnike ( a smesna za vlasnike passata )
Mislim da je Ibizi enterijer uradjen sa najjeftinijom plastikom i prilicno je cudnog izgleda, dok je spolja medju najlepsim automobilina te klase...
Kako su krenuli ove godine sticice i do 8.999E...
@carobnjak
Sto priznaces da i nije tesko...
Skoda je manje godina na trzistu pa se i ne moze posebno zameriti, ali ovi iz VW su posle 10 godina mogli neki napredak da naprave( ne razunam redizajne)... I onaj GTI izgleda sve samo ne spotrski automobil...
Rekao sam cudan( ne ruzan ili tako nesto)...
Naravno kada je radio mp3 ugradjen serijski, jer onaj osnovni izgled srednje konzole je losije uradjen...
@Panchev9
Koju Ibizu si gledao? Reference (ta što je na akciji) ili Style?
Kvalitet unutrašnjosti kod VAG-a varira. Ove klot verzije su loše, ali tako je manje više kod svih.
@carobnjak
Na osnovu čega si zaključio da sam VAG zaluđenik?
Za mene je BMW broj 1, a od narodnih vozila Ford mi je uopšteno bliži od VAG-a. I još cenim Hondu i Mazdu.
@carobnjak
Ukusi su različiti. Meni je komandna tabla u Ibizi ružnija i nepraktičnija nego u Fabii. Pri tom, napravljena je od još lošijeg materijala. Ibiza spolja izgleda prelepo, a unutra je skučena i bljak.
Evo ponude koja TOTALNO odevalvira Seatovu, a realno i bilo ciju drugu!
FABIA "Classic Plus" paket u varijanti sa 1.2 TSI motorom od 86KS (ko nije prokled i to mu je dosta :p) - 10400 EUR!
http://www.autohermes.co.rs/yu/skoda/nova-fabia/cenovnik.html
Naravno, sve ono sto se podrazumeva - 5 vrata, klima, begovi, podizaci, automatika... sve je tu!
Realno ovo je BEST BUY ponuda na domacem trzistu!
@Moron
A joooj! Imati Pežoa je velika prednost za kućni budžet. Zašto nemaš kasko osiguranje?
Kako si uspeo da središ tu haubu? Predpostavljam da si pored nje, sredio još nešto.
@Boris
iz tvojih komentara! Izvini, ako sam pogresio...
@Predrag
Fabia nikada nece imati ono sto Ibiza poseduje a to je stil! Uz identicnu tehniku Fabia nema nijednu prednost...
Pogledajte fotke na:
http://www.seat.rs/yu/files/ibiza08/gallery/gallery.html
1.liga!
@carobnjak
pa isto bi se moglo reci i za nafircanu sponzorusu i za normalnu neusminkanu ribu!
Dilema je samo koliko si spreman da izdvojis para za tudje komentare, jer voznja je ista sa obe! :-p
Ibiza IV i Polo V su nova platforma.
Fabia II je prethodna.
@carobnjak
Jesi pogrešio ;-).
Nego, da li znaš šta ja vozim :-)?
@Boris
Reference
Rec klot se vezuje samo za "nemacke" automobile(plus Skoda, Seat...)...
Japanci su dosta bolji sa baznim modelima...
Francuzi ih prate u zadnje vreme( poceli su da daju vise opreme za pocetni model)... Fiat takodje...
Lancia i Alfa Romeo(koji su skuplji) u baznoj opremi se "biju" sa mnogo skupljim automobilima iz visih klasa...
@carobnjak
Može da ima stil koliki hoće, ali upotrebljivost i komfor su joj jedna velika 0!!!
Škodita je jeftinija, komfornija i praktičnija.
Ibiza je pravljena za patuljke.
@Predrag
to nije istina, identicnih su dimenzija i ogibljenja! Cene su tu otprilike...
@Nedjo
ne moze biti ista ako se u jednoj ne osecas dobro a u drugoj uzivas... :)))
@Boris
sta vozis, stvarno me zanima? :)
@Panchev9
Sva ta oprema se plaća, nemoj da misliš da je besplatna, a i pored toga, uvek gotovi paketi imaju ono što ne želiš, a moraš da platiš. Više volim sam da kreiram svoju opremu.
@Nedjo
"pa isto bi se moglo reci i za nafircanu sponzorusu i za normalnu neusminkanu ribu"
Ja bih to drugacije definisao u vezi sa Ibizom i Fabijom : devojka i baba :)))
@carobnjak
Da li si ikada pokušao pozadi da sedneš u Ibizu? Ja jesam, i zaglavio sam se u svim pravcima. Prostor pozadi je odovoljan za osobe do 170 cm. Putnici na zadnjim sedištima u Ibizi nikako ne mogu da se osećaju dobro (udaraju glavom u krov, nogama u naslon...).
U Škoditi već svi uživaju:)))
@Predrag
Fabia 1.2 70 ks Ambiente sa slicnom opremom kao ova Ibiza kosta 9806 eura!
Sad ovi iz Seat-a likuju...
Ni krivi ni duzni a narod se raspravlja o automobilu koji ima prodaju na okviru statisticke greske...
P.S.
alo bre, jel ti sedis napred ili pozadi?!?
Nijedan model B segmenta pa cak ni C, nema dovoljno mesta pozadi ako cemo posteno i iskreno!
P.S.
zaglavio sam se u najnovijoj Astri na sajmu , i to NAPRED !?!
@carobnjak
Vidim da nisi pokušao da sedneš pozadi u Ibizu. Kada to budeš uradio, možda ćeš promeniti mišljenje. Prč od auta. Šteta.
@carobnjak
Ne mislim da treba da se kupi automobil sa 5 sedišta, od kojih su upotrebljiva samo 2. Za tako nešto je dovoljan i Smart.
@carobnjak
Srbija je stalno u mislima...
Vazno da je panini popunjen :)
@carobnjak
Šteta! Baš sam mislio da te kao predsednika provozam na zadnjem desnom sedištu :)) Moron bi sedeo napred. Ni ti ni on ne biste dodirnuli kolenima enterijer, i pored toga što imate po 194 cm.
Inace imam u arhivi album slicica sa automobilima iz neke '92 ili '93g...
Da li se neko seca istoga i zasto opet neko ne bi pokrenuo tako nesto ;(
@Predrag i ostali!
nikada ne bih kupio nijedno vozilo iz grupe VW/Seat/Skoda, samo vas palim!
Neverovatno je koliko ste nerealni i neobjektivni da 2 potpuno tehnicki ista vozila, istog kvaliteta, cene i porekla tako drasticno razlicito dozivljavate... pa smeshni ste! :)))
P.S. ne volim da me drugi voze, bez obzira u kom vozilu i na kom mestu sedeo!
@carobnjak
Samo govorim o komforu i upotrebljivosti, koji su kod Ibize žrtvovani zbog dizajna. Sve ostalo je odlično (osim komandne table:)).
P.S. Dobro onda, nećemo da se vozimo, samo ćemo da sedimo :))
@Panchev9
3x194 cm (ja, Čaki i Aki) i 1x200 cm (ti) nije problem :)) Peti takav već nema gde :))
@Predrag
Nisam haubu ( i vetrobran ) "razbio" ja, vec neki "dobrocinitelj", koji je kola negde u gradu gadjao necim sa zgrade ... Steta zajedno kosta koliko i kasko ( sa rizikom kradje ), tako da je ( ovaj put ) saldo cista "nula". Kasko nema iz principijelnih razloga, jer sam X puta u praksi gledao kako kasko ( kod nas ) ne znaci skoro nista. Tacnije, ima da "izgoris" svakako i to mi u zivotu zaista ne treba.
@Predrag $ @Carobnjak
Ja Vam garantujem da u 308 "karavan" mogu KOMFORNO da sednu 4 coveka po 194 cm ( zbog produzene platforme, visokog krova i zato jer zadnja sedista mogu da "klizu" 10 cm napred-nazad, pri cemu naslon moze malo i da im se "obori" ). Moze i peti ise visine, ali samo ako oni sto sede pozadi nemaju pretereno siroka ramena. Dakle, postoji i auto C klase sa prostorom D segmenta, pa mozda i iznad toga.
@Moron
nisam mislio na "produzene karavane C segmenta" vec na "normalne" verzije!
Svejedno, ne sedam ni u 308! :)))
@Moron
Ne sumnjam u komfor 308-mice!
Ali, u moju Škoditu svi sumnjaju. :((
Kada vidim u gradu Pežoa 308 (SW) sa crnom haubom, praticu ga i sviracu mu, a neka svirne i on meni, ako ugleda srebrnu Škoditu. Još kada bih znao boju tvog Pežoa, da ne spopadam ljude po gradu... :))
Čaki nije druželjubiv :(( Seli bismo mi i u njegovog Punta, da mu pokažemo da je prč :))
čarobnjak, samo jedna mala ipravka, Fijesta ja zvanično unisex auto, i za žene i za muškarce, tako su ga klasifikovali u Fordu.
Dobar auto za žene, mislio si na Ford Ka. Pošto on i Fijesta uzgledaju isto.
Ali Ka i Fijat 500 se zajedno proizvode u Poljskoj, ja koliko znam 80% komponenti im je isto.
Ali pazi, meni se više sviđa unutrašnjost kod Ka nego kod Fijeste. Pa i kod 500 nije loše, samo mi je nekako više retro, ali nekima se baš to sviđa.
@Predrag
na komentar da je ibica skucena...
Potpuno se slazem, ali necu komentarisati prostor pozadi (jer u vozilu b segmenta se i ne moze ocekivati komfor pozadi), ali ono sto meni smeta je da se na vozacevom sedistu osecam jako skuceno i to po sirini, mislim da bi ibici dobro doslo povecanje sirine za neki centimetar.
Mnogo se komotnije sedi u fabiji prosle generacije u poredjenju sa novom ibicom. Inace ibica ima odlican izgled i lep enterijer, ali je stvarno skucena po sirini!
Ono sto im definitivno treba je definitivno drugi zastupnik za teritoriju Srbije jer i Porsche definitivni drzi u drugom planu (isto bi se desilo i skodi da ih prodaje porsche).
@Predrag
ali ja vas ne bi ni pustio, mozda tebe da sedis napred, da te malo provozam po krivinama... :)
@MasterHaosis
ne znam sta kaze Ford ali Fiesta je totalno zenska i spolja i iznutra, jos te bordo i crvene boje, pa "kretaivan enterijer"...
@Damko
ja sam se u Fabiji I osecao toliko skuceno da sam bio zaprepascen koliko je uska u visini ramena...
@Merlin
Pa naravno, fabia je mozda najuzi auto u svom segmentu. Cak i polu i ibizi moze da zavidi. Pusti ti Pedjinu propagandu. :D
@kornjaca
nadam se da je njegova Fabia II shira jer ono je kao sardine u kutiji...
@carobnjak
Kao sardina se osećam na pr. u prethodnoj Fiesti.
Vozio sam Punta 1.2 8v i 1.2 16v i znam kakav je automobil (kako "leži-ne leži" u krivinama, koliko ima tvrdo oslanjanje, koliko je napred komforan a pozadi skučen, koliko je nepregledan...). Ti očigledno Fabiu 2 nisi vozio (niti si se u njoj vozio), pa ne bi trebalo toliko da je ogovaraš ;)
Nudim ti probnu vožnju, a ti nećeš. :)) Pa nemoj onda ni da diraš Škoditu :))
@Predrag
ne seri burazeru! Nigde nisam spominjao Fabiu II, nego Fabiu I !!!
Nisam se vozio u njoj, niti zelim!
Vozio sam se u Octaviji II i bio sam odusevljen prostorom i ogibljenjem...
Ja sam jesenas kupio Ibizu 1,4 MPI Style i bili su još u igri Mazda2, Ford Fiesta i Škoda Fabia.
Lično sam hteo da kupim Fijestu jer mi je najlepša, što spolja, što unutra, ali je otpala:
- prodavci u Gradnu (a bio sam im u dva salona u dva različita grada) su bili tvrdi oko pregovora i sama atmosfera u salonima
- cena je prenaduvana za opremu koja ide
- u moj budžet se uklapala samo sa motorom od 1,25, a to mi je ipak malo.
Mazda2 je otpala:
- vrlo ružna instrument tabla i centralna konzola
- nenormalno skučena nazad
- jako mali prtljažnik
- performanse su ispodprosečne
- putni kompjuter tek u najskupljem paketu opreme koji je van moga budžeta.
Svelo se na kraju da li Fabia II 1,4 MPI Elegance/Sport ili Ibiza IV 1,4 MPI Style. Cene skoro iste.
Izbor je bio lak – Ibiza.
Zašto sam izabrao Ibizu?
- odličan diler u NS-u
- Ibiza IV i Polo V su nova platforma
- auto je prelep spolja
- uglavnom mi se sviđa iznutra
- brdo opreme (samo mi ESP realno nedostaje)
- sportski trimovana
- napred ima dosta mesta (ipak je najšira u klasi)
- dosta retka na putevima Srbija.
Zamerke:
- nazad je skučenija od Fabije, ali je bolja od Fijeste.
- skuplji servis (zbog Poršea)
- određene sitnice (za vas nebitne :-))
Zamerke Fabiji:
- klasičan flotni auto: spolja neupadljiv do ružan, ali dokazano pouzdan u praksi
- mrzim zeleno osvetljenje na instrument tabli
- ne dopada mi se centralna konzola
- nekako mi je previše visoka.
Fabia zaista ima najviše mesta nazad za glavu, ali pošto se ja ne vozim nazad...
Ibiza je auto sa emocijama: za mlade i porodice sa malom decom. Ko misli da često prevozi odrasle putnike neka zaobiđe ovaj auto. Ibiza je sportski trimovana i time još više potvrđuje tezu kome je namenjena.
Fabia mora da je jeftinija od Ibice i Pola jer:
- stara platforma
- češki radnici imaju niže zarade od katalonskih, a pogotovo nemačkih
- uglavnom je nemanjena novim EU članicama sa istoka i Balkana i NR Kini (što ne znači da je kvalitet loš, naprotiv)
I za kraj, ovako rangiram VAG vozila (cenu ne uračunavam, onda je priča drugačija)):
Polo > Ibiza > Fabia
Jetta > Octavia > Leon > Golf
Octavia Combi >> Golf Variant
Exeo > Superb > Passat
Superb Combi >> Passat Variant > Exeo ST
Tiguan > Yeti
Altea XL > Altea >> Roomster
@Boris
slazem se sa navedenim prednostima i manama i cestitam na izboru Ibize!
Takodje cestitam i sebi sto sam ipak bio u pravu za tvoju opsednutost VAG -grupacijom, sto se vidi iz onih poredjenja... :)))
@Predrag
da ono NO COMMENT nije ipak bilo namenjeno Borisu, posto tvoje Skodite bas nisu slavno prosle u njegovom poredjenju? :)
@carobnjak
Nije u redu da mi kažeš: "ne seri..." zato što ti govorim da moraš nešto da probaš, pre nego što to isto počneš da kudiš ili hvališ.
@Predrag
to je fazon, no nema veze, izvini ako ti smeta,...
Odnosilo se na razliku Fabia I/II.
Verovatno postoji brdo razloga koji nece dozvoliti da je probam, ok?
@carobnjak
Zašto bi mene zanimalo njegovo poređenje. Izabrao je Ibizu jer je presudio dizajn, a ja Fabiu, jer je presudila praktičnost.
Pitao sam ga za "ogromne" razlike u platformi, i nije mi odgovorio.
Noseći sistem je isti, a razlika može da bude samo u geometriji prednjeg i/ili zadnjeg oslanjanja.
P.S. nije mi jasna jedna stvar kod tebe : zasto stalno istices tu prosecnu Fabiju i zasto sve nagovaras da kupe Skodu?!?
Kao da si nesiguran svojim izborom pa stalno trazis podrsku i ocekujes da ti uvek neko ponavlja- bravo, napravio si pravu stvar ...
@carobnjak
Ne bih nikoga nagovarao da kupuje Fabiu (i ostale Škode), da mislim da sam napravio pogrešan izbor. Da sada kupujem automobil, najverovatnije bih se odlučio za Yeti 1.2 TSI Active ili Fabiu 1.2 TSI 105 Ks Ambiente.
@Predrag
ok, za sebe si napravio dobar izbor i uzivaj! Ali ostavi i druge da sami izaberu, toliko mozga imaju a sad, da li ce i oni uzivati, pokazace vreme...
@carobnjak
Hvala.
Još jednom: nisam zaluđen VAG-om, ali moram da poznajem auto koliko-toliko jer je ipak Ibiza VAG-ov.
Za 12.000 € jesenas nije bilo bolje kupovine (za mene). Da je Fiesta imala sličnu cenu sa toliko opreme i 1,4 motorom, ne bi bilo uopšte razmišljanja.
Sledeći auto će biti Focus III EcoBoost ili Leon III TSI, a bude li novaca Qashqai ili serija 1 ;-).
P. S.
Kad sam ja nagovarao nekoga da kupi Ibizu (ili neki drugi VAG) na blogu :-)?
@Predrag
Nije samo dizajn - otkucao sam uostalom.
Pa kad izađe nova generacija auta, gde je uvek prvo i najočiglednije poboljšanje?
@Boris
da li imas informaciju kad ce izaci novi Leon ili neku fotku prototipa?
Na mom desktopu je dugo bio Seat Leon, sve dok se nije pojavio novi Bravo :)
Pretpostavljam da će Leon III i Octavia III izaći kad i Golf VII, jer su redizajnirane verzije izašle kad i Golf VI.
čarobnjak, baš naprotiv, ima i zelena boja, i bela, i plava. I ja nisam video ženu da vozi Fijestu, sve muškarce sam video, mada ne sumnjam da i žene voze to.
A šta fali i FIjesta ST kada dođe!
Meni se Fijesta baš sviđa spolja, mnogo jako izgleda. Da imam kintu verovatno bi je uzeo dok je na sniženju.
Drugo, Fijesta ne može nikada da bude tipično ženski automobil, jer muškarci nikada nebi kupovali auto koji je klasifikovan kao ženski. jednostavno, to bi bio pogrešan potez, jer muškarci su ubedljiva većina koja kupuje automobile.
A i sam si video da je Fijesta najprodavaniji auto u Evropi, a logično znaš da žene manje kupuju automobile,tako da je nedvosmisleno da su muškarci nakupovali taj auto. A to se nebi desilo da su proglasili auto ženskim, tak oda ta teorija odpada.
Drugo je Ford Ka, zajedno sa Fijatom 500. Ali eto, Fijat 500 se i pominje stalno, kupuju ga ljudi, a Ford Ka retko ko da kupi. Nigde se ne pojavljuje niti u reklamama, niti na sniženjima, kao da auto ne postoji.
ja stvarno ne razumem Fordove debile. kada upoređuješ performanse Fijeste i Ka, Fijesta je malo bolja. A sad je Fijesta oko 8.000 evra, a Ka je oko 10.500. Promašaj.
I što je najgore umesto da daju popuste za njega da ga izvuku, oni ga zanemaruju. Znači u stanju je da zatvori fabriku i da obustavi proizvodnju automobila negho da dalje snižava cenu.
Ali to je ženski auto. Dok se za Fijestu i nebi složio.
Mada je Ford ka tačnije namenjen mladim ljudima, koji žive u urbanim sredinama. Tako su rekli.
Ma oni su mnogo što šta rekli, a malo učinili.
A eno ih hvale se kako su broj 1. u Evropi. I odmah se hvale sa Fijestom i Fokusom i Tranzitom. A što se nisu usudili da se pohvale koliko su ljudi kupili Ka? Pa ne može tako, opiči cenu i baš te briga. Eno i Kinezi i Indijci tako. Ako im se automobili ne prodaju, Čeri i Itata samo ima da se povuku, kako došli tako i otišli, ali neće da snižavaju cene značajnije uopšte. Tako isto sa Ka. Eno ti Fokus, Mondeo, Fijesta i ostali, sve je to doživelo sniženje, nove pakete, popuste... A Ka ga nigde nema. Misle ako Fijat 500 može da uspe, može i on. Epa zajebali se.
@Boris
Hvala ti sto si delom izneo i cinjenice pre nego si nam ponudio zakljucak. To je ovde uglavnom retkost :)
p.s. Ibiza je spolja zaista lepa.
@Predrag i @Carobnjak
Pa, ne znam da li bih bas "ceznuo" da nas Carobnjak provoza. On jednom rece da vozi "brzo i sigurno", a ja to sve teze "varim". Mada, i Predrag je nedavno "ludovao", svi smo citali njegovu "ispovest" ovde ( u Skodi koja je dosta brza nego sto fabrika deklarise ), tako da je najbolje da ja Vas provozam. Sasvim polagano...
P.s. Predrag, lako ces da prepoznas moj SW, ne brini ( hauba nije "crna", jer nije ni zamenjena, a boja je neki "sampanj" ili sl. ). Vikendom, inace, na kolima pozadi obicno "vise" bajsovi, a nekada je na krovu i Thule "grobic", taman toliki da bilo koji od nas moze u njega komforno da "legne":) Sta velite?
čarobnjak, a enterijer kod Fijeste su radeli po ugledu na mobilni telefon. haha kakva odvala!
Ali meni se unutrašnjost kod Ka najviše sviđa, čak i više nego kod Fijata 500. Ali što je auto promašaj, to je drugo. Ma skup je pre svega. ja ovde u Nišu uopšte nisam video Ka. Nisam ga čak ni video ni u Fordovom prodajnom centru kod nas. Video sam Fijestu, Fokusa, Mondeo, ali ovo nigde.
@MasterHaosis
znam, a da li si znao da je dizajner enterijera srpskog porekla?
Svejedno, previse je futuristicki i mislim da to nije prakticno, kao ni u novoj Astri sa 1000 dugmica, ili recimo u Civic-u HB.
Ja sam video KA uzivo, nista posebno, za pola broja manja Fiesta a skuplji, sto uopste ne razumem ?!? Tek od nedavno je u cenovniku...
@ Moron
Baš bih voleo da te sretnem :))
Prihvatam vožnju :)) I ja po gradu vozim polagano, a po auto-putu se najčešće krećem brzinom oko 130 km/h (u toleranciji).
Ali mora Škodita malo i da divlja, da se ne bi ulenjila :))
P.S. Vidiš, i ja često vikendom idem do Avale.
Možda se tamo sretnemo jednoga dana, kod tvoga karavana :))