Kia Venga na tržištu Srbije

25. juna je u "Supermarket" Concept Store-u u Beogradu održana promocija novog Kijinog aduta u klasi manjih MPV vozila, modela Venga.
Kia Venga, koja potiče od koncepta „No.3“ predstavljenog na prošlogodišnjom sajmu automobila u Ženevi, stigla je i na naše tržište. Dizajnerski originalna, monovolumenski inovativna, mehanički moderna i sa 7-godišnjom garancijom Venga je na našem tržištu krenula sa prodajom već po ceni od 12.990 evra.
Venga je u celosti dizajnerski i tehnički razvijena u Evropi i isključivo za evropske kupce. Činjenica je da Venga spada među najprivlačnije kompaktne monovolumene iz B-segmenta, što potvrđuje i ugledno priznanje "iF" koje će Vengi biti dodeljeno na ovogodišnjem hanoverskom sajmu "CeBit". Venga, koja je pobedila u kategoriji Dizajn transporta, koji uključuje vozila, plovila, vozove i avione, osvojila je nagradu koju međunarodno udruženje dizajnera dodeljuje od 1953. godine, zahvaljujući izvrsnom obliku, elegancije i praktičnosti, kvalitetnoj izradi, visokom stepenu inovacija i ekološki prihvatljivijim tehnologijama. U vezi sa tim je glavni dizajner korporacije Kia Motors, čuveni Nemac Peter Schreyer rekao: „Manji monovolumeni su tradicionalno na prvo mesto ispred izgleda postavljali upotrebljivost. Sa dolaskom Venge to se promenilo! Venga je dizajnirana tako da ispunjava sve zahteve u smislu upotrebljivosti i prostranosti i model je koji će brojni kupiti zbog izvanrednog oblika i užitka u vožnji. Nagrada u takmičarskom programu Die gute Industrieform odnosno Dobar industrijski dizajn predstavlja važan dokaz Vengine racionalne i emocionalne ’energije’.“
Venga se uz atraktivnu spoljašnjost, najsavremeniju mehaniku i izvrstan koncept prostranosti dokazuje i odličnom garancijom. Na evropskom tržištu Venga pruža 7-godišnju garanciju za kompletno vozilo odnosno do pređenih 150.000 kilometara. To prati povoljna cena. Za najjeftiniju varijantu Venge sa 1,4-litarskim benzinskim motorom i paketom opreme LX COOL potrebno je izdvojiti 12.990 evra.
Kompletan cenovnik za Vengu pogledajte na zvaničnom sajtu uvoznika.
Malo jeste mnogo. Jeste najlepša kija ikada, ali mnogo brale za MPV B klase!
Po meni je najlepsa KIA novi Sportage.Venga je vise simpaticna nego lepa.
Ovi iz Kije su umislili da su se ustolicili na trzistu pa da mogu da udaraju po usima. Alo bre!
Uopste ne razumem politiku cena da je manja Venga 2500 eura skuplja od vece Pro-ceed ( i u svemu bolje)...???
Cim naprave malo lepsi auto pocinju da prodaju m*da za bubrege. I ocekuju da te deru narednih 7 godina na redovnim servisima. Malo mnogo kume od jednog "zutaca". Proci ce kao i Čeri ego. Nema vise toliko blesavih kupaca.
Kia se dokazala i pokazala, chery je beba, ali opet mnogo novca za 1 korejca!
Šteta što ovako komforan i praktičan automobil, ima ovako visoku cenu i gomilu crne i nekvalitetne plastike, upotrebljene za izradu unutrašnjosti.
Po čemu je on MPV a ne hatchback?
Obaška, 12990e za 4m auto, pa još korejski, je ipak malo mnogo...
U Libiji (gde trenutno radim) KIA automobili su duplo jeftiniji nego kod nas. Mislim da su malo mnogo preterali sa cenama. Ipak KIA je KIA nije Ford, Opel ili neki bolji auto.
@Vekoslav Krstic
i koliko je tamo Venga ili Ceed, ako se prodaju?
P.S. nasao sam :)))
www.kia.ly
Venge nema a najjeftinija Ceed je 19450 LYD...Koliko je to eura?
Garancija je samo 2 godine ili 20000 km ?!?
1.00 Libyan Dinar = 0.7647 U.S. Dollar
Znaci 14873 USD, sto znaci dosta jeftinije nego kod nas...
Ne isplati se ici u Afriku...
I jos stariji model...
http://www.forex-rates.biz/index.php?step=convert
Prijatelj prosle nedelje pazario belog pro Cee'd-a i ne izlazi iz istog... U voznji ne zaostaje za evropljanima nimalo...
To mu dodje onda 11800 eura sto je cena kao i ovde...
P.S. mislio sam da se Ceed nudi samo u Evropi kako su ga reklamirali?
@Panchev9
kako jeftiniji ?
Pro ceed je 9690 eura a kod nas od 10490!
http://www.kmss.sk/showroom/pro_ceedfl.aspx
Panchev9
Taj tvoj drugar, sto ima pro ceed, mozda ne moze da izidje iz kola zbog uskih sedista. Znas da je Predrag pisao o tom "problemu"...
Mada, kada sam ga ja video, nije mi delovalo da u tom delu ima telesni problem. Mozda ima sire kukove, ko zna, bio je sumrak, pa nisam video :)))
Doduse, on ima i problem "visecih butina", a i cesto mu krci rucica menjaca pri probi raznih vozila.
Nekada pomislim ...
Tako lako oho, tako lako oho...
Opet se prebacujes... Za Cee'd sam pisao... Uporedjivanjem cena nisu povoljniji u Slovackoj...
@Moron
Vozio sam ga po gradu i nisam imao Predragovih problema. Dali mu neki dobar popust pa se covek obnovio (uskoro bi trebalo da se zeni pa i to ima veze sa kupovinom - da ne potrosi na restoran mada sam ga prozvao singl forever)... Nije komforna kao Fabia ali bice valjda nekad hehehe...
Zaista je dobra voznja...
Panchev9
Pre nekih možda dva meseca( znam da je padala jaka kiša ), isao da mi u salonu pokaze ( predstavi ) Yeti ...
Zna Čarobnjak, on je to odmah provalio i čestitao Predragu
Ne razumem... Da predtavi Yeti- provalio - cestitao...
Resenje rebusa je:
Panchev9
Znači, drugar ne planira uskoro decu... Ili će da ima tudju kičmu za stavljanje deteta pozadi ?
Mislim, to je automobil za poželeti, ali za mene - samo za poželeti, ne i imati ...
Panchev9
Nema rebusa. On ( Predrag ) me ovde ubedjivao da odem da vidim yeti ( prethodno sam u salonu pogledao sam sve osim Yetia i dao svoj komentar ), te kada sam posle ( nakon "pregleda" Yetia u njegom prisustvu ) "iz prve ruke" dao svoj komentar ovde i za yeti, Carobnjak je samo rekao "Predrag, cestitam!"
Sam je sebi dete... Kaze problem je do godinu dana a posle je pozeljno imati troje vrata... Pricao mu ja o decjoj bravi ali...
Rebus za mene resen :)...
Svaka cast kad si mogao citavu gamu da pogledas...
Panchev9
Svi smo mi necija deca, ali ...
Ne bih bio tvom drugaru u kozi, zaista. Videces, prodace on to cim "sje.." kičmu.
Panchev9
Jako sam zadovoljan sam onim što sam video, jer sam sada zadovoljniji onim što imam ... Tuzno je da ne mogu u superbu "sedanu" da sednem pozadi, kao i da čak u superbu karavanu udaram glavom ( ali manje )...
Još tužnije ( za neke ) je da je 50 metara odatle salon Hyndai-a, gde ( za "pola para" ) imaš i30 SW u kome ima mesta kao u bajci ...
@Panchev9
ja ne znam sta je sa tobom? Na sajtu ti pise da je Ceed od 10190 eura a kod nas je od 10990!
@Moron
ne kapiram bas sta sam ja to Predragu cestitao?!?
carobnjak
Uh, brate, ja ne znam tehnicki da kopam po starim delovima ovog sajta, ne znam naći, nepismen tehnički. Ali, otprilike, ja rekao da sam "na nagovor jednog posetioca ovog bloga otisao i pogledao yeti" i bla, bla, bla ... I to odmah napisao "Predrag, Cestitam!" Tako bilo ...
Otisao sam prati bajs, danas sam isao njime na posao, a on sav od blata. Bruka ...
Ceed ima malo uža sedišta, a u Corsi su baš uska! Malkice ste zaboravili. :)
Ceed ima opruge prevelike krutosti, pa se oseti svaka rupica. To je u principu i jedina (bitnija) zamerka (osim što je motor 1.4 preslab) :)
P.S. Menjač ne krči i ne zapinje. :))) To je samo kod: Tenga, Kaline i i10 (od automobila koje sam probao).
@carobnjak
Izgleda da ne koristimo isti "internet"...
Kod mene krece bazni Cee'd od 11.570E u Slovackoj a bazni u Srbiji je 10.990E...
@moron
Cim sjedne na kicmu si hteo reci :)...
@ Moron
Nećeš verovati. Danas sam na yadnjem sedištu vozio čoveka visokog dva metra. Nije udarao ni glavom ni kolenima. Pri tom je ispred njega sedeo čovek visine 1,80m. Sve to u automobilu dužine 4,03m, sa međuosovinskim 2,508m.
Panchev9
Znaš ti šta sam ja hteo reći, a to nije "sjedne", no ono drugo ...
Predrag
Ti, ako se ne varam, imaš nekih 80-85 kg i nemaš kukove kao neka "stara nana" od 100 leta. Kako ti brate usko, ja nisam čuo da se neko drugi žalio. Inače, stric moje žene, od svojih bar 120 kila, sa prethodnom corsom je prešao preko 300.000 km, mnogo voli kola i samo o njima priča, ali nikada od njega čuo nisam za problem uskih sedišta.
To za menjač sam ti već rekao, najpre se pritisne kvačilo, pa se onda menja :))). Može i bez njega, ali treba znati ...
Ex Italo fan
Shvatio sam da nije prednje... A što bi to bilo, koje vozilo B klase? Moraću malo da prošetam mojom glavom, ako se ne zagubim negde u njoj ...
Moron
Idi sedi u novu Corsu, ali se pre toga ugoji do mojih 83 kg (kako bi poređenje bilo realno :))), pa ćeš videti da su uska sedišta ;)
Zašto mi onda menjač ne zapinje kod drugih automobila?
P.S. Mislio si na međugas ? ;)
@Panchev9
evo pa vidi :
http://www.kmss.sk/showroom/ceed%20fl.aspx
Predrag
Kada sam "probavao" fabiu i ovde rekao da je nekako najprostranija od svih tamo ponudjenih skoda ( sa izuzetkom yetija i romster-a ), tada nisi rekao: "Moron, idi najpre ugoji se pa procenjuj".
Nedosledan si ...
Ex Italo fan
One dve dimenzije su baš kako si napisao? Nema greške? Nikako da ih uklopim.
Ne mogu da verujem da ću da padnem iz oblasti koju sam smatrao domaćim terenom ...
carobnjak
Cudan neki jezik na sajtu koji nudiš. Nego, idi na enterijer, pa pogledaj oblik zadnjih sedista, naslon za ledja, kako je u gornjem delu, odmah ispod naslona za glavu ( tj. u zoni vrata čoveka ) "isturen" napred. Vidiš, ono je sedište za čoveka tačno odredjene visine ( recimo, možda 180 ). Ali, ako tamo sedne neko od 190 cm, taj istureni deo ledjnog naslona će da u udari u ramena. I gotovo je - zgrbiće se. Od njegove kičme ništa ostati neće. Da ne govorimo o udobnosti putovanja ... Isti taj problem postoji na prednjim sedištima kod 407. Je.. ih onaj ko ih smisli! Ili sa "prosek" ili si gotov!
1.4 CVVT 77/105 M5 11 570 € 12 470 € 14 470 €
1.6 CVVT 93/126 M5 13 500 € 15 500 € 17 620 €
itd...
Ocigledno su neka 2 cenovnika...
Predrag
Unapred se radujem. Idem sutra kod nekog "kasapina". Reći ću mu da bude posebno pažljiv, da bih imao prilike da prčitam šta si napisao ...
@Panchev9
odmah kad otvoris stranicu koju sam ti dao, pise cena na dnu, verovatno je akcijska kao i kod nas...
@Panchev9
najlepsa Honda svih vremena koju sam jako voleo i zeleo, Prelude iz '92. :
http://designercars.nl/biler/Honda-Prelude-24.jpg
@carobnjak
Svaka Prelude je jako dobra...
Meni je stalno u pameti ona '90-'91g... Cini mi se da je ova siva na slici generacija posle... Kad sam je prvi put video mislio sam da ne postoji shiri automobil... Posle sam uvideo drugacije...
Inace razlog zasto gotivim brend Honda je upravo to razdoblje kasnih 80-ih i ranih 90-ih kada mi se cela gama dopadala: od Civic-a, CRX-a, Accord-a, Predlude...
@Panchev9
meni je ova ubedljivo najbolja sa tim "skrgama" pored farova, i naravno NS-X, kakva je to tek zver!
http://www.terra2imports.ca/ab-larger/119671073442561.jpg
Jedna od tuznijih vesti je bila prekid proizvodnje NS-X-a...
Nije bila cesta na putevima ali svaki inostrani testovi su puni hvale za voznju iste...
@Panchev9
ja sam imao cast jos '92. da je gledam u mom gradu, kao i BMW 850i, presrecan sam bio sto ih vidim uzivo! Divna vremena...
@carobnjak
Evo kako legenda to radi...
https://www.youtube.com/watch?v=gmwaCjLg8MY
Opet idealizujemo proslost. Tesko oboljenje ... vecine nas "matoraca".
Cestitam!
Uzivo je kod nas nisam video(u BG-u)...
Dok je BMW-a bilo za videti...
U bogatom gradu zivis... :)
Panchev9
Izvinjavam se, komentar sam napisao pre nego je izislo tvoje za legendu zvanu Ayrton Senna ...Pamtim i danas onu nesrecnu trku 1994. Rucao sam i gledao trku ...