Redizajnirani Volvo C30 u Srbiji

S novom "personalnošću" i tehničkim samopouzdanjem koje cene mladi i dinamični, kupci koji žele "svoj Volvo", na naše tržište je stigao C30 u savremenijoj i još privlačnijoj formi.
U Srbiji "startuje" s početnom cenom od 18.490 evra (sa svim dažbinama) za verziju sa benzinskim motorom od 1.596 cm³ i 100 KS (maksimalna brzina 170 km/h, od 0 do 100 km/h za 11,8 sekundi, prosečna potrošnja sedam litara na 100 km).
C30 je nedavno dobio delimično izmenjenu formu prednjeg dela (u nekim elementima podseća na XC60), "oštrije" podvozje i dva nova dizel motora. Unutrašnjost, inspirisana skandinavskim dizajnom koji potencira preglednost, primenu kvalitetnih materijala i funkcionalnost, nudi još više komfora za četvoto koji se voze na odvojenim sedištima.

U klasi je malo konkurenata koji imaju bogatiji spisak osnovne opreme. Na
njemu su, recimo, dinamička kontrola stabilnosti, inteligentni sistem za
informacije vozaču, prednji i bočni vazdušni jastuci za vozača i suvozača,
vazdušne zavese napred i nazad, zaštita od povreda kičme u prednjim sedištima,
automatsko podešavanje visine pojaseva (napred), podešavanje kola upravljača po
visini i dubini, servo asistencija u upravljačkom mehanizmu, displej spoljne
temperature, električno podešavanje spoljnih retrovizora sa grejanjem,
"odlazno" i dolazno osvetljenje, bočni migavci u spoljnim
retrovizorima, daljinsko centralno zaključavanje, elektronski imobilajzer...
Uz sve to, u početnom nivou opreme Kinetic su, između ostalog, još i prednji i
zadnji naslon za ruku, putni računar, zadnji usmerivač vazduha
("spojler"), dupli izduv (T5, D5), elektronska kontrola klime sa
odvojenim podešavanjem temperature za vozača i suvozača, farovi sa manuelnim
podešavanjem visine, osvetljen prostor kod nogu vozača i suvozača, unutrašnje
osvetljenje sa odloženim gašenjem, osvetljena kaseta sa zaključavanjem, mekani
prekrivač za prtljažnik, tekstilne patosnice itd.
Osim s paketom Kinetic, kupcima se kao i kod prethodnika, nude još i opcije Momentum, Summum i vrhunski R-Design, a široka je i motorska ponuda. Uz pomenuti benzinski četvorocilindraš od 1,6 litara, C30 pokreću još dva benzinska motora – četvorocilindrični od 1.999 cm³ (145 KS) i petocilindrični od 2.551 cm³ (230 KS), dok dizel "konjicu" čine četvorocilindraši od 1.560 cm³ (109 ili 115 KS) i dva nova petocilindraša od 1.984 cm³ (150 i 177 KS).
Kupcima u Srbiji se prvi put nudi i verzija DRIVe Start/Stop, s četvorocilindričnim dizelašem od 1,56 litara (109 KS), za koji je deklarisana prosečna potrošnja od samo 3,8 litara na 100 km. Pogonski agregat ove verzije se sam isključuje kada je vozilo u stanju mirovanja, a menjač u neutralnom režimu (u "leru"). Motor se ponovo sam uključuje čim vozač pritisne pedalu kvačila. Osim uštede u potrošnji (četiri do pet odsto u mešovitom ciklusu), start/stop sistem omogućava da se za osam odsto smanji emisija ugljen-dioksida, pa je sa 99 grama po kilometru emitovanog CO2 ovo jedan od trenutno "najzelenijih" automobila u svojoj klasi.
PR Grand MotorsOvo je odlican auto sa vise nego dobrom osnovnom opremom, imidzom brenda volvo i svakako vrlo originalan. Kako predstavlja premium model ni cena nije toliko visoka. Odlicna paleta dizel motora, svaka cast za 'petocilindrase'!
Dizeli su 1.6 i 2.0....toga imas gde hoces..sestrinski Ford..PSA...tako da komentar i nije neki...daleko od toga da su motori losi...nekonkurentan cenom i izgledom...mnogo boljih kupovina na trzistu..ali za onoga ko zeli da se razlikuje..nema bolje stvari
@nikokakoja
Dvolitarski dizel je Volvoov.Ni Ford ni PSA nemaju petocilindricni dizel.
Vise je prasine izazvao prethodnik...
Nadao sam se da ce biti dosta drugaciji jer "obojica" ne lice na ozbiljan automobil za veoma visoku cenu...
Volim volvo, ovi motori su dobri ( posebno novi "petak" ), ali mi C30 deluje kao loš izbor u C klasi ( osim ako ga uzmete za "pokazivanje" ). Tesan je ( posebno pozadi ), mali mu je prtljažnik ( i potpuno otkriven, kao nekada kod prastarog 480 ES ), a povrh svega, cena mu je dosta "šašava"...
Cena je vise nego prihvatljiva, pogotovo ako se uporedi sa ogavnim BMW serije 1(sem kupea).
@Moje ime
Dokaz za teriju: 100 ljudi, 100 cudi...
Da li je bila potrebna serija 1 BMW-u je pitanje, ali da je ogavna u odnosu na C 30( jedan od najneuspelih automobila zadnjih godina), svakako nije...
Ovaj Volvo je jedan od retkih automobila za koga ne mogu da nadjem pozitivne osobine...
18.490 za "bazični" 1.6 motor sa 100 ks? To kao da je radio sam "Cosworth"... Čudo pa da za te pare nisu stavili dokazani focusov motor 1,4 od 80 ks ...
@Moron
...ali (sa svim dazbinama)...
Ma ajde...
Samo sto kod nas ova konstrukcija ne ukljucuje registraciju....
Od 0-100km-kroz-h za 11,8s !
Neki dan sam citao u SAT plusu tekst o Volvou S60 i veoma mi se dopao. To je pravi Volvo, ovo je karikatura!
I zadnji pre najezde Kineza...
Uvoznik kod nas nije na to nivou...
Panchev9
Ubrzanje tog 1,6 benzinca mi i nije tako ocajno, koliko mi je neshvatljiva njegova maksimalna brzina od 170 km/h. Kao da je brzina iz razloga bezbednosti elektronski "ogranicena"...
Carobnjak
Gde nam je Predrag? Stigla i skoda fabia RS, a njega nema ...
1. Šta može da stane u ovaj prtljažnik (uzani otvor)?
2. Ima samo troja vrata I TU GUBI OD KONKURENATA (za ove pare ne bih da ustajem svaki put kada neko treba pozadi da sedne)
3. Veoma je originalan (a uz to proprcije hauba-kabina prelepe)
4. Petocilindrični motor WOOOOOW (pa to prede ko divlja maca)
I sada će neko da mi odgovori kako postoje oni koji isključivo vole kupee sa 3 vrata! Znam
Ali verujte mi mnogo bi bolje prošao kod kupaca da ima 5 vrata
Da mu cena startuje od 13000-14000e bio bi extra, ovako, moze se za te para kupiti i lepsi i brzi i veci automobil...pa cena osnovne insignije je 19000e
Ovaj auto je kod kupaca uvek bio neshvacen....sa razlogom.Jednostavno nudio je prilicno malo za prilicno veliku svotu novca.Da je nesto manji pa da udje u klasu vozila ispod,sa cenom kao sto neko rece 13000-14000 eura mislim da bi bio pun pogodak.