Na tržište Srbije stigle nove verzije Mahindre Goa

Na tržište Srbije stigle su nove verzije off-road i pick-up vozila Goa, koje proizvodi indijska industrijska grupa Mahindra.
Goa Hawk familiju sada pokreće novi m-Hawk turbo dizel motor sa common rail
ubrizgavanjem, sa 16 ventila, zapremine 2.200 cm³, 116 KS i 273 Nm maksimalnog
obrtnog momenta.
Zahvaljujući drugoj generaciji Bosch common rail direktnog ubrizgavanja, iako
je radna zapremina sa 2,5 smanjena na 2,2 litra, postignuta su veća snaga,
manja - optimalna potrošnja goriva i niža emisija štetnih materija u izduvnim gasovima.
Primera radi, kod verzije GLX sa pet sedišta, potrošnja je smanjena za devet
odsto na 100 km, a emisija ugljen-dioksida sa 260 na 236 g/km.
Značajne su i estetske inovacije: izmenjene su pojedinosti u izgledu i prednjeg i zadnjeg dela vozila, nov je dizajn branika, poklopca motora, sigurnosnih pojaseva. Unapređen je oblik sedišta, dok je standardna oprema obogaćena automatskom kontrolom brzine (tempomat), senzorom za kišu u sistemu brisača vetrobranskog stakla, stereo radio uređajem sa komandama na volanu i električnim podešavanjem spoljnih ogledala.

Kao i prethodna, i nova Goa vozila su dostupna u verzijama sa petoro vrata (GLX), pick-up double cab (četiri sedišta) i single cab (dva sedišta). Svaka od verzija ima pogon na četiri točka i čeličnu ”šasiju” specijalno namenjenu off-road vozilima.
Goa Hawk je dugačka 4.433, široka 1.775, visoka 1.975 mm; međuosovinsko rastojanje iznosi 2.680 mm; najmanje odstojanje od tla 200 mm; neto masa je 2.010, korisna nosivost 600 kg; ulazni (”napadni”) ugao pri savladavanju terenskih iskušenja je 31°, izlazni 21°. Proizvođač deklariše maksimalnu brzinu od 150 km/h.
Na spisku serijski ugrađene opreme putničke verzije su, između ostalog, servo asistencija u upravljačkom mehanizmu, podešavanje upravljača po visini, centralna brava sa daljinskim upravljanjem, imobilajzer, klima uređaj, podesiva prednja sedišta i nasloni, farovi za maglu, bočni pragovi, elektrokomanda za uključenje 4WD režima, automatski uključivači pogona na prednjim točkovima, LSD (blokada zadnjeg diferencijala) itd.
Početna cena za novu Gou Hawk sa svim dažbinama je 17.900 evra, u dinarskoj protivvrednosti. Budući da je svrstano u kombinovana vozila, registruje se za obavljanje delatnosti, pa je PDV za pravna lica povratan. Za Gou Hawk važi dvogodišnja garancija ili 100.000 prevaljenih kilometara.
Predlažem da se zabrani prodaja automobila koji izbacuju više od 200 g/km CO2 po toni vozila.
@berik; huh, onda bi sasvim sigurno odmah izbacili sve preko 3000ccm, benzin ili dizel. Šta bi onda kupovali oni što imaju puno para i želju da se pokažu (i pritom su voljni da plaćaju veće takse i poreze)?
Nigde to tako ne funkcioniše, pa ni u "ekološkoj" državi Crnoj Gori... pare vrte svet, a ne CO2.
Miki,
neka kupuju znacku, znacka ionako vredi dosta, neka kupuju vecu bastu, neka piju pica u kaficima sa renomeom, neka kupuju minute na TV Pink. Ima dosta stvari na koje mozes spiskato novac.
4x4, 3000ccm, auta preko 1300kg, tockovi od 20".... sve je to zasluzeno zrelo za penziju
Jedino sto ce biti manje humora kad ne budes gledao face koje voze dzipove (i to na gas!) u brdovitom Novom Sadu.
Neki komsija mi vozi Hummer - taj da nestane sa ulice bi stvarno bilo manje humora