Fiat Grande Punto za 8.900 evra

Iako je osvežena verzija – model "punto evo", već neko vreme u prodaji, Fijat nastavlja sa proizvodnjom i prodajom prethodnog modela, "grande punta", sada sa dodatnom oznakom "199".
U ponudi je izbor između dva motora – benzinca od 1.2 i dizelaša od 1.3 litra, sa 65 i 75 KS, kao i dva paketa opreme.
Osnovna verzija "grande punto 199" 1.2 košta 8.900, a najjeftinija dizel varijanta 10.600 evra, sa PDV-om.
Izvor : revija SAT Plus
Mogao bi još malo da bude jeftiniji s obzirom da je tu Punto evo, ali nije loše! Za te pare se ipak isplati.
Ova cena od 8900 se približava stvarnoj vrednosti Grande punta, ako je u opremu uključena i klima, koji je po meni malo bolji od Dacije Sandero.
Mislim da je Škoda fabija kvalitetnije vozilo i povoljnija kupovina.
@Laik
Ne samo što si mi kolega, već pričaš i lepe stvari na račun Škode Fabie :)) Šta ti voziš?
I Ford Fiesta i Skoda Fabia, pa i Nissan Micra su bolji automobili za jednaku svotu... P.S. Ne verujem da osnovna verzija donosi klimu, kao sto ni do sada nije.
@Predrag
Vozim službeno često Fabiu1 htp 63ks i 1.4016v 100ks.
Slubeno vozim i punta 1.2 60ks i mog ti reći da je ova HTP raketa za punta 1.2.
Privatno Renault clio 1.2 16v
@Laik
Pomalo mi je žao što nisam kupio 1.2 HTP 70 ks. Sa tim motorčićem Fabia leti k'o besna.
Kada sam je probao, imao sam osećaj kao da ona ima 100 ks, a čuje se k'o motorna testera :))
@Predrag
To si u pravu. Za običnog vozaca može se reći ga ovaj HTP ide bolje, traži manje šaltanja i jako jako je elastičan i izuzetno malo troši. Razne glupe priče postoje o ovom motoru a nisu tačne. To je najbolji mali benzinac od VW.
1.4 16V je jako neelastičan i budi se tek oko 5 000 o/min. Iz tog razloga je na rumsterima smanjena snaga na oko 85ks a radi povećanja elasticnosti, drugačijim razvodom.
@Laik
Moja Fabia ima taj 1.4 16v 86 ks. Do 2000-2500 o/min ništa. Preko toga super :)
Sledeći put TSI i sve će biti ok :)
@Laik
P.S. Majstor hoće da mi ugradi nisko-pritisnu turbinu. Kaže da je to već radio na istom tom motoru i da se supr ponaša. Moraću da se konsultujuem sa Popovićem sa katedre za motore SUS.
Pre neki dan sam razmišljao o naknadnoj ugradnji mehaničkog kompresora, koji bi nadomestio tu lenjost pri malom broju obrtaja. Mislim da ni prenosni odnosi, nisu odabrani baš najsrećnije kod varijante 1.4. Menjač iz varijante 1.2 bi već bio pravi izbor.
@Predrag
Treba da probaš ovaj od 100ks. Do 5000o/min ništa.
Svaki ti je 16V svojeglav i negde ima rupu. Varjabilne bregaste delimično rešavaju problem.
Određene vrste 1.4TSI VW imaju čudo tehnike turbinu.
Inače za obrtni moment je potpuno ravan kod novihturbo motora, tako da može biti isti od 1500 do 5000 o/min, što kom. reguliše a radi zaštite motora.
Zato R 1.2 TCI ima overbust, pojačanje snage na određeno vreme, oko 60 sec.
@Laik
Pošto sam iz Yuga sa Pežoovim motorom (koji se propinje kada god mu pipneš gas) seo u Fabiu, prvih mesec dana sam baš bio razočaran. Sada sam se već navikao :)
@Predrag
Napravićeš sr.... Sve bi bilo možda lepo da nema kompjutera motora, stepena kompresije i mnogo šta drugo.
Ima jedna prosta stvar. Ima Vinsov aditiv koji se sipa 1mL na 1 L benzina i povećava energetsku vrednost. Razliku ćeš osetiti sigurno i motor će biti značajno elastičniji.
To ti je isti aditiv koji se dodaje u inostranstvu za Bezolovni premijum + ako si imao priliku da ga probaš.
Ima na OMV 250mL cena oko 900 dinara.
@Laik
Sipao sam Liqui Moly i on je odličan. Razlika je ogromna. Mada, pošto imam uređaj za TNG, aditivi mi sada ne pomažu. Mada, verovao ti meni ili ne, na TNG ide bolje nego na benzin.
@Predrag
To što pričaš je posledica ekoloških normi motora.
Nema više kad daš gas da kida a pored toga je i težina u pitanju.
Ljudi koji ne znaju misle da je veća ekološka norma + a ustvari je katastrofa po motor i ono što on pruža.
@Predrag
To je posledica što kompjuter gasa laže kom. motora. Praktično voziš čipovan motor, kad se podesi kako treba.
A za benzin probaj navedeno. Likvi moli si koristio kao sredstvo za čišćenje dizni goriva. A ovaj navedeni povećava energetsku vrednost ben. i ima lubrikante za pumpu i dizne.
Najbolji aditiv za Čišćenje dizni ben. je Wurth-ov i možeš ga naći samo po servisima. Obavezno sipaj na svakih 5 000km, baš zato što imaš TNG.
@Laik
Sipao sam Liqui Moly Octane Plus. Mnooogo je dobar i nije skup. Povećava oktanski br. za 4 jedinice.
@Laik
Kada su mi ugrađivali uređaj za TNG, rekao sam im u šali da kompjuter podese tako da mi auto ide bolje. Međutim, oni su to stvarno i uradili. Zimi se na TNG prebaci posle 3 min. a leti posle 1 min (u zavisnosti od temp. rashladne tečnosti). Ma podesili su ga fantastično!
Koliko ste sami iskritikovali Skodite...
Grande Punto je automobilcina za Fabia-u...
I cena je ok jer za 9.000e nema boljeg automobila...
Ako ukljucuje klimu, 5v... jer Fiat na takvim "sitnicama" uzima kintu...
@Predrag
Koliko košta i kako se sipa? Je li cela flašica na rezervar? Ako je tako to sam probao još iz vremena auto sporta ali je skupo, jer isključivo vozim na benzin.
@Laik
Pakovanje od 150 ml je dovoljno za 50 l, tj za ceo rezervoar. Ima da se kupi u AP sportu i košta oko 550 din.
@Panchev9
Mi smo bar realni. Budi i ti! Grande Punto automobilčina... :)))
@Panchev9
Ne bih sad a i ne mogu da počnem ponovo diskusiju o Grande puntu. 1.2 ili 1.4 8V e to su posebne lenjštine. I fiat je počeo da radi male turbo agregate.
Budućnost je u njima i tu još ima mesta za razvoj i unapređenja.
Bas je stura informacija. Jel zna neko, koji su paketi opreme. Naravno, zvanicni sajt Fiata-Delte je odlutao negde u svemiru sto se tice osvezavanja.
Skoda Fabia 1.2 60ks
0-100 16.5s
auto godine u Srbiji 2007
Fiat Grande Punto 1.2 65ks
0-100 14.5s
Das Goldenes Lenkrad 2005
Skoda Fabia 4 zvezdice EuroNCAP
Fiat Grande Punto 5 zvezdica EuroNCAP
Zakljucak
Ne postoji ni jedan dobar razlog zasto bi neko kupio Fabiju
balkanboy
1.Ko je lud da kupi škodu fabiu 1.2 60ks?
2.Sta to jeftino i bolje fiat nudi od tog 65ks?
3.Da li stvarno misliš da Grande punto stvarno ima ubrzanje od 14.5s?
4.Škoda fabia HTP 70ks, 112nm, je raketa za Grande punta od 65ks, 102nm i to svako ko je probao dobro zna a evo piše da ima ubrzanje 14.9s do 100km/h prema Grandovim 14.5s.
Sad lepo vidiš da su Italijani stari lažovi. A kad pogledaš potrošnju goriva, veličinu gepeka isto ćeš zaključiti.
Znači sve što leti na jede se...
Malko se raspitaš za svoje dobro.
Ali fabija ima vrlo visoku karoseriju, nekako je pozadi komforna, a neudobna, jbg
Masterclass
Škoda ima udobnost kao VW a možda i poboljšanu.
Nije ni Grande punto udoban a to ti kažu leđa na dužim putevima. Škodina sedišta menje "bole" mada na prvi pogled nije tako.
A još da dodam. Fijatov 1.2 8v je možda još promašeniji od 1.2.
Dule
Svaka ti je na mestu. Vidi se praksa u tvojim komentarima.
Grande punto 1.4 77ks ima varjabilnu bregastu a 8v.
To je tako ćudljiv motor poput magareta. Kad neće da povuče da se ubiješ, pa mu dođe nešto pa kao ide. Zakjučio sam da ne voli promenu režima vožnje.
Inače fiat je bruka sa ovim motorima 1.2 i 1.4.
@Predrag
haha, a bas sam hteo da ti kazem da procitas sta sam ovde napisao... :)))
Ne mogu da verujem da je dizel verzija jeftinija od Punta Classic?!?
O cemu vi pricate?Pre neki dan sam prvi put vozio Punta.Uzbrdicu vidi 500 metara pre.O udobnosti ni reci.Pravljen je za patuljke.Kada otvoris poklopac gepeka vidi se asfalt,nikakav zastitni lim ispod.Sam poklopac go lim bez ikakve zastite.Sama limarija tanka kao list papira.Zalosno i neverovatno sta se najvise prodaje u Srbiji!!!!
Momci grande punto je automobil za gradsku vožnju kao i fabia koju spominjete tako da sa malo kilovata koje imaju o kojim vi ubrzanjima pričate ovde . Još neki ugrađuju neke premosnice kao imaju turbo rupu pri 2000 obrtaja a da pritom auto i nema turbinu . Da je tema abarth , clio rs ili corsa opc pa da shvatim o čemu pojedini govore , ovako ?????? Za te pare puna kapa za grande punto
pa punta klasik prodaju po toj ceni !
Sare
Kakve rupe i premostnice i turbine pominješ prijatelju?
Ja sam nekad fiću vozio i sa njom sam ubrzavao, nekad blaže a nekad žešće.
Možda si se rodio u poršeu, ko bi ga znao.
Svaki auto nešto pruža a pravi vozač treba da zna šta može a šta ne i gde su granice.
Za sve zainteresovane , cenovnik i oprema Grande Punto i Punto Evo:
http://www.punto.rs/
Kakva matematika dok se izracuna cena...
Malo koreni, pa kosinusi...
Honda Jazz jeste skuplji ali ima JASAN cenovnik...
@Panchev9
a sta ovde nije jasno?
Za 15000 mogu da biram a nikako Jazz!
@Panchev9
Pa pise ti osnovna cena, cena dodatne opreme i imas detaljnu tabelu standardne opreme po verzijama, ne znam sta ti nije jasno?
A sto se tice Jazz-a, ceniti jedan autic-igracku "B" segmenta 15000 eura je u najmanju ruku bezobrazno!
Svi konkurenti su i 50% jeftiniji a moze da se uzme Octavia, Fluence, cak i Megane 3 karavan, Cruze, Ceed, i30, Focus, Bravo sa 120 ks!, nova Astra koja je svemirski brod za Jazz!
Nemoj da branis ono sto se ne moze odbraniti... :)
Cena jeste super kada se vidi(9.000) ali nema klimu... Ko ce da kupi automobil bez klime... Nema dalj. centr.
Honda ima problem koji se zove cena ali je vrhunski automobil! Kvalitet kosta...
@Panchev9
branim jer nisi u pravu u vezi "jasnoce" cenovnika, da li vredi to je vec druga prica...
A jel si ga uporedjivao sa Puntom classic? E naspram njega je premija, a cena skoro ista...
Taj Jazz jeste dobar ali precenjen, takodje i zastareo, odavno zreo za zamenu...
@carobnjak
Zar nije Jazz zamenjen pre jedno dve godine. Dobar je ali je napred tesan!
Radjen je samo ristaljing, to nije nista skoro se ne primecuje razlika, treba POTPUNO novi model!
To jeste potpuno novi model!!!
Kako dizajnerski tako i po pitanju motorizacije...
@carobnjak
Ne, ne. Ovo je potpuno novi model, koji samo mnooogo liči na prethodni. Nije mi samo jasno zbog čega.
Znam ja da je to druga generacija od 2008. ali cim ih JA ne raspoznajem, tu nesto ne stima... :)))
Ovo cu shvatiti kao foru i nista drugo...
A kako ocenjujes Punto Evo...
I koliko prepoznajes razlika...
A Fiat ga prezentuje kao NOV model...
Jazz-evi nemaju nista zajednicko... Slicni su zato se ono sto je uspesno ponavlja...